Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökyläilijät

plaah
08.06.2023 |

Jos yökyläilet, niin sopiiko vastaavasti heidän yökyläillä luonasi? Ihmettelen mikä pokka on ihmisillä, joille ei sovi -syystä tai toisesta- yökyläily luonaan. Eikö tule mieleen, että voisivat yöpyä hotellissa??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison sisarilla tuntuu olevan käsitys, että heidän lapsien pitää kylläillä lomilla meillä (serkkujen on tosi tärkeää olla yhdessä), mutta meidän lapset eivät ole tervetulleita heille. Tätä on siis jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa olemaan sellainen fiilis jo, että vietän kohta kesälomani täysin yksin ja vihdoin sain sanottua myös puolisolle asiasta, että monta lomaa on jo vahdittu heidän kersoja ja minä en jaksa,eikä kiinnosta. Minulla ei ole siis moneen vuoteen ollut edes yhtä iltaa/päivää lomilla, että saisin edes sen yhden lapsivapaan. No nyt olen saanut tälle kesälomalle sovittua jo 2 lapsi/puolisovapaa iltaa ja olen jo extaasissa ja odotan kovasti.

Kiinnostaa, mitä puolisosi vastasi, näkikö hän epäreilun tilanteen? Vai onko sulla nyt vapaita iltoja, kun puolisosi vahtii siskojensa lapsia?

Vierailija
22/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison sisarilla tuntuu olevan käsitys, että heidän lapsien pitää kylläillä lomilla meillä (serkkujen on tosi tärkeää olla yhdessä), mutta meidän lapset eivät ole tervetulleita heille. Tätä on siis jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa olemaan sellainen fiilis jo, että vietän kohta kesälomani täysin yksin ja vihdoin sain sanottua myös puolisolle asiasta, että monta lomaa on jo vahdittu heidän kersoja ja minä en jaksa,eikä kiinnosta. Minulla ei ole siis moneen vuoteen ollut edes yhtä iltaa/päivää lomilla, että saisin edes sen yhden lapsivapaan. No nyt olen saanut tälle kesälomalle sovittua jo 2 lapsi/puolisovapaa iltaa ja olen jo extaasissa ja odotan kovasti.

Miten paljon ne serkut ovat viettäneet aikaisemmilla kesillä teidän luona yötä? Ja mitä serkkujen vanhemmat ovat sanonut, jos olette kysyneet lapsianne sinne päin yökyläilemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen Helsingissä ja siellä kävi useastikin yksi kaveri. Ihan kiva juttu, mutta vastavuoroisesti ei kuulunut kutsua. Joskus kysyin voisiko vierailla hänen luona ja syy oli, että on ahdasta. Itse asuin pienessä kaksiossa :(. Ollaan vuosien kuluessa etäännytty, ettei kumpikaan ole kysynyt majapaikkaa..

Vierailija
24/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Asuin ennen Helsingissä ja siellä kävi useastikin yksi kaveri. Ihan kiva juttu, mutta vastavuoroisesti ei kuulunut kutsua. Joskus kysyin voisiko vierailla hänen luona ja syy oli, että on ahdasta. Itse asuin pienessä kaksiossa :(. Ollaan vuosien kuluessa etäännytty, ettei kumpikaan ole kysynyt majapaikkaa..

Kaikenlaisia siipelijöitä maa päällään kantaa.

Vierailija
25/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää mun 33 neliön asunnossa, jossa ei ole varavuodetta riittää yleensä kenelle tahansa. Ohut patja ja makuupussi löytyy sitkeimmille yrittäjille ;)

Siistiä, oispa tehonnut minunkin vaatimaton makuuvarustus, lattialla varapatjalla nukkuminen.

Vierailija
26/26 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden ja sukulaisten kesken yökyläillään. Nyt mennään yhden kaverin kanssa kolmannen kaverin luo viikonlopuksi yökylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän