Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori aloitti saliapuna ja ensimmäinen päivä 6h

Vierailija
08.06.2023 |

kuulema jalat ihan kipeenä ja että ei varmaan jaksa 5pv per viikko. miten tsemppaan? hänen ensimmäinen työ ja tarkoitus olla kesä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuon ikäisenä kesätöissä mansikkamaalla. Parin eka viikon aikana ei paljon pystynyt liikkumaan, oli kuin mankelin läpi vedetty. Sitten se helpotti.

Ai kauhee toi on ollut kans mun kesätöistä pahin! Aivan järkkyä hommaa.

Vierailija
22/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jo onko siis kuntosalissa, ruokasalissa, ravintolasalissa, valtakunnansalissa, juhlasalissa vai missä helvetissä se nuori on töissä?

Kaikki muut varmaan ymmärsi, että ravintolasalissa, paitsi sinä tyhmeliini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kunto. Tuon ikäisenä olin paiskinut töitä jo pitkät pätkät kesäisin. 😄

Ei se kunnosta ole kiinni vaan tottumuksesta. Olen tehnyt vuosikaudet seisomatyötä, liikun aktiivisesti ja silti ensimmäiset työpäivät kuukauden kesäloman jälkeen jalkoihin sattuu aivan helvetisti.

Vierailija
24/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uikutti jo ekan päivän jälkeen? Jo on heikkoa ainesta. Töihin vaan niin tottuu.

Vierailija
25/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jo onko siis kuntosalissa, ruokasalissa, ravintolasalissa, valtakunnansalissa, juhlasalissa vai missä helvetissä se nuori on töissä?

Minä kuvittelin ihan oikeasti, että puhutaan kuntosalista.

Ohis

Vierailija
26/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajunnut (olen eri) vaan luulin oikeasti, että kuntosalilla. Ja itse vielä työskentelen ravintola-alalla 😂

Vierailija
27/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen tyhmä, ensin ajattelin, että kuntosalilla ja noin 15 viestin kohdalla vasta valkeni, että ravintolahan se. Toisaalta mietitytti tuo ikä joten varmaan joku työmaaruokala.

Vierailija
28/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Montako kertaa olet nähnyt kuntosalilla jonkun palkatun saliapulaisen?

Vierailija
29/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomalla, että tuolta se aina ekoina päivinä tuntuu, sitten siihen tottuu ja juhannuksen jälkeen ei edes muista, että jalat oli nyt kipeät.

Onko hyvät kengät? Geelipohjalliset?

Vierailija
30/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uikutti jo ekan päivän jälkeen? Jo on heikkoa ainesta. Töihin vaan niin tottuu.

Kertoi rehellisesti miltä tuntui. Hän on tosi arka ja oli hienoa, kun kertoi kuinka oli tervehtinyt ja hymyillyt asiakkaille ja osasi jo vähän neuvoa.

Eli hän on varmasti tänään mennyt osittain mukavuusaluwen ulkopuolelle.

Ap

Vierailija
31/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

semmonen kävi mielessä , että voisikohan huomenna vaikka nappasta särkylääkkeen jo valmiiks?

oli tänään paljon jännittänyt kun ensimmäinen päivä ja eka työpaikka ikinä ja luonteeltaan ujohko.

oon sitä mieltä, että jos vaan jaksaa tän kesän ponnistella niin varmasti helpottaa päivä päivältä. ap

Särkylääkkeitä käytetään oireen poistoon, ne ei ole mitään ehkäisypillereitä. Sitäpaitsi siihen särkyyn on liian helppo vedota, jos tuntuu, ettei oikein haluaisi. 

Vierailija
32/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Montako kertaa olet nähnyt kuntosalilla jonkun palkatun saliapulaisen?

Onhan näitä, vähän tasokkaammilla saleilla on vastaanotto, jossa henkilö, joka hoitaa myös pukukoppien ym. siisteyden ja myy kaikki proteiinimömmöt. Ennen näitä PT pellejä kutsuttiin myös saliapulaisiksi tai treenareiksi. Olen nähnyt myös sellaisen salin, jossa oli apulainen kantamassa välineet oikeille paikoille ja huoltamassa niitä laitteita.

Vierailija
33/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi rehellisesti miltä tuntui. Hän on tosi arka ja oli hienoa, kun kertoi kuinka oli tervehtinyt ja hymyillyt asiakkaille ja osasi jo vähän neuvoa.

Ap

Väittäisin kyllä, että hän on mennyt paljon mukavuusalueen ulkopuolelle. Tsemppiä työhön, vaikka tuntuu vaikealta, niin joka päivä se on vähän helpompaa.

Vierailija
34/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asiakaspalvelutyö on hyvää harjoitusta ujoille. Siinä työroolissa on hyvä opeyella kommunikointia. Vahvistaa itsetuntoa ja poistaa turhaa arkuutta. Tsemppiä vaan töihin. Kerro, että olet ylpeä tytöstäsi!

Vierailija
35/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Ole ylpeä nuorestasi.

Parissa viikossa jalat tottuu. Ravintola-alalla olen ollut yli 20 v. Välillä poissa alalta ja joka kerta palatessa alkuun kipeytyy jalat.

Nyt aina illalla jalat ylös ja lepoa! Kerro että hienosti pärjää ja pian jalat tottuu. Voi päivän mittaan töissä löysätä vähän kengännauhoja ja jos mahdollista tauolla kengät pois hetkeksi.

Vierailija
36/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät on tärkeät. Voiko vaihtaa kenkiä vuoron aikana? Eri kengät eri päivinä. Saako laittaa lenkkareita tai crocseja välillä? Jalat tottuu, illalla lepoa ja jalat ylös ja jalkakylpyjä voi myös ottaa. Särkkäri yöksi ja päivälläkin, jos koskee. Kyllä se siitä. Reipas on. Kaikkea hyvää ja tsemppiä.

Vierailija
37/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalisti maannut sohvalla ja istunut koneella kaiket päivät?

Vierailija
38/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ihmeellistä? Ainahan työ on väsyttävää.

Vierailija
39/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä ja työnteko on, ei voi olla koko ajan helppoa ja mukavaa. Jokainen työssäkäyvä ihminen on kokenut jotain vastaavaa. Tsemppaa vain nuorta, kyllä se siitä!

Vierailija
40/59 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalisti maannut sohvalla ja istunut koneella kaiket päivät?

Ei tietenkään koko päivää:)

Kavereiden Kanssa lukion jälkeen ovat ulkosalla. Auttaa mua kotitöissä ja tiskaa aina omat astiat plus jos tekee ruokaa.

Välillä toki mietin, että olenko päästänyt liian helpolla. En ole huutanut enkä raivonnut vsan neuvotellut jos on ollut haastetta.

Hän on kiltti ja sympaattinen nuori.

Mutta se arkuus häntä itseä myös välillä harmittaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme