Lastenkasvatuksesta!
Mitä sellaista teet omien lastesi kohdalla, joka täällä on " kiellettyä" siis av:lla?
Vaikka kaikkihan on väärin, kun täällä avaa suunsa, mutta voin kertoa omia..
Lapsi joutuu hoitoon ennen kun täyttää kolme, ja on myös saanut korviketta 3kk lähtien..
tässä pari, enemmänkin varmaan olis..
mites teillä?
Eikä sitten arvostella täällä perustakaa vaikka sille oma ketju..
Kommentit (7)
eskarilaiselleni, joka on monta viikkoa kitissyt aamuisin päiväkotiin menoa. Olen yrittänyt selvittää asiaa perinpohjin (tähän asti tykännyt mennä) mutta syy ei ole selvinnyt. Kertakaikkiaan en jaksa kuunnella sitä, kun oikeasti ei ole vaihtoehtoja. Mutta mitäpä se hermostuminen hyödyttää... Niin, ja turha kai sanoa, että päivät sujuvat hyvin (myös pojan mielestä)
-2,5 v on hoidossa ja minä vauvan kanssa kotona
- esikoista imetin 9 kk ja kuopusta 5 kk
- molemmat sai 4kk ikäisinä soseita
- molemmat saivat pienestä pitäen myös korviketta
- molemmat ovat syöneet vauvana vain kaupan soseita ja esikoinen pitkään kaupan purkkiruokia muutenkin
- esikoinen syö suklaata, pikaruokalan ranskalaisia ja hampurilaisia, juo limua
- kuopuksen ekat puoli vuotta en pynttäytynyt mitenkään
no jaah, nämä ainakin. Amen.
en uskalla kokeilla paljon kiinteitä, kun aina sitten itkee yöllä, jos on jotain ruokaa maistanut.
1,6v iässä hoitoon, tosin vain 3-4pv /vko , annan syödä ranskalaisia, keksejä, herkkuja muutenkin jos haluaa, ei kuitenkaan kovin usein. Olen napsauttanut sormille kun ei millään usko. ikää 1,7v.
Imetin vain 3 kk
Lapsi on ollut useita kertoja jo muutaman kuukauden ikäisenä hoidossa vanhemmillani, myös yön yli.
Sai velliä 3 kk iässä ja soseita 4 kk iässä.
Söi paljon purkkiruokaa vauvana ja isompanakin jonkin verran eineksiä.
Olen laiska ulkoilemaan lapsen kanssa ja kyllästyn leikkipuistossa.
En käytä lasta missään harrastuksissa.
Saa silloin tällöin mäkkiruokaa, karkkia ja keksejä muutaman kerran viikossakin.
Käytän telkkaria lapsenvahtina.
Uhkailen, kiristän ja lahjon.
Unohdan usein antaa d-vitskut.
Lapsella oli tutti ja tuttipullo 1,5-vuotiaaksi.
annan 2-vuotiaan syödä tuttia ja käytän telkkaria lapsenvahtina.