Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaippoja ulkomailta netistä?

07.12.2006 |

Olisiko palstalaisila vinkkejä mistä ulkomaisista nettikaupoista kannattaisi etsiä kestovaippoja? Suomalaisia kauppoja kyllä löytyy mutta noiden ulkomaisten kaupojen kanssa olen vähän sormi suussa. Hinnat vaikuttavat kuitenkin niissä alhaisemmilta, esim Fuzzy Bunz Suomessa noin 14,90e /kpl ja jenkeissä noin 11,50 EUROA kappale.

Kuulisin mielelläni kokemuksia ulkomailta tilaamisesta, esim. jenkeistä tilattaessa mahdollisista veroista jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta monet muut ulkomailta tilaamani olen saanut noutaa Vantaan tullipostista ja maksaa verot. En usko, että saat paljon halvemmalla, kun lisätään vero ja postimaksut.

Entä jos ottaisit asian ideologiselta kannalta, kun kestovaippojen tekijöitä ja ompelijoita löytyy Suomestakin? Tukisit kotimaista työtä ja työllisyyttä? Minä olen vaipattanut puolitoistavuotiaani iguilla (www.igulee.fi) - ihanaa laadukasta käsityötä, joka kestää pojan pikkusisaruksillekin.

Vierailija
2/3 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot räpsähtää joka kerta ellei säkällä " ohita" tullia. Eli tulee saman hintaseksi kun suomesta ostettaessa.

Minä oon tilannut lastentarvikkeita suomesta käsin (laskutusosoite oma) ja pyytänyt toimituksen saman maan (esim USAssa) hotelliin kun aika usein itse tai tuttuja on muilla mantereilla reissannut, jolloin ovat " tuliaisia" . Taisi tosin tuliaisiinkin tulla joku uusi summa mitä ei saa ylittää tai joutuu maksaa verot..? Mutta tuskin tuo summa vielä vaipoista ylittyy...

EUn sisällähän saa tilata ilman veroja ja usein toimituskin on yllättävän halpa tai ilmanen jos paljon tilaat. Siitä ei kyllä oo kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut usein vaippoja EU:n alueelta, silloin ei tarvitse murehtia tulleista. Hinnat on hiukan kalliimmat kuin USAssa, mutta edullisemmat kuin Suomessa ja kun nuo veroseuraamukset jää väliin, pääsee varmaan lopulta vähän edullisemmin kuin kotimaasta/USAsta tilaamalla.

Postitukset on olleet nopeita, usein jopa samalla viikolla on vaipat kannettu kotiin. Postimaksutkin inhimillisiä, ei Suomen nettikauppojen postikuluja korkeampia ja paljon kerralla tilatessa saa joskus jopa ilman kuluja tai ainakin edullisemmilla postikuluilla. Ongelmia minulla ei noiden tilausten kanssa ole ollut, aina on tullut mitä olen tilannut ja ajallaan. Kerran olen palautustakin kokeillut (menin tilaamaan imetyspaidan samalla ja se ei istunut malliltaan ollenkaan) ja sekin hoitui mutkattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi