Mitä teet juhannuksena?
Kommentit (23)
En mitään erikoista Makaan varmaan sohvalla ja katon telkkaria.
Olen ulkomailla ja nautin elämästä.
Töitä aamuvuorossa perjantaista sunnuntaihin.
Samaa kuin joka vuosi. Olen yksin kotona ja katson teeveetä. Ei ole paikkaa minne mennä eikä kukaan mihinkään kutsukaan.Itsellä ei ole tilaa kestitä ketään ja jos olisikin niin ei kukaan silti tulisi omakotitaloistaan tai mökeistään kerrostaloon juhannusta viettämään.
Olen reilaamassa. Tuohon aikaan olen mahdollisesti Saksassa, Sveitsissä tai Ranskassa, suunnitelmat ovat aivan auki vaikka lähtö on ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin joka vuosi. Olen yksin kotona ja katson teeveetä. Ei ole paikkaa minne mennä eikä kukaan mihinkään kutsukaan.Itsellä ei ole tilaa kestitä ketään ja jos olisikin niin ei kukaan silti tulisi omakotitaloistaan tai mökeistään kerrostaloon juhannusta viettämään.
Mene sombasaunaan.
Olen varmaan yksin kotona. Ei mitään suunnitelmia.
Ostan itselleni hyvät ruoat ja juomat. Pysyn kotona. Katson jonkun klassikon.
Juhannuspäivänä sitten ulkoilemaan, kun "tilanne on selkiintynyt"...
Jotain niinkin hurjaa että ostan limsaa ja grillimakkaraa. Lämmitän pitkästä aikaa saunan, ellei ole kovat helteet. Ehkä tuon muutaman koivunoksan oven pieleen ja luonnonkukkia maljakkoon. Muuten vietän vaan viikonloppua rennosti kotona.
Vedän uusia pottuja ja fresitaa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sombasaunaan.
Tä?
Ei vaan tänäkään vuonna kiinnosta yhtään koko juhannus. Kuten ei pitkään aikaan enää. Joskus parikymppisenä tuli juhlittua, nyt jätän sen muille.
Jos voisin vielä juoda niin vetäisisin kännit ja menisin etsimään miestä mutta kun ei voi juoda niin en mene etsimään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen reilaamassa. Tuohon aikaan olen mahdollisesti Saksassa, Sveitsissä tai Ranskassa, suunnitelmat ovat aivan auki vaikka lähtö on ensi viikolla.
Reilaaminen, voi mitä muistoja se tuokaan. Vieläkö sitä ihmiset "harrastaa"?
Vedän lärvät. Sitä ennen grillaan kyrsää teineille taloyhtiön grillimökissä ja saunomme, jos juhannussauna lämmitetään. Muistelen parin vuoden takaista juhannusta, jolloin vamppasin nykyisen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilaaminen, voi mitä muistoja se tuokaan. Vieläkö sitä ihmiset "harrastaa"?
Kasvattaa koko ajan suosiotaan kaiken ikäisten keskuudessa. Aikanaanhan se oli vain nuorille suunnattu, mutta nyt raiteilla näkee paljon esimerkiksi eläkeläisiä ja lapsiperheitä, jotka nauttivat hitaasta matkustelusta. Itse en pidä lentämisestä vaan minua kiehtoo maisemien vaihtuminen sekä vapaus hypätä junasta pois jos sattuukin siltä tuntumaan.
https://www.vr.fi/junaliput/interrail?gclid=EAIaIQobChMIs6-y9ey2_wIVxuK…
En mitään ihmeellistä, päivä muiden päivien joukossa.
Töitä, toivottavasti