Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtuiko teille mitään jännää tänään?

Vierailija
08.06.2023 |

Jännä on heittomerkeissä, ne kuitenkaan taas näy.
Kertokaa päivän jännin kokemus.

Itse eksyin hississä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jännää käydä suihkussa.

Vierailija
22/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jännää käydä suihkussa.

Se on aina jännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin terapeutille tosi vaikean asian, oli lievästi sanottuna aika jännää. Kannatti ja olen hirveän tyytyväinen että sain sanottua enkä mennyt ihan lukkoon.

Jes!

Kiitti 😊🧡

Vierailija
24/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin terapeutille tosi vaikean asian, oli lievästi sanottuna aika jännää. Kannatti ja olen hirveän tyytyväinen että sain sanottua enkä mennyt ihan lukkoon.

Jes!

Kiitti 😊🧡

Mulle riitti.

Vierailija
25/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla auto ei meinannut käynnistyä ja piti mennä hakemaan siihen uusi akku.

Vierailija
26/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes!

Kiitti 😊🧡

(Kun hymiöt ei toimi minulla).

Vierailija
27/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jän nämies kävi sutaisemassa vaimoani ja teinitytärtäni, yhtä aikaa voihkivat jän niksen käsittelyssä. Minä en tiennyt aluksi asiasta kun olin vessassa defe koimassa. Sieltä tultuani kyllä kuulin äänet. Ja näin jänn ämiehen, joka reteästi limainen gig uli heiluen käveli jääkaapille ja otti sieltä oluen, virnistellen rie ttaasti. Heilautti minulle kättäänkin. Mutta minä olenkin kiltt imies.

Oli kuule minullekin jännittävä päivä, en voinut tietää onko kaapissasi kylmää bisseä vai ei. Olisi tullut muuten jano!

Tyttösi on äitiinsä tullut.

t. Janis the jän nis

Vierailija
28/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jän nämies kävi sutaisemassa vaimoani ja teinitytärtäni, yhtä aikaa voihkivat jän niksen käsittelyssä. Minä en tiennyt aluksi asiasta kun olin vessassa defe koimassa. Sieltä tultuani kyllä kuulin äänet. Ja näin jänn ämiehen, joka reteästi limainen gig uli heiluen käveli jääkaapille ja otti sieltä oluen, virnistellen rie ttaasti. Heilautti minulle kättäänkin. Mutta minä olenkin kiltt imies.

Tuo oli liian jännä tarina, huh.

Vierailija
29/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi juoksi aamulla autoni edestä kaupunkialueella, onneksi oli pienet nopeudet. Toivottavasti pääsi turvallisesti metsään, eikä aiheuttanut vaaratilanteita läheisellä moottoritiellä.

Vierailija
30/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla auto ei meinannut käynnistyä ja piti mennä hakemaan siihen uusi akku.

No siinä oli jännitystä!

Vierailija
31/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvi juoksi aamulla autoni edestä kaupunkialueella, onneksi oli pienet nopeudet. Toivottavasti pääsi turvallisesti metsään, eikä aiheuttanut vaaratilanteita läheisellä moottoritiellä.

Voi niitä hirviä!

Vierailija
32/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lainaneuvottelun loppusilaus pankin kanssa, eli vahvistettiin lainalupaus ja sovittiin yksityiskohdista ja minkä verran otetaan lainaa. Vaikka viime viikolla sanoivat puhelimessa, että kyllä me se laina saadaan, kun pysytään sen alkuperäisen lupauksen raameissa, niin silti vähän jännitti että meneekö tässä nyt joku vielä mönkään. Talosta tehtiin tarjous viime viikolla ja kaupat on sovittu ensi viikolle. Saatiin sovittua lainamäärä ja muut yksityiskohdat valmiiksi.

Ei olis pitäny jännittää, mut vähän jännitti, kun oishan siinä menny Excelit uusiks jos ois pitäny maksaa koko kauppahinta ilman lainaa, jota otettiin nyt kuitenkin 360000€.

Vierailija
33/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisena päivänä tapahtuu jänniä juttuja!

Tänään sain ilmaisen kahvin kiitokseksi jonottamisesta :)

Vierailija
34/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toljotti peura keskellä tietä/kaistaa ihan kahvilla. Ei ollut läheltäpititilanne mutta voihan nyt saakeli noiden kanssa

Vierailija
35/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain.

T.mies

Vierailija
36/40 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki lensi liian läheltä. Se on oikeasti liiankin jännää.

Vierailija
37/40 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöllä tämän aloituksen ja eilen tämä tehtiin niin olihan mulla aika jännittävät olot eilen Rockfesteillä kun olin katsomassa Panteraa läheltä lavaa.

Se oli villimpää menoa, kuin apina laumassa.

Ei seisottu vain paikoillaan, vaan siellä tuupittiin toisia ja riehuttiin. Mä kaaduin siellä pariin otteeseen ja kaksi miestä kaatui mun päälle ja iskuja riehujilta otettiin paljon vastaan. Hyvä meininki siellä oli, sillä jos joku kaatui niin porukat auttoi sieltä asfaltin pinnasta. Mun jalkakin taittui siellä ja sitten oli kolme jalkaa mun jalan päällä (pohkeen päällä) ja ihme ettei jalkani murtunut.

Kipeeltä tuntuu paikoissa, mutta helevetin kova meininki oli! Paras keikka ikinä Panteraa katsoessa!

Pienet ja heiveröiset varmasti saisi luunsa murrettua siellä. Ei ahtaanpaikan kammoisille se sovi.

Sain mä kyynerpäästä silmäänkin.

Yleisössä ei pystynyt olla paikoillaan, sillä se liikkui niin valtavasti.

Tälläinen perspektiivi hyvin läheltä lavaa seuranneelta. HULLU MEININKI!!!

Tänään taas Rockfestiin kovaa meininkiä pitämään toivottavasti.

M30

Vierailija
38/40 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aamullahan mä näin tämän ketjun, kun aamullahan mä vasta pääsin nukkumaan.

Että siitä vale tuo ensimmäisessä kommentissani.

M30

Vierailija
39/40 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken liikenteessä pikkulapsi juoksi autotielle ja auto oli lähes kohdalla ja siinä minä ja lapsen vanhemmat säikähdettiin. Onneksi auto oli skarppina.

Vierailija
40/40 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Routalempi olisi tässä ketjussa ihan elementissään.