Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyseleekö miehet naisten ammateista Tinderissä?

10.06.2023 |

Millaisia kokemuksia teillä naisilla on Tinderissä:

Kyseleekö miehet mitään teidän töistä tai ammatistanne? Kun minä olen kirjoittanut Tinderin profiiliini, että olen sairaanhoitaja, niin aika harva mies esittää mitään kysymyksiä siihen liittyen, vaikka sairaanhoitaja voi työskennellä oikeastaan missä vaan, esimerkiksi vuorotyössä teho-osastolla, päivätyössä nuorisopsykiatrian poliklinikalla tai vaikka järjestössä paperihommissa. Itse ainakin kyselen miehiltä, että mitä he tekevät työkseen. Esimerkiksi jos miehen profiilissa lukee, että työ on IT-alalla, niin sekin voi olla ihan mitä vaan. Vai eikö yleensä miehiä vaan voisi vähempää kiinnostaa, mitä nainen tekee työkseen, että se on ihan sama, onko työtön vai juristi? Mun mielestä se vähän niin kuin kuuluu tutustumiseen, että kysellään, millä alalla työskentelee jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinverran ovat kiinnostuneita. Minulla on kaksi ammattia. Ensimmäiseksi opiskellusta ja jo taka-alalle jääneestä tulee useimmille mielikuva varakkuudesta. En siis sitä halua kovin nopeasti kertoa, koska lokit ja palvelusten pyytäjät eivät kiinnosta. Toinen ammatti on perinteisesti miesten ammatti. Se tuntuu joitakin karkoittavan.

22/24 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja ?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen olin ensitreffeillä miehen kanssa, joka vasta siellä treffeillä kysyi tarkemmin, että missä käyn töissä.

Ap

Vierailija
24/24 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti tai työ samalla tavalla kuin naisia miesten. Eikä moni nainenkaan varmaan tule ajatelleeksi, että sairaanhoitaja onkin jossain järjestössä sihteerinä.

Todellakin kiinnostaa. Mitä teet työksesi on viimeistään kolmas tai neljäs kysymys joka naiselle esitetään, ellei sitä ole ilmoitettu profiilissa.