Mies ollut all inclusive-lomalla kohta viikon kännissä aamusta iltaan
Viimeinen kerta, kun perheen kanssa tälläiseen. Onneksi on kuitenkin pysytellyt sellaisessa kunnossa, että pystyy vahtii lapsia uima-altaalla. Retkille en oo huolinut mukaan, mutta sillä välin mies taas juo lisää olutta saksalaisten hotellivieraiden kanssa.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei voi olla joka päivä juomatta, hän on alkoholisti. Jos lasten seurakaan ei kiinnosta, hän on huono isä. Jos hän ei ole kiinnostunut vaimonsa mielipiteistä, hän on huono aviomies.
Jospa kyse onkin voimien sijaan halusta. Kyllä kännissäkin voi uida ja peuhata lasten kanssa. Jos vaimo makaa altaalla kuivin suin, niin se on oma tappionsa.
Muistan kun olimme kerran lomalla hotellissa, missä oli myös AI. Meillä ei ollut. Menimme tilaamaan Mojitoja ja baarimikko kaatoi automaatista jotain vihreää esanssijuomaa muovimukiin. Ennen kuin ehdimme sanoakaan, että meillä ei ole rannekkeita, hän huomasi sen ja kaatoi juomat pois. Saimme sen jälkeen kunnolliset drinkit oikeista aineksista laseihin. En ymmärrä miten joku haluaa syödä ja juoda ihan laadutonta lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei voi olla joka päivä juomatta, hän on alkoholisti. Jos lasten seurakaan ei kiinnosta, hän on huono isä. Jos hän ei ole kiinnostunut vaimonsa mielipiteistä, hän on huono aviomies.
Jospa kyse onkin voimien sijaan halusta. Kyllä kännissäkin voi uida ja peuhata lasten kanssa. Jos vaimo makaa altaalla kuivin suin, niin se on oma tappionsa.
Niin, sillä kaikkihan sen tietää ettei lomakohteissa ole muuta juotavaa kuin alkoholia? Ja onko mielestäsi lapsille hyväksi katsella kuinka isi vähän vain kompuroi päissään?
Eivät kaikki AI:t ole huonoja. Monissa maissa ne ovat parhaat vaihtoehdot. Tropiikin maissa en muita viitsisi edes harkita. Islamin maissa viinaa ei muualta edes tahdo saada. Turkissa olen ollut huonossa allinclusivessa, mutta myös hyvissä. Marmariksessa oli tosiaan rannekeväelle huonommat juomat ja hitaampi palvelu kuin rahalla maksaville oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sillä kaikkihan sen tietää ettei lomakohteissa ole muuta juotavaa kuin alkoholia? Ja onko mielestäsi lapsille hyväksi katsella kuinka isi vähän vain kompuroi päissään?
Lapset eivät tee eroa mitä kukin juo. Se on se syyllistävä mäkättäjät, joka tekee miehestä sian lastenkin mielissä. Lapsi joutuu äidin puolelta pelinappulaksi ja lapsihan luontaisesti menee äidin helmoihin.
Miehesi on alkoholisti.
All includivessa ei ole mikään pakko juoda alkoholia. Itse en ole koskaan juonut. Sen sijaan tykkään syödä montaa eri lajia ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät tee eroa mitä kukin juo. Se on se syyllistävä mäkättäjät, joka tekee miehestä sian lastenkin mielissä. Lapsi joutuu äidin puolelta pelinappulaksi ja lapsihan luontaisesti menee äidin helmoihin.
Juuri tyypillistä puolustelua alkoholistilta. En minä kun ne muut.
Ensinnäkin se alkoholi etelän maissa on niin halpaa että on ihan sama onko AI vai ei. Jos haluaa kännätä koko loman niin se kyllä onnistuu. Jos kyse on pienessä sievässä olosta aamusta iltaan niin turha siitä on ongelmaa tehdä. Lomalla kukin rentoutuu tavallaan. Jos itse tykkäät käydä retkillä niin senkun menet, harvempi muu tykkää.
Kyllä mies saa lomallaan rentoutua!
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia- never ever AI!!
Huonoa ruokaa, ilmaista viinaa ja känniset vanhemmat. ..
Voi lapsiraukkoja, jää traumat lomista
Meillä oli paras loma ikinä. Ei mitään valittamista.
Ja sulla on lapsia juopon kanssa.
Jos varaa halvan AI-hotellin, saa huonoa ruokaa ja juomaa, jos valitsee kalliimman, saa parempaa. Varsinkin kun vielä etukäteen lukee muiden matkustajien arviot.
Täällä useimmat AI:n vastustajat ilmeisimmin valinneet ykkösvaihtoehdon.
Se on vaan niin helppoa, kun ei tarvitse kantaa hotellialueella ollessa rahaa mukanaan ja ruokaa on lähes vuorokauden ympäri tarjolla.
Omituinen näkemys se, että muualla ei voi käydä syömässä ja kaikkiin ruokailuihin pitää osallistua - kun on kerran maksettu 😂.
Itse juotattaisin tuollaisen kumppanin sellaiseen räkäkänniin, että sammuisi ja missaisi paluulennon sen takia. Siinäpä sitten järjestelee itsensä takaisin.
En ole koskaan nähnyt suomalaisia päihtyneitä missään rantakohteessa, AI hotelleissa näyttää briteille enemmän maistuvan ja heidän lapset jää heitteille. Suomalaiset on hillittyjä aina.
Kun minä olin toukokuussa Alanyassa All Inclusive -lomalla, join viikon aikana vain neljä alkoholidrinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaiset, jotka matkaavat into piukeana halpoihin kohteisiin ulkomaille ovat hyvin usein pikku kännissä koko lomamatkan. Kierrän kaukaa tällaiset lomaparatiisit.
Ei se kansallisuutta kysy. Esim. britit osaavat homman vähintään yhtä hyvin kuin suomalaiset.
Joko ruotsalaiset ovat rauhoittuneet?
Vierailija kirjoitti:
Itse juotattaisin tuollaisen kumppanin sellaiseen räkäkänniin, että sammuisi ja missaisi paluulennon sen takia. Siinäpä sitten järjestelee itsensä takaisin.
Vaimo oli Pohjois-Kyproksella kaverinsa kanssa. Reissussa oli mukana pari pohjalaista hoitsua, jotka olivat koko viikon loman kauheassa koomassa. Toinen ei päässyt paluulennon turvatarkastuksesta läpi, jäi sinne kentälle kielitaidottomana änkyräkännissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt AI-matkalla suomalaisen matkatoimiston matkalle noin kymmenen kertaa. Kertaakaan ei ole kukaan ollut koko aikaa kännissä. Itse en koskaan, ei myöskään matkaseurani.
Sammuneena rauhoittuu.
Tuo on noloa ja junttia. En jaksaisi kattoa moista, tosi kiva perheloma. Ukko tinaa hotellilla, kun muu perhe viettää yhdessä aikaa.