Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut jonka mielestä humalaiset ovat epämiellyttäviä

Vierailija
10.06.2023 |

Vaikka käyttäytyisivät hyvin. Samanlainen uncanny valley kokemus mikä tulee kun jokin muistuttaa ihmistä liikaa. Jos on itse humalassa niin siihen ei tietenkään kiinnitä huomiota.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös erityisherkät ovat epämiellyttäviä

Vierailija
22/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itse inhoan todella paljon juoppoja/alkoholisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset ovat usein hauskoja. Myös ujomman henkilön hauska puoli voi tulla esiin, kun estot lähtevät.

Vierailija
24/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uncanny valley?

Eikö suomen kielessä ole sopivaa ilmaisua,kun turvaudut englantiin?

Vierailija
25/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalaiset ovat usein hauskoja. Myös ujomman henkilön hauska puoli voi tulla esiin, kun estot lähtevät.

Eivät ole. Se on viina, joka siinä puhuu, ei ihminen.

Vierailija
26/48 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse en käytä alkoholia enää ollenkaan ja ällöttää kaikki alkoholin lipitys ja tissuttelu ja humalaiset. Oksettaa vanhojen koulukavereiden facebook-kuvat, joissa pienten lasten äidit ovat aina tuoppi kourassa ja aina on niiiiin hauskaa. Siiderin pöhöttämä turpea naama mihin liimattu tekoripset.

Erehdyin vähän aikaa sitten tuttavien mukana piknik-risteilylle. Hyi hitto, yhden piknik-risteilyn aikana porukan oli pakko vetää rasittavat naamat ja sitten huuli pyöreenä ihmetellä miksen minä juo mitään muuta kuin moctaileja.

Vierailija
27/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. It

Vierailija
28/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä päihtyneitä. Olen työskennellyt heidän, enkä vapaa-ajalla jaksa katsella heitä.

En itse halua käyttää mitään päihteitä.

Vierailija
29/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä myös sinä ole epämiellyttävä.

Vierailija
30/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aikanaan joutunut elämään juoppohullun lapsena eihän sitä ole muuta mahdollisuutta kun inhota juoppoja joilla ei ole itsekontrollia ja jotka aiheuttavat itselleen ja läheisilleen trauman. 

Vierailija
31/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavia ne ovat. Varsikin, jos ovat kovin päällekäyviä.

Vierailija
32/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse en käytä alkoholia enää ollenkaan ja ällöttää kaikki alkoholin lipitys ja tissuttelu ja humalaiset. Oksettaa vanhojen koulukavereiden facebook-kuvat, joissa pienten lasten äidit ovat aina tuoppi kourassa ja aina on niiiiin hauskaa. Siiderin pöhöttämä turpea naama mihin liimattu tekoripset.

Erehdyin vähän aikaa sitten tuttavien mukana piknik-risteilylle. Hyi hitto, yhden piknik-risteilyn aikana porukan oli pakko vetää rasittavat naamat ja sitten huuli pyöreenä ihmetellä miksen minä juo mitään muuta kuin moctaileja.

Jep, alkoholi on varmin rumentava tekijä, mutta sitä ei haluta myöntää. On niin mukavaa kun ei käytä alkoholia, jaksaa harrastaa liikuntaa päivittäin, eikä ole se sidukan pöhöttämä naama ja vyötärö :)

Vierailija
33/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Vaikka nuorena opiskeluaikoina biletettiin ihan hirveesti, kännisekoilu ja yökerhoissa joraaminen oli lähes elämäntehtävä vähintäännjoka toinen vk loppu. 

Olen aina inhonnut känniläisiä jos itse oli selvinpäin. Sain myös todella tarpeeksen avomieheni humalahakuisesta juomisesta, en olisi halunnut ollenkaan sitä enää siinä vaiheessa elämää. 

Nykyisin keski-iässä siirryn heti kauemmas tai jos mahd niin lähden pois jos seurassa on joku selvästi päihtynyt. Mutta toisaalta en liiku piireissä jossa juodaan humalaan. Mikään siinä ei kiinnosta minua enää.

Vierailija
34/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan humalaisten sölköttämistä.  Niin paljon, että jätin Suomen.

Vierailija
35/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Kierrän humalaiset niin kaukaa kuin mahdollista. Siltikin saattaa humalainen minulle jotakin huudella.

Vierailija
36/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon prrseet sinäkin niin käsityksesi muuttuu. Se auttaa myös masennukseen ja perusnegatiivisuuteen mikä voisi tehdä ihan hyvää sinulle. 

Vierailija
37/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin just mieheni ulos kun hän oli mieluummin juonut 2 kaljaa kuin maksanut 900 egen velkaansa mulle.

Vierailija
38/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin just mieheni ulos kun hän oli mieluummin juonut 2 kaljaa kuin maksanut 900 egen velkaansa mulle.

Aivan oikein teit, toivon parempaa tulevaisuutta sulle

Vierailija
39/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Minäkään en halua olla humalassa tai muissakaan aineissa olevien ihmisten seurassa. En luota heihin. Sama ihminen voi selvänä olla ihan kivakin.

Sama. Humalaiset on niin holtittomia ja arvaamattomia.

Vierailija
40/48 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nykyään tosi vähän. Menen silti mukaan illanistujaisiin. Olen hauska ja puhelias . En tarvitse viinaa siihen. Nykyään hauskuuta itseäni nauramalla ihan päin naamaa, kun känniläiset sekoilee. On muuten aika viihdyttävää. Kotiin lähden ajoissa, vielä kun on hauskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi