Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyseleekö miehet naisten ammateista Tinderissä?

10.06.2023 |

Millaisia kokemuksia teillä naisilla on Tinderissä:

Kyseleekö miehet mitään teidän töistä tai ammatistanne? Kun minä olen kirjoittanut Tinderin profiiliini, että olen sairaanhoitaja, niin aika harva mies esittää mitään kysymyksiä siihen liittyen, vaikka sairaanhoitaja voi työskennellä oikeastaan missä vaan, esimerkiksi vuorotyössä teho-osastolla, päivätyössä nuorisopsykiatrian poliklinikalla tai vaikka järjestössä paperihommissa. Itse ainakin kyselen miehiltä, että mitä he tekevät työkseen. Esimerkiksi jos miehen profiilissa lukee, että työ on IT-alalla, niin sekin voi olla ihan mitä vaan. Vai eikö yleensä miehiä vaan voisi vähempää kiinnostaa, mitä nainen tekee työkseen, että se on ihan sama, onko työtön vai juristi? Mun mielestä se vähän niin kuin kuuluu tutustumiseen, että kysellään, millä alalla työskentelee jne.

Kommentit (24)

1/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyy lähes joka kerta, itselläni lukee just vaan "IT-ala".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti tai työ samalla tavalla kuin naisia miesten. Eikä moni nainenkaan varmaan tule ajatelleeksi, että sairaanhoitaja onkin jossain järjestössä sihteerinä.

Vierailija
4/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ehkä yleisin puheenaihe Suomessa ihan yleisesti ottaen

Vierailija
5/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää tinderissä mutta kun olin, kerroin jo profiilissa olevani opettaja. Opettajavitsit ja -kaksimielisyydet tuli tutuiksi. Poikkeus oli se joka ei ammattiani kommentoinut mitenkään.

Vierailija
6/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän kiinnostaa. Minua ainakin. Aika erikoinen vaikutelma jää ihmisestä jos ei ammattiaan kerro.

Vierailija
7/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä mutta kun olin, kerroin jo profiilissa olevani opettaja. Opettajavitsit ja -kaksimielisyydet tuli tutuiksi. Poikkeus oli se joka ei ammattiani kommentoinut mitenkään.

Minä en voi kuin unelmoida yksityisopettajasta...

Vierailija
8/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oltu kiinnostuneita ja kysytään. Olen akateeminen, kuten myös tinder-miehet.

Vierailija
9/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän kiinnostaa. Minua ainakin. Aika erikoinen vaikutelma jää ihmisestä jos ei ammattiaan kerro.

Monen ammattinimike ei vaan hirveästi kerro mitään.

Vierailija
10/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee. En halua paljastaa joka tindermatchille työpaikkaani heti kättelyssä (olen kuullut kaikenlaisista vainoajista) ja vastaan jotain ympäripyöreää kuten että teen asiakaspalveluhommia, mutta useimmat alkavat kysellä siitä sitten lisää että missä firmassa ja millä alalla ja niin edelleen. Ärsyttävää, koska ei mua kiinnosta tinderissä mun töistä puhua, vaikka ihan tykkään työstäni. Aina sanotaan että ei miehiä kiinnosta naisten ammatit tai työt mutta eri kokemus on itselläni.

Vierailija
11/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa naisten ammatti yhtä paljon kuin kysyjää: onse ilmoja pidellyt.

.

Kiinnostaa sää

Vierailija
12/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kai naiselle täytyy puhua

Oikeesti ei kiinnosta

Vierailija
13/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kysytään, minulla ei profiilissa sitä lue. Ja monelle miehelle sillä tuntuu olevan merkitystä. On nimittäin pari kertaa ghostattu, kun sen kerron. Olen miestenalalla, duunaritöissä. Ja niin on ollut nämä miehetkin, eli ei ole siitä kyse, että olisivat itse paremmin koulutettuja. No, jos joku minut ghostaa, kun olen vaikka putkimies, ehkä parempi niin. Minulle ei ole väliä mitä mies tekee, vaikka olisi sitten naistenalalla. Ei se vielä kerro ihmisestä mitään.

Vierailija
14/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kiinnostavan. Minulla ei ole ammattia biossa ja usein mies voi viestitellä viikkotolkulla eikä kysy mitä teen työkseni. Toisaalta jos kerron ammattini, eli juristi, miehestä ei kuulu enää mitään

Vierailija
15/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies ammatilla paremmin naisia, jos on esim. univormu?

Vierailija
16/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin Tinderissä, yksikään mies ei ollut kiinnostunut ammatistani.

Vierailija
17/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yleensä ehdin kysyä ensin miehen ammattia :D suurin osa kysyy tietysti sit takaisin samaa. N28

Vierailija
18/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies ammatilla paremmin naisia, jos on esim. univormu?

Herättää se jonkinlaista luottamusta jos on univormuammatissa. Mahdollisesti valheellista luottamusta, mutta kuitenkin.

Vierailija
19/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on enemmän kiinnostunut sun mitoista kun ammatista. Noin yleensä.

20/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehille turn off, jos nainen on ammatiltaan poliisi? Kun monet sanovat, että miehet lopettavat viestittelyä, kun kuulevat naisen olevan miesvaltaisella alalla ja poliiseista suurin osa on miehiä.