Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tupakointi lopetettiin niin tuli valtava eläkepommi ihmisten eläessä liian pitkään

Vierailija
11.06.2023 |

Ihmisiä ei palkata töihin 50 ikävuoden jälkeen ja he elävät nykyisin 90-vuotiaiksi joten kun lasketaan nuoruus ja eläkeikä yhteen niin he ovat enemmän työttöminä kuin tekevät töitä. Tupakoinnin vastustajat eivät myönnä, että tupakoitsijat ovat keskimäärin 10 vuotta vähemmän elätettävinä koska tupakoitsijat kuolevat nuorempina.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko on orjuutta, joten tämänsuuntainen on ainoastaan toivottavaa. Ensimmäiset 50 vuotta on tuossa se ongelma, ei jälkimmäiset 40.

Vierailija
2/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne viel maksaa kivat verorahat itse aiheuttamastaan keuhkosyövästä, ahtaumasta, sydäninfarktista, hammasmädästä ym, ym tupakoinnista aiheutuvista sairauksista. Tietenkin ne on jonon hännillä itse aihettamsta sairaudesta, jos hoidetan ollenkaan ja ihan oikein.   Kätsyy enenneaikasta poismenoa. Hinnat vaan alemmaks. Miks tätä ei ole ymmärretty  ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyöpä on liian kallistapa kuolla, keuhkoahtauman hoidosta puhumattakaan.

Vierailija
4/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työelämä meni huonommaksi, koska tupakkataukoihin päästiin käsiksi.

Nykyään ei ole edes normaaleja taukoja välttämättä. Ennen työmies kävi epäsäännöllisellä röökillä kun tuntui siltä.

Tämä on hyvä esimerkki miten työnantajat kyllä karsii taukoja ja heikentää epäsuoraan työtehoa ja viihtyvyyttä työpaikoilla.

Vierailija
5/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ne viel maksaa kivat verorahat itse aiheuttamastaan keuhkosyövästä, ahtaumasta, sydäninfarktista, hammasmädästä ym, ym tupakoinnista aiheutuvista sairauksista. Tietenkin ne on jonon hännillä itse aihettamsta sairaudesta, jos hoidetan ollenkaan ja ihan oikein.   Kätsyy enenneaikasta poismenoa. Hinnat vaan alemmaks. Miks tätä ei ole ymmärretty  ??

Alkoholistit ja röökaajat ei edes käytä terveyspalveluja. Ei heitä kiinnosta, usein ovat syrjäytyneitä. Tuskin käyvät edes kerran kymmenessä vuodessa hoidattamassa hampaitakaan.

Sinällään ne terveysmenot on huono perustelu hintojen korotuksille. Kun tuo väki ei käytä terveydenhuoltoa juurikaan. Korkeintaan ne viimeiset viikot kun kuolema on ovella.

Vierailija
6/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta.

nyt on sairaaloinen ylipaino sekä syöpää aiheuttavat halpisruuat

korvanneet tupakista johtuneet ennenaikaiset kuolemat

Vierailija
7/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viina tottakai

Vierailija
8/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ja röökaajat ei edes käytä terveyspalveluja. Ei heitä kiinnosta, usein ovat syrjäytyneitä. Tuskin käyvät edes kerran kymmenessä vuodessa hoidattamassa hampaitakaan.

Sinällään ne terveysmenot on huono perustelu hintojen korotuksille. Kun tuo väki ei käytä terveydenhuoltoa juurikaan. Korkeintaan ne viimeiset viikot kun kuolema on ovella.

Ja nekin jotka käyttävät, käyttävät useimmiten vain lapsisossun tai työpaikan pyssynpiipun pakottamana.

Vierailija
9/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nekin jotka käyttävät, käyttävät useimmiten vain lapsisossun tai työpaikan pyssynpiipun pakottamana.

Terveyskeskuksien palveluja alettiin käyttämään ahkerasti kun sinne tuli käsidesiautomaatteja koronan johdosta.

Vierailija
10/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt pitkän iän tavoittelua. Miksi?

Vierailija
11/11 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten terveyspalveluja käyttää lähes eläkeikäiset naiset jotka jatkuvasti käyvät vainoharhoissaan kuormittamassa palveluja.

On syöpäpelkoja ja muuta kitinää.

Kylmä totuus on ettei miehet käytä terveydenhuollon palveluja.

Olisi kansallinen etu että jokainen pakotettaisi käymään terveystarkastuksessa säännöllisin väliajoin.

Aikuisille voisi laittaa pakollisen hammastarkastuksen kuten koululaisille.

Maksaisi takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän