Kuinka vanha olit kun tapasit elämäsi rakkauden?
Kommentit (31)
Oltiin kolmekymppisinä molemmat opiskelemassa ulkomailla. Oltiin siis kavereita kuukausi kaupalla, muttei minulla ollut aavistustakaan, että hän voisi olla muusta kiinnostunutkaan.
Rohkaisi sitten viimeisenä päivänä ennen Suomeen paluutani pyytämään minua treffeille. Niin mentiin sillä seurauksella, että tuleva vaimoni lupasi tulla Suomeen parin kuukauden päästä. Niin tulkikin ja houkuttelin sen muuttamaan tänne. Siitä on jo yli 20 vuotta ja olen asiasta edelleen ikionnellinen.
15-v. Ja nyt 62-v olen edelleen yhdessä elämäni rakkauden kanssa.
16vuotiaina alettiin seurustella, erottiin 36vuotiaina yhteisymmärryksessä koska kasvettiin lopulta niin pahasti erilleen. Itsekseni olen nyt ollut 3vuotta, saa nähdä tuleeko toista suurta rakkautta enää, en ota asiasta paineita.
Olin 18, hän 16.
Hän täytti juuri 50.
18-vuotiaana tapasin aviomieheni. Tänä keväänä tuli 30 vuotta täyteen yhteiseloa.
Olen syntynyt 1300 luvulla jKr. En tiedä tarkkaa ikääni, mutta olin arviolta noin 33 vuotias, kun tapasin Miladyn. Tuon neidon kauneimman kaikista.
Rakastan häntä vieläkin.
23.
Tai niin ajattelin vielä vähä aikaa sitten. Nyt en enää tiedä.
Olin ehkä 12 tai 13. Ei tullut rakkaustarinaa sillä rakkaus oli yksipuolista.
Niitä on monia. Kolmas on vielä tulossa.
19. Ei mitään salamarakkautta mutta siinä se matkan varrella löytyi ja 25v jo yhdessä.