Mies ollut all inclusive-lomalla kohta viikon kännissä aamusta iltaan
Viimeinen kerta, kun perheen kanssa tälläiseen. Onneksi on kuitenkin pysytellyt sellaisessa kunnossa, että pystyy vahtii lapsia uima-altaalla. Retkille en oo huolinut mukaan, mutta sillä välin mies taas juo lisää olutta saksalaisten hotellivieraiden kanssa.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit, kun menit miehesi kanssa viikon mittaiseen ilmaisen viinan buffettiin?
Jos ap:n mies ei kotona käyttäydy noin, niin miten hän olisi voinut tietää mitä on tulossa? Ei mulle tulis mieleenkään, että mun mies joisi yötä päivää ihan vaan koska tajolla olisi alkoholia. Ollaan monta kertaa oltu all inclusive lomalla, eikä koskaan ole käynyt mielessäkään että kaksin käsin pitäisi viinaa kiskoa. Ei meillä ole tapana kännätä Suomessakaan, niin miksi ihmeessä se, että ollaan lomalla muuttaisi asiaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, että otetaan AI ja mennään katsomaan jotain maijapyramideja helteeseen, tai kehuskellaan ettei ole juotu juuri mitään viikon aikana, vaikka saisi ilmaiseksi juoda nupit kaakkoon joka päivä.
Luuletko pikeasti että kaikki ottaa all inclusiven ilmaisen viinan takia? Haloo? Siihen kuuluu myös ilmaiset ruoat. Se on ainakin meidän perheelle syy ottaa all inclusive. Kolmen lapsen kanssa tulee paljon halvemmaksi ja helpommaksi, kuin käydä syömässä joka ateria kahden viikon aikana jossain muualla kuin hotellilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit, kun menit miehesi kanssa viikon mittaiseen ilmaisen viinan buffettiin?
Ei se kotona juo kuin juhlapyhinä. Ap
No sithän kaikki on kunnossa. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n mies ei kotona käyttäydy noin, niin miten hän olisi voinut tietää mitä on tulossa? Ei mulle tulis mieleenkään, että mun mies joisi yötä päivää ihan vaan koska tajolla olisi alkoholia. Ollaan monta kertaa oltu all inclusive lomalla, eikä koskaan ole käynyt mielessäkään että kaksin käsin pitäisi viinaa kiskoa. Ei meillä ole tapana kännätä Suomessakaan, niin miksi ihmeessä se, että ollaan lomalla muuttaisi asiaa mitenkään?
No ei se suurimmalla osalla muutakaan, mutta apn miehellä nyt sit muutti. Ap nyt viettää lomansa ja mies omansa. Onpas iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen takiahan noihin all inclusive -helvetteihin mennään, että voi dokata nollat taulussa koko loman. Jos haluaa tehdä jotain fiksumpaa, niin menee varmaan fiksummalle lomalle.
Jos lapsia on mukana niin ei todellakaan dokata 24/7. Eikä känniläisestä ole myöskään vahtimaan lapsia altaalla.
No ap nyt on kuitenkin lapset kännisen seuraan jättänyt. Ja hän nyt todellakin nähtävästi juo 24/7. Moraalisaarna ja ei todellakaan-huutelu auttaa mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se ongelma tuli esiin aloituksessa. Mitä kohtaa et ymmärtänyt? T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se suurimmalla osalla muutakaan, mutta apn miehellä nyt sit muutti. Ap nyt viettää lomansa ja mies omansa. Onpas iso asia.
Olis ainakin meidän perheessä niin iso asia, että tuollaisen loman jälkeen olis edessä avioero.
Ongelma on siinä että AP haluaa määräillä miestään myös miehen lomalla. Löysäisi pipoa ja ottaisi itsekin virkistävän drinksun tai viisi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että AP haluaa määräillä miestään myös miehen lomalla. Löysäisi pipoa ja ottaisi itsekin virkistävän drinksun tai viisi.
Jaaha? Ota sinä vaan drinksu, tai vaikka viisi. Minä otan avioeron siinä vaiheessa jos mieheni alkaa käyttäytyä kuin joku yököttävä deeku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Suomessa olla AI-lomia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että mies ei osaa hallita alkoholin käyttöään. AP ilmeisesti ei ryyppyreissua halunnut, kun on lapsetkin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se ongelma tuli esiin aloituksessa. Mitä kohtaa et ymmärtänyt? T. Eri
Ei siinä kerrottu mikä ongelma on ja miksi. Siinä kuvattiin miten vko on sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että mies ei osaa hallita alkoholin käyttöään. AP ilmeisesti ei ryyppyreissua halunnut, kun on lapsetkin mukana.
Osaahan, kotona ei juo. Ryyppyreissulta tuo ei kuullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ainakin meidän perheessä niin iso asia, että tuollaisen loman jälkeen olis edessä avioero.
Jaa, niin kai sit. AIssa on ilmaiset juomat, kukin juo mitä juo. Jos lomareissu avioliiton kaataa, sit ei kyllä ole kovin hyvin asiat muutoinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha? Ota sinä vaan drinksu, tai vaikka viisi. Minä otan avioeron siinä vaiheessa jos mieheni alkaa käyttäytyä kuin joku yököttävä deeku.
Kunhan uhoat. Miehen tilipussi se on parisuhteen liima ja naisen kälätys eron siemen.
Jos lapsia on mukana niin ei todellakaan dokata 24/7. Eikä känniläisestä ole myöskään vahtimaan lapsia altaalla.