Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko mies....

Vierailija
09.06.2023 |

....tekemään aina kaiken sekä ennen suhdetta, että suhteen jälkeenkin? Vaikuttaa siltä, että kaikki vastuu suhteen syntymisestä on miehen vastuulla ja naiset vaan elelee easymodella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
2/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ujona miehenä tämä peli on hankalaa, kun pitäisi naisia iskeä muttei vaan viitti. Miksei naiset voisi olla aloitteellisia? Eikä vaadita liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu, koska mikään tai kukaan tässä universumissa ei ole niin alistettu ja syrjitty kuin (valkoinen) heteromies.

Nyt sinulla on tästä asiasta mustaa valkoisella ja voit pitää ensimmäistä kertaa vuosiin vapaaviikonlopun, koska tuo on vastaus kaikkiin muihinkin ketjuihin joita olet aloittanut tai olet aikeissa aloittaa. Saat nyt vapaaviikonlopun, joten lähde nauttimaan kesästä ulos.

Ole hyvä <3

Vierailija
4/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla eläinlajeilla koiras kosiskelee ja naaras valitsee sen uroksen, jonka kanssa suostuu parittelemaan. Miksi ihminen olisi toisenlainen?

Vierailija
5/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla eläinlajeilla koiras kosiskelee ja naaras valitsee sen uroksen, jonka kanssa suostuu parittelemaan. Miksi ihminen olisi toisenlainen?

Ihminen on erilainen, koska ihminen voi tehdä vapaampia valintoja. Ei ole pakko kosiskella ketään ja toisaalta voi kosiskella ketä haluaa. Tämä antaa myös naiselle mahdollisuuden kosiskeluun. Ja useasti se olisi naiselle helpompaakin....

Vierailija
6/6 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ujona miehenä tämä peli on hankalaa, kun pitäisi naisia iskeä muttei vaan viitti. Miksei naiset voisi olla aloitteellisia? Eikä vaadita liikaa.

Minä olen naisena tehnyt aloitteen. Huomasin mukavan tuntuisen miehen, joka oli oikein vapautunut miesporukassa, mutta muuten tuntui tosi ujolta (analyysini osui oikeaan) kun porukkaan tuli joku nainen. Hänkin vilkuili minua kulmiensa alta "salaa". Hivuttauduin sitten pikku hiljaa lähemmäs ja juttelin porukan muille miehille. Siitä sitten pääsin myös tuon ujon juttusille (hmm...siis minä juttelin...).

Nyt olemme olleet yli 20v naimisissa ja aivan upean miehen sieltä baarista bongasinkin!! Eikä ole enää niin ujokaan, varsinkaan minun seurassani.

Eli älä luovu toivosta! Muista kuitenkin, että katsekin kertoo jotain eli älä unohda silmäflirttiä vaikket uskaltaisikaan tehdä aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi