Tyttö vailla nimeä
Olen jo kertaalleen täälläkin huhuillut,mutta ei oikein sopivaa nimeä ole löytynyt.
Haluaisin vaihtoehtoja nimelle Matilda.Matilda on nyt ainokainen vaihtoehto,mutta mies vielä empii.
Mitä nimi Matilda teille kertoo,nimenomaan etunimenä (ei ilmeisesti niin yleinen)? Toiseksi nimeksi kaavailin Minea.
Jotain vaihtoehtoja ollut myös Julianna/Julianne?
Haluaisimme siis kansainvälisen nimeä,ei ehkä niin yleisen,jotain erikoista saisi olla.Vinkkejä...?
Kommentit (15)
vaihtoehtoja Matildalle:
Marikki
Matleena
Amanda
Maikki
Malviina
Mandi
Tilda
Marjut
Manna
Melinda
tarjolle vielä kuitenkin pari vaihtoehtoa makusteltavaksi:
Maleena Minea
Marisa Minea
Miabella Minea (tää olis uniikki !)
Matilda on hyvin voimakas naisen nimi samaan tyyliin kuin esimerkiksi Freya. Matildahan on se soturikuningatar jostain 1000-luvulta. Ma ajattelisin etta talla nimella tulee voimakasluonteinen nainen joka tietaa mita tahtoo. Tykkaan nimesta.
vastanneille.Matilda on kyllä ihana nimi.Mieleeni pälkähti vielä tuo Melinda,onko se liian " ulkomaalainen" nimi suomalaisen sukunimen (tyyliin " Metsäoja" kanssa?
Nyt äänestystä;Matilda vai Melinda?? :)
Minusta Melinda on enemmän prinsessanimi, ja Matilda taas tomerampi vanhan ajan nimi. Itse pidän jälkimmäisistä enemmän joten kannatan Matildaa.
Ei Melinda silti mikään huono nimi ole, Matilda vain kuulostaa kauniimmalta.
mutta jos haluat prinsessatyylista M-nimea niin laittaisin ennemmin Miranda kuin Melinda
Mette nimihän on tullut Matildasta, mutta silti minusta toisena nimenä voisi olla Matilda? Eli Mette Matilda!
Matilda Minea kuullostaa minusta ihanalle :=) vastaukseni on ehkä hieman puolueellinen kun oma tyttö on Oona Minea Matilda...
Se sointuu korvaani huonosti MA-TI tavut ei mun mieleen ja Tilda kääk...
makuasia mutta paha mulle.
Minea on minusta kaunis pehmeä nimi.
Minea Matilda...käviskö näin?
on söpönen, kauniskin. Ääni sille. :)
Melinda Meea Marjatta?
No:
Melinda Mea Mathilde/Matilda
Melinda Juliette
Melinda Mim
mitenkäs sitten Mafalda?
Mafalda Magdaleena?
Matilda on kyllä mielestäni oikein kaunis nimi, meilläkin esikoisella löytyy :o)
Ja sori jos olen jo ehdottanut aiemmalla huhuilemiskerrallasi