Laura Voutilainen valmistui terapeutiksi
Kommentit (66)
Kuka tahansa voi kutsua itseään terapeutiksi. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi. Ei ole suojeltu nimike.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku
Laura Voutilainen
Anja Snellman
Ym
Kati Ketola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku
Laura Voutilainen
Anja Snellman
YmKati Ketola
Korjaus: Kari Ketonen
Tämä on kumma haukkumispaikka... Jos joku menee omilla rahoillaan vapaaehtisesti jollekin terapeutille, se on hänen oma valinta. Terapeutti saa lätkäistä ihan vapaasti minkä hinnan lystää, sen maksaja päättää maksaako.. Mikä tässä nyt on niin mouhuamisen arvoinen asia, vai onko ihan vaan haukkumisen ja panettelun tarve nimettömänä .. 👍😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku
Laura Voutilainen
Anja SnellmanKati Ketola
Ja minä. Tulkaa vastaanotolleni ihan omasta halustanne tai ei.. Maksat tästä vapaaehtoisesti mikä on minun taksani. 😁 Tässä ei ole sen kummempaa.
psykologi, lääkäri, sairaanhoitaja tulee niitä oikeita terapeutteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tantraseksiä hehkuttanut Laura? Mikähän terapeutti hän on?
Olisiko huuhaa-?
Jokainen päättää itse mistä vapaaehtoisesti maksaa ja kenen luo menee.. Me emme toisten puolesta päätä. Turha jupista.
Vierailija kirjoitti:
psykologi, lääkäri, sairaanhoitaja tulee niitä oikeita terapeutteja
.. Niin, ja sitten näitä jotka on eri koulutuksella. Heidän luo mennään vapaaehtoisesti. Nämä ovat ihan lainpuitteissa sallittuja yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Valita ihan rauhassa.. Tämä on luvallista ja asiakkaalle vapaaehtoista. Voi mennä ilman lähetettä.
Mä ajattelin kans alkaa terapeutiksi. Hmm, olisiko vaikka hattaraterapeutille kysyntää, kaikkihan tarvitsevat elämäänsä vähän hattaraa, eikö? 300 euroa per sessio, talo tarjoaa hattarat. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen terapeuttikoulutuksen Laura Voutilainen hankki.
Entä sitten. Asiakkaat menevät sinne vapaasta tahdostaan. En tiedä mitä haet tällä, vai pelkästään mollata ja haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kans alkaa terapeutiksi. Hmm, olisiko vaikka hattaraterapeutille kysyntää, kaikkihan tarvitsevat elämäänsä vähän hattaraa, eikö? 300 euroa per sessio, talo tarjoaa hattarat. Tervetuloa!
Kyllä täällä saa vapaasti yrittää mitä haluaa.. Saa pyytää mitä haluaa ja kuluttaja päättää mistä maksaa. Onnea yrityksellesi.. 👍😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaksi terapeutiksi vai humppaterapeutiksi?
Se on käyny sen terapeutin yleoskoulutuksen, josta voi erikoistua esim. puhe-, toiminta-, ravinto-, psyko-, aroma-, lyhyt-, seksuaali- jne. terapeutiksi.
Miksi mulla on sellainen harhakäsitys, että ainakin puheterapeutiksi pitää ensin opiskella iso tutkinto yliopistossa (logopedia). Usein ei taida riittää laulajatausta ja sen päälle pikakoulutus.
Kyllä ja opintoihin pääsy vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos osaat laulaa, niin menestys on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on rahalla ostettu tutkinto. Tästä oli muutama vuosi sitten joku lehtijuttukin.
En väheksy Voutilaisen opiskelua tai valmistumista, se ei ole tarkoitus.Mutta tämä tutkinto on siis kalliilla rahalla maksettu koulutus, johon pääsee mukaan jos on varaa.
Entä sitten.. edelleen.. Asiakkaat valitsevat ja maksavat vapaaehtoisesti terapeuttina. Tietysti oli kiva jos olisi linkki väitteellesi, niin paremmin uskoisin. Toki kaikki koulutus maksaa minkä maksaa...
Laura ei ole kovinkaan empaattinen ihminen. Tunnen hänet. On silti kovasti tutkinut itseään ja miksi on sellainen kuin on. Siitä alkoi tämä terapeutin tie. En pysty kuitenkaan kuvittelemaan että jaksaa olla muille kovin pitkään apuna. Tykkää jutella noista asioista. Kysyy paljon muilta. Haluaa oppia. Ja miettii syntyjä syviä. Miksi esim oman perheen tausta on mitä on. Isän alkoholismi oli iso juttu tietysti. Sieltä kumpuaa paljon kipuilua. Haluaa ymmärtää itseään paremmin.
Siksi en pysty kuvittelemaan että jaksaisi pitkäjänteisesti olla muille apuna. Mutta ehkä hän pystyy siihen. En kuitenkaan fanina menisi Lauran vastaanotolle. Ei ole lämmin ihminen varsinaisesti. Saattaa tulla takaisku kun huomaa että idoli ei ole sellainen kuin mitä toivoisi. Laura ei halua olla liian paljoa fanien kanssa tekemisissä muutenkaan kun ahdistaa se asetelma olla siinä ihailun kohteena kun haluaisi olla samalla viivalla. Ja Laura osaa olla todella veemäinen halutessaan tai kun joku juttu ei vaan jaksa kiinnostaa. Hänelle on vaikeaa olla kohtelias liian pitkään. :D Saa nähdä miten tää juttu etenee. :)
Oletteko huomanneet että tosi monella esiintyvällä taitelijalla tai ihan somettajilla on oma elämä hyvin usein aivan sekaisin?
Joo, eihän tuo ihminen tavattavissa terapeutto ole laillistettu nimike, kuten vaikkapa psykoterapeutti.