Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sanonut koskaan työhaastattelussa, ettet olekaan kiinnostunut enää hakemastasi työpaikasta?

Vierailija
07.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kyllä soitin juuri ennen haastattelua etten ole enää kiinnostunut, koska olin saannut toisen, paremman paikan. Haastatteluun en sitten enää mennyt tuhlaamaan kenenkään aikaa.

Voisin kuvitella sanovani haastattelussa ettei enää kiinnosta, jos haastattelija yrittäisi lähennellä tai jos kävisi ilmi että minulta odotetaan " sen sortin" palveluja tavallisen työn lisäksi. Muuten olettaisin olevani etukäteen perillä työnkuvasta jo työtä hakiessani (toivottavasti ainakin).

Vierailija
2/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että en anna sellaista viestiä, vaan odotan mikä on heidän seuraava liikkeensä. Kun mulle soitettiin, että mut on valittu, ilmoitin, että en valitettavasti ole enää kiinnostunut. Sanoin silloin, että haastattelun perusteella tuli sellainen olo, että työ ei olekaan minua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä mätti ja pahasti, olivat haastattelijat. Minulle tuli sellainen olo, että vaikka työ olisikin ok, en sopisi heidän joukkoonsa.

Väitin, että olen kiinnostunut työstä. Jälkikäteen olen ajatellut, että vaikka valitsisivat minut, en ota paikkaa vastaan. Kelasin vain, olisko se pitänyt sittenkin sanoa jo haastattelun aikana. Samoin syy tähän päätelmääni.

ap

Vierailija
4/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin saamieni kuvausten perusteella hain paikkaa ja pääsin haastatteluun. Siellä kävi työnkuvasta kuitenkin ilmi paljon sellaista, mikä ei sovi tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni, esim. paljon matkustelua (siis jatkuvaa).

Sanoin haastattelutilaisuuden lopuksi, etten ole kiinnostunut paikasta. Näinhän se on kaikkein reiluinta rekrytoivaa firmaa kohtaan. Turhaan olisivat enää roikuttaneet mua mukana hakuprosessissa, vaan pääsivät sitten jatkamaan oikeasti kiinnostuneiden kanssa.

Vierailija
5/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa jos valitaan. ei sitten valittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän