Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako kuparikierukka automaattisesti runsaat kuukautiset?

Vierailija
07.12.2006 |

Mulla on nyt ekat kuukautiset kierukan asennuksen jälkeen ja nää on ihan kuaheet; varminta ois istua pöntöllä vuotamassa :( Ja kipu on ollut kamala! Onko tää tätä nyt jatkossakin, vai onko tämä näitä alkuhankaluuksia? Tiputteluvuoto on melkein jatkuvaa. Ei ainakaan tuu raskaaksi, kun ei tee mieli rakastella vuotavana :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ihan normaalit.

Vierailija
2/6 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo toisten kuukautisten kohdalla hieman helpotti ekoihin verrattuna. Ekat oli todella runsaat ja kesti toista viikkoa, ja oli myös vatsakipua johon piti ottaa särkylääkettä. Toiset kuukautiset oli myös runsaanlaiset mutta helpommat jo. Eikä kipuja enää ole. Terveydenhoitaja sanoi että muutama kuukausi saattaa kestää että elimistö tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kupari kierukka ja olin tooosi tyytyväinen, nyt en enää muista oliko eka mankat ihan kauheet laiton jälkeen? mutta sitten kyllä asettu vuotoa aikas vähän muutaman päivän ja ei kipujakaan ollut oli kuin olis syöny pillereitä mutta ilman hormooneja =) Laitan tänä seuraavankin jälkeen kyllä kuparikierukan olin niin tyytyväinen, se edellinen oli 3 v.

Vierailija
4/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on neljät kuukautiset takana, ja viimeisimmät olivat jo melko normaalit, vain vähän entiseen verrattuna runsaammat eikä oikeastaan lainkaan kivuliaat.

Kohdulta kestää hetki tottua kierukkaan, joten koita malttaa.

Vierailija
5/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa varmaan helpottaa sekin, että siirryin kierukan myötä kuukuppilaiseksi ja suosittelen jo tällä lyhyellä kokemuksella!!! Mulle ei tamponit oikein koskaan sopinut kunnolla; pieni-imukykyiset vuosi aina läpi ja " paksummat" kuivatti kaikki limakalvot ihan kamaliksi. Siteet taas aiheutti kutinaa ja erittäin epämukavan olon muuten..

Vierailija
6/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesto on vain pari pvää ja vuoto edelleen niukkaa. kipujakaan ei ole näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän