Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä dekoltee piiloon? Olen nyt 43 ja parissa

Vierailija
08.06.2023 |

kolmessa vuodessa kaulan ja dekolteen iho on muuttunut löysemmäksi, ohuemmaksi ja väri epätasaiseksi. En ymmärrä miten tämä kävi kuin huomaamatta. Yhtenä päivänä vain huomasin että avonainen kaula-aukko on kauhean näköinen. Valo paljasti ohuet, pitkät juonteet. Samoin kämmenselän ja käsivarsien iho on löystynyt ja jotenkin ahavoitunut. Olen suojautunut auringolta, rasvannut, kuorinut, mutta näin ovat nyt asiat silti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vanhenee, niin käy kaikille. Ei nelikymppisen iho näytä samalta kuin parikymppisen, eikä tarvikaan. Eikä myöskään tarvitse piilotella sitä ihoa, eli ei tarvi pistää dekolteeta piiloon. Ei ikääntymisen merkeissä ole mitään noloa ja piiloteltavaa. 

Vierailija
2/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella levittänyt kaikki ihonhoitotuotteet aamuin illoin myös dekoltee-alueelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea kaulus kyllä, ikää 37.

Vierailija
4/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

63v eikä vielä tarvitse piilotella. Kaula ja decolte sileät. Tietty jos puristan rinnat yhteen tulee ryppyjä tuohon väliin mutta normioloissa ei.

Vierailija
5/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 ja decoltee on rypytön. Te olette ikääntyneet aikaisin.

Vierailija
6/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut dekolteessani vastaavaa, olen 47v.

Levitän iltaisin kosteusvoiteen myös sinne ja pari kertaa viikossa myös samaa seerumia mitä kasvojeni iholle.

Vierailija
7/7 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 41 ja kasvot mielestäni hyvässä kunnossa, mutta rinnassa on tosiaan ryppyjä. Yritän nukkua selälläni, mutta en vain osaa. Taitaa olla myöhäistä korjata tilannetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme