Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisriippuvainen ja ero?

Vierailija
10.06.2023 |

Ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta naimisissa ja lapsiakin on. Mies sanoi eilen, että ei pysty kanssani seksiin koska en ole enää hyvän näköinen (sen näköinen kuin suhteen alussa). Joskus aiemminkin on sanonut, ettei tarvitse pelätä että lähtisin jonkun muun matkaan, kun olen sen näköinen ettei kukaan minua huolisi.. sanomattakin siis selvää, että sellainen todellinen rakkaus miehen puolelta minua kohtaan on puuttunut jo pidemmän aikaa. Mutta minä olen varmaan läheisriippuvainen tai jotain, kun ajatuskin erosta tuntuu kauhealta ja olen alkanut uskomaan todeksi sen, ettei kukaan mies voisi minua haluta. Onko joku pystynyt tekemään irtioton tällaisesta suhteesta? Lapsiakin mietin, en haluaisi perhettä rikkoa ja samalla mietin että eikö elämällä olisi vielä rakastavampaakin puolisoa minulle tarjolla, vai tässäkö tämä oli..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat läskisi pois,itsekuria.

Vierailija
2/3 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut normaalimittoihin, mutta se ei kuulemma auta koska olin niin monta vuotta ylipainoinen. Ja rinnat riippuvat joten sekin ongelma. Tuntuu vain niin pahalta että se mitä luuli todelliseksi rakkaudeksi ei sitten kuitenkaan sitä ollut, kun laihtumisesta huolimatta en kelpaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä mies sinulla.

Kyllä sinä selviät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan