Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon täysin epäonnistunut äitinä.

Vierailija
09.06.2023 |

Ainoa lapseni, kohta 35v tyär käyttää päihteitä. Kerjää päivittäin rahaa, jos en anna niin uhkaa tekevänsä itselleen jotain. Olen niin väsynyt tähän elämään, haluan vain nukkua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole!!

Kukaan ei ole täydellinen.

Vaikka olisit tehnyt mitä, olisi tyttäresi saattanut silti päätyä päihteiden käyttäjäksi.

Me äidit emme voi silottaa lasten polkua. Sattuma, seura kaikki vaikuttaa.

Älä anna rahaa. Hoida itseäsi. Mene puhumaan, hae apua itsellesi!!!

Tyttäresi on itse haluttava itselleen apua muuttuakseen. Sinun on vaan päästettävä irti, oltava saatavilla sitten kun (jos) hän sitä kaipaa. Mutta ei rahan antajana.

Puhu, puhu, puhu. Ja hae sitä apua. NYT! Itse vetkuttelin aivan liian kauan ja olin jo tosi pohjalla, kun ymmärsin marssia lääkäriin. Tee sinä se ajoissa. Nyt heti.

Voimia!! Sinä et ole epäonnistunut!

Vierailija
2/4 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole!!

Kukaan ei ole täydellinen.

Vaikka olisit tehnyt mitä, olisi tyttäresi saattanut silti päätyä päihteiden käyttäjäksi.

Me äidit emme voi silottaa lasten polkua. Sattuma, seura kaikki vaikuttaa.

Älä anna rahaa. Hoida itseäsi. Mene puhumaan, hae apua itsellesi!!!

Tyttäresi on itse haluttava itselleen apua muuttuakseen. Sinun on vaan päästettävä irti, oltava saatavilla sitten kun (jos) hän sitä kaipaa. Mutta ei rahan antajana.

Puhu, puhu, puhu. Ja hae sitä apua. NYT! Itse vetkuttelin aivan liian kauan ja olin jo tosi pohjalla, kun ymmärsin marssia lääkäriin. Tee sinä se ajoissa. Nyt heti.

Voimia!! Sinä et ole epäonnistunut!

Tällä hetkellä minulle ei ole voimia mihinkään. Toista viikkoa oon ollut lomalla ja suurimman osan ajasta nukkunut. Hereillä ollessa koko ajan huolestunut olo ja tuntuu kuin joku istuisi rintakehän päällä, ahistaa todella paljon. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyttä vaan ostamaan...

Vierailija
4/4 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Finfamiin eli omaiset mielenterveystyön tukena ry:n. Sieltä saat tukea niin vertaistuen kuin neuvonnankin osalta. Et voi mahdollistaa tyttäresi päihteidenkäyttöä antamalla rahaa, uhkailu on vain tyttäresi keino yrittää hallita sinua. Kuuluu päihteidenkäyttäjien peruskeinovalikoimaan, valitettavasti.

Olet kovassa paikassa, kovasti voimia sinulle! Ja todellakin, muista pitää itsestäsi huolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi