Uusi mies käyttää henkseleitä (miten ilmaista nätisti...)
Ihastuin ja rakastuin varttuneempaan mieheen, 60-vuotias. Ikäeroa meillä on parikymmentä vuotta. Missään se ei ole tuntunut, koska en kaipaa intohimoa tai seksiä tai muuta sellaista. Nyt tämä pukeutumistyyli on kuitenkin alkanut pistää silmään. Osan vaatteista olen piilottanut, se on toiminut hyvin, mutta ei henkseleiden kohdalla Jotenkin vain hävettää esimerkiksi konsertissa miehen mersuhenkselit.
Kommentit (28)
Olen 34 vuotta eli omassa lähipiirissä pukeudutaan eri tavalla. Ap
Sano suoraan vaan että haluat määrätä hänen pukeutumisestaan. Jos tää ois totta.
Jos tykkää miehestä itse. On melkoisen sama miten hän pukeutuu. Kunhan ei ole alasti julkisella paikalla.
Ai että. Miehellä henkselit. Ja se niitä paukuttaa. Wow. Miehekästä. Ole tyttö tyytyväinen ja mene papan syliin.
Voi sinua raukkaa ap. Jos jo nyt tässä vaiheessa hävettää, niin tiedän ,,että tulet tulevaisuudessa häpeämään häntä aina enemmän ja enemmän. Se on todella rasittavaa ja kumppani muuttuu äärimäisen omaehtoiseksi kun ensihuuma mene ohi. Huh-hu, tiedetään.
Mun miesystävä käyttää sellaisia housuhenkseleitä, jotka pitää kauluspaidan housuissa.
Kaikkeen se sinäki. Tyydyt!
Eikä olllut Tyytyväisyystakuuta?
Ei jäljellä noin vanhoilla.
Hommaa sille nuorekkaat Repe sorsa henkselit
Kaikilla toimitusjohtajilla on huumori henkselit
Osta hänelle lahjaksi gucci-henkselit niin johan on taas muodinmukainen
www.fromrunwaywithlove.com/products/gucci-monster-blue-and-white-suspen…
Lata ukko syrjään. Tuun panee
Reiska
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35-v ja katselin eilen Bondia. Olisin voinut laueta siihen paikkaan kun Ralph Fiennes oli ilman puvuntakkia henkseleissään.
Vierailija kirjoitti:
Osta hänelle lahjaksi gucci-henkselit niin johan on taas muodinmukainen
www.fromrunwaywithlove.com/products/gucci-monster-blue-and-white-suspen…
Tai tällaiset nuorten suosimat hevihenkselit
www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=sichU1AA&id=ACE08B63A533C…
Jos niihin henkseleihin kuuluu korkeavyötäroinen housu, ruskeeruudullinen kauluspaita ja miehellä on vielä lätsä päässä hiuskiharat pursuten ja levee hymy huulilla ja nimikin Viljami. Niin anna Viljamin olla oma itsensä ja se henkseli kuuluu siihen.
Seuraavan kerran sitten etsit varmaan kumppanin muualta kuin vanhainkodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 35-v ja katselin eilen Bondia. Olisin voinut laueta siihen paikkaan kun Ralph Fiennes oli ilman puvuntakkia henkseleissään.
Siinä on kieltämättä setä jonka henkseleitä minäkin mielelläni paukuttelisin. Henkselit kuuluu vissiin yläluokan brittien pukeutumiseen koska olen huomanut just esim. Fiennesin ja kuninkaallisten miesten puvuissa on usein henkselit.
Hahah, oma kolmekymppinen mieheni käyttää myös henkseleitä ihan arki- ja työvaatteiden kanssa. Pidänpä itsekin käytännöllisestä ja mukavasta pukeutumisesta, joten mielestäni henkselit ovat vain hauska juttu! Suoraan sanoen en ensimmäisellä kerralla kiinnittänyt niihin mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennes onkin suoraan verrannollinen johonkin suomalais ukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan vaan että haluat määrätä hänen pukeutumisestaan. Jos tää ois totta.
Olet 80-kymppinen?