*****ELOKUUMEILIJAT TORSTAINA******
Huomenia.. En nähnyt pinoa tälle päivälle, joten ajattelin aloittaa sellaisen. Just tultiin esikoisen kanssa muskarista, ja ajattelin, että nytpä käyn lukasemassa elokuumeilijoiden palstalta uudet plussat...joten laittakaahan nyt niitä positiivisia uutisia tulemaan! Torstaihan on toivoa täynnä, vai mitä :)
Pulu kp 16
Kommentit (8)
Pitkästä aikaa ehdin oikein kirjoittelemaan. Onpa ollut tuo tätykkä ahkera ja piinailijoitakin näkyy olevan paljon! Tsemppiä vaan kaikille, eiköhän ne plussat sieltä tule!
Itellä on edelleen täti kateissa , jo yli viikon, olo on kuvottava ja omituinen. Olen testannut jo pari negaa, kylläkin viikko sitten. Ajattelin testata huomenna uudelleen josko olisi toisin... Palaan asiaan testailtuani.
Olen palannut reissusta ja koneelle sitä piti heti suunnistaa... Lyhyesti tosin, taapero odottaa.
Kävin lukemassa välistä jääneet pinot ja monta iloista uutistahan siellä oli. Isot onnittelut kaikille plussanneille! Kovasti myös toivon onnea jatkoon teille, joilla yritys vielä jatkuu.
Itse olin loppujen lopuksi kovin malttamaton ja tein testin 1.12. (taisi olla perjantai) ja sain plussan! :)
Toivottavasti tapaillaan mahdollisimman monen kanssa odotuspuolella.
terveisin klesha
mulla kk kierto päin pyllyä ja taaskaan en tunnistanut mitään ovisoireíta.. ehkä ensikierrolla alan mittailemaan lämpöjä tai ostan ovistestejä...
ollaan tietenkin kovasti yritetty pupuilla mut saa nyt nähdä.
ajattelin testata jouluaattona ja toivottavasti ois hyviä uutisia..
ei tässä hirveän kauaa oo yritetty mut esikoinen tärppäs heti niin nyt jotenkin pitkästyttää tää homma.. no, on mulla kyllä eri mieskin kyseessä..
onnea taas plussanneille! eiköhän täältä jossain vaiheessa perässä tulla :)
Joo on pitänyt kiirettä töissä, kotonahan mä en juur konetta aukaise. Aina joskus olen pikaisesti tätä elokuumeilijoiden pinoa vilkaissut, ja plussiakin on tullut :) ONNEA hurjan paljon kaikille plussanneille yhtäläisesti ja tasapuolisesti, kun mä en millään muista jokaista nimimerkkiä.
Itsellä menossa n kp 23/29, kohta on jännitävät päivät? Vielä ei ole tuntemuksia suuntaan jos toiseenkaan. Työ- joulu ym asiat pitää kiireisenä.
Toivottavasti päästään kaikki siirtymään tuonne Odotus-palstallekin, mutta en mä mitään Elvistä haluaisi :( Ei kukaan keksisi mukavampaa niemeä meidän elovauvoille?
Nopeasti tulin moikkamaan ja toivottamaan ONNEA plussanneille,
aivan IHANAA!!! Liimaa, liimaa =D
Itsellä ovis oli kait viikonloppuna, pupuiltiinkin jonkun verran kyllä.
Tänään aamusta on olleet rinnat ihmeen kipeät ja tuntuu polttelevan.
ja paleltaa välillä.Heti sitä tunnustelee raskaus oireita mutta ei kait ne oireet vielä voi alkaa?!
Viime kuussa oli kaikki mahdolliset raskauden oireet ja olin aivan varma että raskaanahan sitä ollaan mutta testit näytti negaa =(
ja niinhän se tätikin sieltä Tuli että korkeelta tiputtiin ja kovaa!
Nyt ei intoilla yhtään. Esikoisen kanssa huomasin olevani raskaana päivää enne kuin menkkojen piti alkaa ja plussahan sieltäsitten tulikin=)
Äh, tämmöistä mulla.. Illan jatkoja kaikille
Eleonoor@ kp 19 / 29 (- 35)
Onnittelut plussanneille!!
Toivottavasti perästä tullaan joukolla, mieluiten sinne elokuun eloisat -pinoon kuin elviksiin... :)
Täällä ei kummempaa, dpo3. Ensi viikon piinailuja odotellessa..
PLUSSATUULIA ~~
S kp17/27 dpo3
Testasin tänään taas vaihteeksi, jo kolmannen kerran tässä kierrossa. Predictor antoi kylmän negan tulokseksi, ja mua alkaa ottaa päähän, kun on niin sekaisin tämä kierto... Nyt mennään jo kp 39! Ei ole kyllä uutta nämä pitkät kierrot, mutta jotenkin vaan toivoisi, että eikö ne voisi joskus olla säännöllisiä, kun useinmiten kierrot on jotain 30-32 luokkaa...
Nyt kaikki tädit hohoi, tänne vaan, älkääkä peloitelko teitä muita kuumeilijoita!!!!!
Aamulla kävin jo tentissä. Oli aika ankeeta päntätä itsenäisyyspäivänä. Onneks oli helppo aihe, niin muutamalla lukemisella meni.
ON: Ei mitään uutta. Menkkakipuja on ajoittain ja rinnat kipeytyneet, joten taitaa se täti kuitenkin olla tulossa. Kohdunnapukka on vielä kiinteä, joten ihan vielä sitä tulvaa ei ole odotettavissa. Pieni nuha kiusaa edelleen.
Onnea eilen plussanneelle!!
Unikonkukka