Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos miehenä tykkää pelkästä kosketuksesta muttei sen pidemmälle menemisestä?

Vierailija
08.06.2023 |

Eli siis tykkään kyllä siitä pidemmälle menemisestä mutta esim jos kattoo leffaa treffeillä nii voi olla todella kivaa vaan oleskella siinä yhdessä eikä välttämättä mennä sen pidemmälle

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi sellaista miestä. Olen nytkin avioliitossa miehen kanssa, joka ei halua kuin halailua ja sohvalla vierekkäin istumista ja kaulailua. Hän tunkisi lähelleni vaikka joka ilta, mutta ei koskaan halua seksiä. Hänen läheisyytensä inhottaa minua, enkä halua olla hänen lähellään. Hänen seksuaalisuutensa on käytännössä kuollut lähes päivittäisen tissuttelun takia. Hän ei juo koskaan itseään kovaan humalaan, mutta melkein joka ilta pitää ottaa olutta, ja sitten tunkee lähelle halailemaan ja hipsuttelemaan. En haluaisi lähelleni kaljalta ja hieltä haisevaa miestä, joka halailee ja pyrkii silittelemään, lääppimään, halailemaan mutta ei koskaan kykene ja/tai halua seksiä. Eikä halua lopettaa juomista, ja ryhdistäytyä, jotta saisimme yhteisen seksin takaisin.

No tuo on täysin ymmärrettävää. Ei viinanhajuista känniurpoa kukaan halua lähelleen - ei seksillä eikä ilman.

Vierailija
62/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lääkäri, joten en ole mikään diagnosoimaan, mutta mutulta: onko lapsuudenperheessäsi ollut jotain vääränlaista kosketusta?

Ei vaikuta kovin heterolta, mutta sinulla on täysi oikeus olla A-seksuaali, jos haluat.

Ei taustalla tarvitse olla mitään hyväksikäyttöä ollakseen aseksuaali. Aseksuaalisuus ei myöskään ole mikään sairaus.

En tiedä, mitä on taustalla tai ei, kun en ole itse törmännyt tuollaisiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa ihanalta :) Eli se, että toisen kanssa voi myös olla ihan lähekkäin ilman että se johtaisi pidemmälle. Siinä on tavallaan varmaan myös kutkuttavaa se, että aina ei tiedä varmaksi miten käy :D Ja se, että riittää toiselle just sellaisena kuin on. Kyllä sitten pidemmän kaavan mukaan voi lähentyä rakkaan kanssa toisellakin kertaa.

N31

Vierailija
64/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hauskalta. Voisin koskettaa vaikka kuinka paljon.

Minua on kosketettu vähän. Sitten aloin itsekin siihen, että suoraan vain asiaan.

Vierailija
65/65 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka osaa koskettaa muutenkin kuin seksin toiveissa lienee se ideaali ja unelma suurimmalle osalle naisia. Seksin määrä sitten riippuvainen parisuhteesta. Toisille sopii enemmän, toisille vähemmän.