Olenko ainut jonka mielestä humalaiset ovat epämiellyttäviä
Vaikka käyttäytyisivät hyvin. Samanlainen uncanny valley kokemus mikä tulee kun jokin muistuttaa ihmistä liikaa. Jos on itse humalassa niin siihen ei tietenkään kiinnitä huomiota.
Kommentit (48)
Et ole ainoa. Itse inhoan todella paljon juoppoja/alkoholisteja.
Humalaiset ovat usein hauskoja. Myös ujomman henkilön hauska puoli voi tulla esiin, kun estot lähtevät.
Uncanny valley?
Eikö suomen kielessä ole sopivaa ilmaisua,kun turvaudut englantiin?
Vierailija kirjoitti:
Humalaiset ovat usein hauskoja. Myös ujomman henkilön hauska puoli voi tulla esiin, kun estot lähtevät.
Eivät ole. Se on viina, joka siinä puhuu, ei ihminen.
Jep. Itse en käytä alkoholia enää ollenkaan ja ällöttää kaikki alkoholin lipitys ja tissuttelu ja humalaiset. Oksettaa vanhojen koulukavereiden facebook-kuvat, joissa pienten lasten äidit ovat aina tuoppi kourassa ja aina on niiiiin hauskaa. Siiderin pöhöttämä turpea naama mihin liimattu tekoripset.
Erehdyin vähän aikaa sitten tuttavien mukana piknik-risteilylle. Hyi hitto, yhden piknik-risteilyn aikana porukan oli pakko vetää rasittavat naamat ja sitten huuli pyöreenä ihmetellä miksen minä juo mitään muuta kuin moctaileja.
En siedä päihtyneitä. Olen työskennellyt heidän, enkä vapaa-ajalla jaksa katsella heitä.
En itse halua käyttää mitään päihteitä.
Monen mielestä myös sinä ole epämiellyttävä.
Kun on aikanaan joutunut elämään juoppohullun lapsena eihän sitä ole muuta mahdollisuutta kun inhota juoppoja joilla ei ole itsekontrollia ja jotka aiheuttavat itselleen ja läheisilleen trauman.
Pelottavia ne ovat. Varsikin, jos ovat kovin päällekäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse en käytä alkoholia enää ollenkaan ja ällöttää kaikki alkoholin lipitys ja tissuttelu ja humalaiset. Oksettaa vanhojen koulukavereiden facebook-kuvat, joissa pienten lasten äidit ovat aina tuoppi kourassa ja aina on niiiiin hauskaa. Siiderin pöhöttämä turpea naama mihin liimattu tekoripset.
Erehdyin vähän aikaa sitten tuttavien mukana piknik-risteilylle. Hyi hitto, yhden piknik-risteilyn aikana porukan oli pakko vetää rasittavat naamat ja sitten huuli pyöreenä ihmetellä miksen minä juo mitään muuta kuin moctaileja.
Jep, alkoholi on varmin rumentava tekijä, mutta sitä ei haluta myöntää. On niin mukavaa kun ei käytä alkoholia, jaksaa harrastaa liikuntaa päivittäin, eikä ole se sidukan pöhöttämä naama ja vyötärö :)
Et ole ainoa. Vaikka nuorena opiskeluaikoina biletettiin ihan hirveesti, kännisekoilu ja yökerhoissa joraaminen oli lähes elämäntehtävä vähintäännjoka toinen vk loppu.
Olen aina inhonnut känniläisiä jos itse oli selvinpäin. Sain myös todella tarpeeksen avomieheni humalahakuisesta juomisesta, en olisi halunnut ollenkaan sitä enää siinä vaiheessa elämää.
Nykyisin keski-iässä siirryn heti kauemmas tai jos mahd niin lähden pois jos seurassa on joku selvästi päihtynyt. Mutta toisaalta en liiku piireissä jossa juodaan humalaan. Mikään siinä ei kiinnosta minua enää.
Inhoan humalaisten sölköttämistä. Niin paljon, että jätin Suomen.
Et. Kierrän humalaiset niin kaukaa kuin mahdollista. Siltikin saattaa humalainen minulle jotakin huudella.
Vedä kunnon prrseet sinäkin niin käsityksesi muuttuu. Se auttaa myös masennukseen ja perusnegatiivisuuteen mikä voisi tehdä ihan hyvää sinulle.
Heitin just mieheni ulos kun hän oli mieluummin juonut 2 kaljaa kuin maksanut 900 egen velkaansa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Heitin just mieheni ulos kun hän oli mieluummin juonut 2 kaljaa kuin maksanut 900 egen velkaansa mulle.
Aivan oikein teit, toivon parempaa tulevaisuutta sulle
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minäkään en halua olla humalassa tai muissakaan aineissa olevien ihmisten seurassa. En luota heihin. Sama ihminen voi selvänä olla ihan kivakin.
Sama. Humalaiset on niin holtittomia ja arvaamattomia.
Juon nykyään tosi vähän. Menen silti mukaan illanistujaisiin. Olen hauska ja puhelias . En tarvitse viinaa siihen. Nykyään hauskuuta itseäni nauramalla ihan päin naamaa, kun känniläiset sekoilee. On muuten aika viihdyttävää. Kotiin lähden ajoissa, vielä kun on hauskaa.
myös erityisherkät ovat epämiellyttäviä