Moi, onko täällä ketään raskaanaolevaa, jolle testi ei olisi näyttänyt heti plussaa...
Mulla menossa jo kp47/32 ja viime viikolla kaksi testiä negatiivista ja tämän viikon ma myös... ei ole ikinä ollut näin pitkää kiertoa.. imetän tosin vuoden vanhaa esikoista vielä, mutta... oireita ei kummemmin ole, ehkä rinnat vähän oudommat kuin yleensä. Eli, oletko kuitenkin ollut raskaana vaikka testi ei heti plussaa...
Kommentit (6)
kp alko oleen jo jotain 50/34 ja menkkoja ei ollu tullu eikä sitä plussaakaan. Olin jo varma että hormoonihirviö oli iskeny muhun..
Lopulta testiin tuli plussa n. kolme viikkoa siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa...
Menin polleena tyttönä np-ultraan ja viikkoja sillon piti olla kasassa kierron mukaan 11+6 ja neuvola sanoi 12+6... totuus olikin jotain aivan muuta.... 9+6
eli hedelmöitys oli jollain konstilla siirtyny kolme viikkoa oletetusta ajankohdasta eteenpäin.
Uusi np kertoi kumminkin kaiken olevan hienosti ja samoilla (oikeilla) viikoilla mennään...
mani ja pähkinä rv 14
eli siis olin lähdössä työporukan kanssa matkalle, ja ajattelin että jos satun kumminkin olemaan raskaana, niin voisihan tuon alkoholin jättää jo väliin. mulla vain tuli sellainen olo, vaikka pitkä kierto onkin, eli en odotellut kuukautisia. no tulevan matkan takia marssin varmuuden vuoksi neuvolaan testiin, vaikken normaalisti pidä järkevänä testata niin aikaisin.
siellä sanottiin että negatiivinen. tietysti luotin testin tulokseen, koska kumminkin viimisistä kuukautisista oli jo 5 viikkoa ja muistan kuulleeni että ne näyttää parissa viikossa plussan.
sitten matkalla mun oli koko ajan huono olo, ja väsytti ja muutenkin alkoi olee kaikenmoisia oireita. ilmeisesti jotenkin " luonto hoitaa homman" , sillä alkoholia ei menny alas kuin muutama lasi. en yleensäkään hirveästi ota, mutta nyt oikein tuli joka kulauksesta huono olo. ajattelin, että on kai flunssa tulossa.
pari viikkoa matkan jälkeen sanoin miehelle että jos en nyt oo raskaana, on pakko vaatia lisätutkimuksia, mun olo on niin kummallinen. ja olinhan minä, sitten jo raskausviikolla 8.
ultrassa on todettu että vauva on " viikon pienempi" kuin kuukautisten mukaan, eli ehkä sen takia se ei näkyny vielä neuvolan testissä, vaikka luulis niillä olevan herkät systeemit. ja kun en ollu siellä heti aamulla niin ei ollu sitä väkevintä pissaa...
Ekan raskauden kanssa 12 testiä, joista 5 negaa ja 7 positiivistä.. Joo, en luottanut testitulokseen..
Nyt ekat 2 näytti negaa. Sit kolmannessa oli haalea pallo. Neljännen testin piti olla joku superherkkä ja se näytti heti plussaa.
Kiva kuulla, ettei kaikki muutkaan luota testeihin! :) Mekin ollaan molemmilla kerroilla testattu vaikka kuinka monta ja lopulta vielä menty yksityiselle testiin. :) :) Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin epävarmuus!
Eli meillä nyt näin: Tei ekan testin muutamaa päivää ennen ku olis pitäny menkat alkaa ja se oli nega. No sit tein kaksi positiivista testiä, kun menkat olis pitäny alkaa eilen. Ja tein vielä kolmannen, kun en uskonut niihin suhteellisen haaleisiin viivoihin ja se oli nega! Odotettiin aamuun ja tein uuden testin, joka oli taas nega! Menin yksityiselle raskaustestiin ja ottivat sen verestä, joka on varmempi ja se oli positiivinen! :) Ja sitten päätimme uskoa. Nyt on kylläkin vähän epävarma olo, kun olo outo ja on tullut vähän verta. :( Saa nähdä miten meidän käy. :( rv 4+4
toivottavasti kaikki hyvin!
Edelleen täällä sama tilanne, ei siis menkkoja... mutta en ole testannutkaan nyt maanantain jälkeen. Jos tämä sama juttu jatkuu niin ensi viikolla varmaan sitten testaan... ihan outoa tällainen. Rinnat tuntuvat kyllä vähän erilaisilta, hmmm..
Se on hienoa!!!