Uusi mies käyttää henkseleitä (miten ilmaista nätisti...)
Ihastuin ja rakastuin varttuneempaan mieheen, 60-vuotias. Ikäeroa meillä on parikymmentä vuotta. Missään se ei ole tuntunut, koska en kaipaa intohimoa tai seksiä tai muuta sellaista. Nyt tämä pukeutumistyyli on kuitenkin alkanut pistää silmään. Osan vaatteista olen piilottanut, se on toiminut hyvin, mutta ei henkseleiden kohdalla Jotenkin vain hävettää esimerkiksi konsertissa miehen mersuhenkselit.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotta eli omassa lähipiirissä pukeudutaan eri tavalla. Ap
Itse olen 35-v ja katselin eilen Bondia. Olisin voinut laueta siihen paikkaan kun Ralph Fiennes oli ilman puvuntakkia henkseleissään.
Fiennes onkin suoraan verrannollinen johonkin suomalais ukkoon.
On, nimittäin henkseleitä käyttävään suomalaisukkoon.
JSS ASAP!
Kyllä miehellä pitää vähintään tuuma karvaista vakoa näkyä!
Itse sain 30v-synttärilahjaksi naisystävältäni henkselit ja hän sanoi että vedä nuo päälle ettei farkut lökötä. Itse yllätyin positiivisesti henkselien mukavuudesta ja housut tosiaan pysyy ylhäällä eikä tarvitse kärsiä kiristävästä vyöstä tai kiskoa farkkuja ylös. Aluksi ne tosin tuntuivat vähän erikoisilta kun farkkujen paino tuntui olkapäillä, mutta pienellä säätämisellä housut pysyivät ylhäällä eikä painavaa tunnetta enää huomannut kun henkseleihin tottui. Vähän mua aluksi kanssa mietitytti että mitä kaverit sanoo kun näkee mulla henkselit, mutta kukaan ei niitä edes mitenkään noteerannut. Nyt oon sitten jo useemman vuoden käyttänyt farkuissa lähes yksinomaan henkseleitä ja oon tyytyväinen ja tuskin vaimoakaan nolostuttaa kun hän ne henkselit mulle osti.
pakko kyllä kehua kuinka hieno juoni tässä tarinassa oli, yhtäkkiä se naisystävä muuttuikin vaimoksi!
Tanskalaisella maajussilla on henkselit ja naiset kuolaa!
Vierailija kirjoitti:
Olet 80-kymppinen?
Aika vanha, 800 v
Tokalla kerralla vasta.