Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökyläilijät

plaah
08.06.2023 |

Jos yökyläilet, niin sopiiko vastaavasti heidän yökyläillä luonasi? Ihmettelen mikä pokka on ihmisillä, joille ei sovi -syystä tai toisesta- yökyläily luonaan. Eikö tule mieleen, että voisivat yöpyä hotellissa??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilen ainoastaan kesämökeillä ja silloinkin kutsuttuna. Kaverit taasen asuvat samalla paikkakunnalla, joten yökyläisyssä ei ole mitään ideaa.

Vierailija
2/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläily on muutenkin niin menneiden aikojen juttu, ja yökyläilyä harrastavat lähinnä lapset ja jotkut punaniskaiset maalaisjuntit. Ei tarvi meillä tulla nukkumaan, tällä paikkakunnalla on hotellejakin sitä varten. Nyt eletään vuotta 2023, ei 1963.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Ja olen sen verran sivistynyt, että ymmärrän, ettei ahtaaseen asuntoon tai isoon pikkulapsiperheeseen haluta yökylään välttämättä ketään . Siitä ei ole iloa kellekään.

Vierailija
4/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten on yökyläilijä, lapsen vanhempi sekä pari kakaraa? Sopii minun puolesta majoittua hotelliin, säästympä siivoukselta.

Vierailija
5/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kavereiden luona yöpyminen on ihan jees kerran vuodessa, mutta muuten hotelliyöpyminen on paikallaan. Minun luokse kyllä mielellään tultaisiin, kun asun yksin ja kesällä on viileä asunto...ettei tarvitse nukkua parvekkeella.

Vierailija
6/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota meille yökyläilijöitä, joten ihan turha vedota vastavuoroisuuteen.

Vierailija
7/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ollut kavereiden luona yötä. Ja kaverit on ollut mun luona. No hay problemo.

Vierailija
8/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii. Ja olen sen verran sivistynyt, että ymmärrän, ettei ahtaaseen asuntoon tai isoon pikkulapsiperheeseen haluta yökylään välttämättä ketään . Siitä ei ole iloa kellekään.

Tullaanko sinun luokse yökylään? Mulla ei ole niin iso asunto, että majoittaisin perhe-elämää pakoilevia ihmisiä, jos itsekään ei sovi vastavuoroisesti vierailla.

Vierailija
9/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse koskaan ole yötä kenenkään luona, joten ei ole velvollisuutta majoittaa ketään. 

Vierailija
10/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on hyvä jos porukkaa muutenkin, saa nukkua kunnolla.

Ellei ole 200-300 neliön asuntoa missä tilaa piisaa.

Vierailija
11/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla yökylään. Itse käydään harvemmin (ei edes joka vuosi) yökylässä mutta meillä käy yökyläilijöitä aika usein. Iso talo, joten miksi ei. Meillä on usein ystäväperheitä kylässä muutamankin yön putkeen. 

Vierailija
12/26 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kummilapsia käy yökylässä sekä vanhemmat ja omat sisarukset. Hekin joskus yöpyy (kun aikuisia mukana) hotellissa. Noita alaikäisiä ei oikein haluaisi hotelliin laittaa kuitenkaan, kun tulevat yökylään :D

Vierailija
13/26 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka vieraili minun luona, muttei halunnut että itse olisin tullut vierailulle...kuulemma ahdasta. Monta lasta, mutta kuitenkin. Sopi kuitenkin minun luokse :(

14/26 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yökyläillyt kavereiden luona kuin nuorena lapsettomana. Silloinkin vain siksi, että vika bussi oli jo mennyt eikä halunnut maksaa taksimatkaa kotiin. Vastavuoroisesti kaverit yöpyivät mun luonani ja samasta syystä.

Vierailija
15/26 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison sisarilla tuntuu olevan käsitys, että heidän lapsien pitää kylläillä lomilla meillä (serkkujen on tosi tärkeää olla yhdessä), mutta meidän lapset eivät ole tervetulleita heille. Tätä on siis jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa olemaan sellainen fiilis jo, että vietän kohta kesälomani täysin yksin ja vihdoin sain sanottua myös puolisolle asiasta, että monta lomaa on jo vahdittu heidän kersoja ja minä en jaksa,eikä kiinnosta. Minulla ei ole siis moneen vuoteen ollut edes yhtä iltaa/päivää lomilla, että saisin edes sen yhden lapsivapaan. No nyt olen saanut tälle kesälomalle sovittua jo 2 lapsi/puolisovapaa iltaa ja olen jo extaasissa ja odotan kovasti.

Vierailija
16/26 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva että käy yövieraita. Saa yläkerran huoneille ja metsänpuolen pesutiloille jotain käyttöä. Tuleepahan ainakin siivottua ne vierailuja ennen ja jälkeen.

Vierailija
17/26 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison sisarilla tuntuu olevan käsitys, että heidän lapsien pitää kylläillä lomilla meillä (serkkujen on tosi tärkeää olla yhdessä), mutta meidän lapset eivät ole tervetulleita heille. Tätä on siis jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa olemaan sellainen fiilis jo, että vietän kohta kesälomani täysin yksin ja vihdoin sain sanottua myös puolisolle asiasta, että monta lomaa on jo vahdittu heidän kersoja ja minä en jaksa,eikä kiinnosta. Minulla ei ole siis moneen vuoteen ollut edes yhtä iltaa/päivää lomilla, että saisin edes sen yhden lapsivapaan. No nyt olen saanut tälle kesälomalle sovittua jo 2 lapsi/puolisovapaa iltaa ja olen jo extaasissa ja odotan kovasti.

Käytiin lapsena yökylässä serkun luona, mutta hän ei päässyt meille. Ehkä sitä aikuisena osaa suhteuttaa, kun hänen isänsä oli alkoholisti. Mut nähtiin hän mekin se arkinen puoli vai pelkäskö ne että meillä kyseltäisiin ehkä asiasta?

Vierailija
18/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloitusta. Pokka ihmisillä, joille ei sovi yökyläily luonaan? Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Vierailija
19/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli aina änkeämässä yökylään. Ei meinannut uskoa kun kielsin. Tänne ei kertakaikkiaan mahdu! Olohuoneen sohvalla olisi nukkunut ahtaassa kaksiossa. Mieheni ei varsinkaan ilahtunut asiasta. No, välit meni poikki serkkuun muista syistä, mutta sanottakoon yhdeksi syyksi tämän ainaisen tunkeilun ja utelun. Ei ole muuten ikävä yhtään, pysykööt kaukana meikäläisestä.

Vierailija
20/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää mun 33 neliön asunnossa, jossa ei ole varavuodetta riittää yleensä kenelle tahansa. Ohut patja ja makuupussi löytyy sitkeimmille yrittäjille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän