Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astianpesukone! Pitääkö käyttää huuhteluainetta? +muita kysymyksiä.

Vierailija
07.12.2006 |

Aina näyttää niin helpolta kun tutut napsauttavat astianpesukoneensa päälle, mutta nyt kun saatiin oma niin onkin hankalaa :)

Eli tarvitaanko joka pesussa huuteluainetta ja sitä suolaa? Pesuaineen lisäksi siis.

Entä missä lämmössä yleensä pesette tavalliset astia, 50c?

Onko nuo fairyn pesuainekuutiot hyviä? Vai onko nestemäinen peruaine parempi?

Onko sillä niin väliä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten usein tyhjäätte &puhdistatte tiskarin siivilän? (en nyt muista oikeaa nimeä, mut siis sen siellä koneen pohjalla olevan suodattimen kuitenkin)

Vierailija
2/4 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään pulveria ja siinä ei ole mukana noita huuhteluaineita ja suoloja joten ne pitää lisätä. Kaupassa kysyin yhdeltä astianpesukoneaine myyjältä tosta suolasta niin sanoi että koneessa pitää se suola olla, mutta tavallinen merisuola semmonen iso rakeinen käy suolaksi hyvin. Me ollaan käytetty sitä ja halvemmaksi varmaan tulee. Monissa tableteissa on kai huuhteluaine ja suola mukana.

Mä pesen aina sillä perus automaatti ohjelmalla ja siinä taitaa olla 50-60 astetta. Tarkistin se onkin 55-65 astetta se lämpötila tossa perusohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhdistetaan usein, päivittäin siis. Alkaa haista aika nopeasti muuten. Fairy-tabletit on käytössä ja hommansa hoitavat. kirkastetta lisätään tarpeen mukaan.

Vierailija
4/4 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pessyt jo kuusi vuotta astiani ihan pesuainejauheella enkä ole koskaan mitään kirkasteita tai suolaa lisännyt.

Mitä vahinkoa olen nyt sitten saanut aikaiseksi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan