Mies ollut all inclusive-lomalla kohta viikon kännissä aamusta iltaan
Viimeinen kerta, kun perheen kanssa tälläiseen. Onneksi on kuitenkin pysytellyt sellaisessa kunnossa, että pystyy vahtii lapsia uima-altaalla. Retkille en oo huolinut mukaan, mutta sillä välin mies taas juo lisää olutta saksalaisten hotellivieraiden kanssa.
Kommentit (96)
Anna juoda, eipähän vonkaa, tee kaikkea ihanaa lasten kanssa ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Mies on ymmärtänyt all inclusive loman idean.
Nauttii koko rahan edestä. Hyvähän se vaan on. Yksi kysymys AP, jos mies on kännissä aamusta iltaan, niin miten ihmeessä se voi olla selvä illasta aamuun?
Olen käynyt AI-matkalla suomalaisen matkatoimiston matkalle noin kymmenen kertaa. Kertaakaan ei ole kukaan ollut koko aikaa kännissä. Itse en koskaan, ei myöskään matkaseurani.
Asiallista toimintaa! Kuullostaa ihan mun lomalta. No miinus noi lapset, vaimon kaa vois lähtee ryypää viikoks tai kahdeks etelään
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit, kun menit miehesi kanssa viikon mittaiseen ilmaisen viinan buffettiin?
On täällä ruokaa ja alkotonta myös.
Ollaan kerran oltu Meksikossa toinen lomaviikoista AI-hotellissa. Ei ole vaikea kuvitella aloittajan kaltaista tilannetta, jos mies on yhtään viinaan menevä ja nuuka. Kuuntelin paluulennolla kun joku puhui, että ei voinut liikkua hotellilta kauas, kun piti olla syömässä joka aterialla, että saa rahoilleen vastinetta. Me kyllä mentiin sinne ihan nähtävyyksien vuoksi (Maya rauniot) eikä sen hotellihintaan kuuluvan ruuan vuoksi. Eikä myöskään oltu tästä syystä hotellilla syömässä kuin iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi maksoi matkan?
Mitä tuo tähän kuuluu? Monissa perheissä miehellä on suuremmat tulot ja hän maksoi. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi maksoi matkan?
Mitä tuo tähän kuuluu? Monissa perheissä miehellä on suuremmat tulot ja hän maksoi. AP
Lompakkoloinen.
Siinäkö on koko loman kohokohta? Jatkuva ryyppääminen?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt AI-matkalla suomalaisen matkatoimiston matkalle noin kymmenen kertaa. Kertaakaan ei ole kukaan ollut koko aikaa kännissä. Itse en koskaan, ei myöskään matkaseurani.
Amatööri.
Heti alkaa nalkutus ja motkotus, jos vähän rentoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkö on koko loman kohokohta? Jatkuva ryyppääminen?
AP:n ukolle se on varmaan koko vuoden kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli all-inclusive kalja niin pahaa ja tarjoiltiin vajaissa virtsanäytemukeissa että join aulabaarissa Heinekenin pullokaljaa. Konjakki oli paikallista paloviinaa johon oli lisätty maku- ja väriesanssia.
Oma kokemukseni AI-kaljasta oli että ei mennyt päähän. Oli kyllä ihan hyvän makuista mutta lähes alkoholitonta. Viina oli kyllä niin halpaa muuallakin ettei AI-kalja kiinnostanut, ruoka oli taas erinomaista.
Loman lopputulos on vakio. Lapset tykkäsi uida. Mies sai uusia ystäviä ja sinä sait pahan mielen.
Jos mies ei voi olla joka päivä juomatta, hän on alkoholisti. Jos lasten seurakaan ei kiinnosta, hän on huono isä. Jos hän ei ole kiinnostunut vaimonsa mielipiteistä, hän on huono aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli all-inclusive kalja niin pahaa ja tarjoiltiin vajaissa virtsanäytemukeissa että join aulabaarissa Heinekenin pullokaljaa. Konjakki oli paikallista paloviinaa johon oli lisätty maku- ja väriesanssia.
Oma kokemukseni AI-kaljasta oli että ei mennyt päähän. Oli kyllä ihan hyvän makuista mutta lähes alkoholitonta. Viina oli kyllä niin halpaa muuallakin ettei AI-kalja kiinnostanut, ruoka oli taas erinomaista.
Joskus selvin päin seuranneena tätä lantratun viinan ja kaljan litkimistä, niin on hyvä ettei mene päähän. Siitäkin kuitenkin ollaan ihan v::::n kännissä, että ei pystyssä pysytä.
Antaa toisen kännätä kun kerran ilman saa.
Ei se kansallisuutta kysy. Esim. britit osaavat homman vähintään yhtä hyvin kuin suomalaiset.