Mitä mieltä olet siilitukasta miehellä?
Itselläni on nykyään sellainen ja siinä on myös fade joka näyttää omasta mielestäni hyvälle ja sitä on helppo ylläpitää kun ei tarvii nähä vaivaa sen asettamiseen
Kommentit (54)
Hirveä. Miehellä pitää olla hiukset!
Mulla on semmonen joten on parempi tykätä!
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulla onki mut ne on vaa tosi lyhyet. ap
En tykkää yhtään. Yhden poikkeuksen muistan, kun pidin siilitukkaista miestä kuumana. Hän oli tummapiirteinen, mallimaisen komea kasvoista ja tatuoitu. Vähän sellainen bad boy tyyppinen. Se tukka sopi älyttömän hyvin hänen tyyliinsä.
Mitä mieltä sillin hajusta naisella.
Se riippuu, millainen hiusraja on. Jos on täydellinen hiusraja, niin lyhyeksi leikatut hiukset eivät luonnollisesti haittaa. Kalju taas ei sovi naisten makuun yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään. Yhden poikkeuksen muistan, kun pidin siilitukkaista miestä kuumana. Hän oli tummapiirteinen, mallimaisen komea kasvoista ja tatuoitu. Vähän sellainen bad boy tyyppinen. Se tukka sopi älyttömän hyvin hänen tyyliinsä.
eli tummapiirteiselle sopii helpommin?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee miesten ulkonäön kapeassa hierarkiassa, että ilman hiuksia miehen on oltava todella jykeväleukainen malli, lihaksikas ja vähärasvainen kroppa. Siltikään se ei naisten miesmaussa riitä sille tasolle, mille ihanteellinen tummahiuksinen miesmalli.
HYI olkoon! Siilillä ja tosimiehellä yksi oleellinen ero. Toinen on eläin, toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun nämä kommentit ja tykkäykset tulisivat joskus noihin deittailukeskusteluihin, missä naiset jeesustelevat, etteivät ole pinnallisia ja hiusrajat sekä rasvaprosentit lähinnä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli tummapiirteiselle sopii helpommin?
Uskoakseni kyllä, mutta ei kyllä heillekään yleensä. Vaatii just ne superkomeat kasvot ja erityisesti hyvän kasvojen luuston, jotka harvalla on.
Jopa Damiano David on nykyään ruma, kun hänellä on siilitukka. Mielestäni komeimpia ovat selvästi pitkähiuksiset miehet, rokkarityyliin.
Mielestäni tosi miehekästä. Sivuilta lyhyt, päältä vähän pitempi. Sellainen armeija-look. Sytyn.
Sopii usein paremmin miehille kuin muunsukupuolisille.
Kalju se olla pitää! Se on miehekästä. Miettikää nyt... Bruce Willis, Dwayne Johnson, Vin Diesel... aah...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee miesten ulkonäön kapeassa hierarkiassa, että ilman hiuksia miehen on oltava todella jykeväleukainen malli, lihaksikas ja vähärasvainen kroppa. Siltikään se ei naisten miesmaussa riitä sille tasolle, mille ihanteellinen tummahiuksinen miesmalli.
No mä yleensä pidän just niistä tummahiuksisista miesmalleista, mutta tuokin mies kelpaisi kyllä mulle samalla tavalla ja koska tahansa. Vastaa sataprosenttisesti miesihannettani. Mä saatan pitää jopa rastapäätä hyvännäköisenä, jos kasvot ja tyyli on tietynlaiset.
Olen sitä mieltä, että komea mies on komea millä tukkamallilla vaan ja siilitukka tai mikään muukaan ei rumaa naamaa pelasta.
korostaa kasvojen piirteitä ja jos on vahvat kulmakarvat näyttää hyvälle