Ei Ansa Ikonen kyllä mikään kaunotar ollut
Kommentit (149)
Oli hän kuitenkin jumalaisen kaunis verrattuna nykyajan botoxhuuliin jotka käy salilla ainoastaan kyykkäämässä itselleen ghettopersettä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo Martti Katajisto oli myös hyvännäköinen, tosin hän oli kyllä hintahtava joo.
Lauri Tilkanen taas ei ole TIPPAAKAAN hintahtava, vaan erittäin miehekäs roolissaan Härmä-elokuvassa. Ja todella komea. Ei ollenkaan pienikokoinen eikä hintelä, vaan just sopivan miehen kokoinen.
Palstalta ollaan monesti saatu lukea, että miehen vähimmäispituus on 180. Miehekkyyden merkki on myös se, ettei olemus ärsytä muita miehiä. Ja hintelähän Tilkanen on, se ei taida olla mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo Martti Katajisto oli myös hyvännäköinen, tosin hän oli kyllä hintahtava joo.
Lauri Tilkanen taas ei ole TIPPAAKAAN hintahtava, vaan erittäin miehekäs roolissaan Härmä-elokuvassa. Ja todella komea. Ei ollenkaan pienikokoinen eikä hintelä, vaan just sopivan miehen kokoinen.
Palstalta ollaan monesti saatu lukea, että miehen vähimmäispituus on 180. Miehekkyyden merkki on myös se, ettei olemus ärsytä muita miehiä. Ja hintelähän Tilkanen on, se ei taida olla mielipidekysymys.
Ei ole hintelä, vaan normaali miehen vartalo. Ja minua heteronaista ei tippaakaan kiinnosta mitä mieltä muut miehet on jostain miehestä. Jos se on minun mielestäni komea ja miehekäs, niin se on. Jotkut MIESTEN mielipiteet asiasta on täysin evvvvk. Sitäpaitsi ei Tilkasen olemus ärsytä ketään muita kuin maksimissaan jotain epävarmoja miespoloja..
Ja nuo pituusjutut on lähinnä jotain nettimiesten ryhmärunkutteluja. Miehet ei sitä päätä mistä naiset tykkää, ja leveä Tauno Palo ei ole yhtään minun makuuni kasvoistakaan. Ei hän nyt tietenkään rumakaan ollut, mutta pyöreäkasvoinen ja ei mitään minua viehättävää hänen piirteissään.
Harmi vaan, että se kauneus meni hukkaan, kun lähti keski-ikäisen naimisissa olevan miehen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytä hyvännäköinen buumeri.
Jeff Golblum on mielestäni ihan komea boomeri!
D jäi välistä, eli Jeff Goldblum
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että se kauneus meni hukkaan, kun lähti keski-ikäisen naimisissa olevan miehen matkaan.
Ai Ansa on ollut tuollainen :/ Eli moraalia ja selkärankaa ei ollut, vaikka lempeät silmät ja feminiinisen pehmeät kasvonpiirteet olikin. No, ei toisaalta yllättävää.