Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALIKSILLE HUOMENET

07.12.2006 |

Aloitampa jo tämän päivän ketjun. En tiedä linkityksestä tuon taivaallista, eli joku mua nerompi saa kunnian :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ora Jovi Air -merkkiset yhdistelmät ja ihan tosi tyytyväinen oon niihin ollut. Partasella on myynnissä muitakin merkkejä. Noi Orat on tosi hyvät työntää, pärjännyt testeissäkin hyvin. Partasella se mies (olikohan nimi Heikki Vartiainen) meille vaunuja esitteli ja tiesi niistä ihan valtavasti. Kannattaa käydä kokeilemassa ja pyytää esittely. Esitys oli niin vakuuttava, että uskaltauduin moiset ostamaan. Siellä on nyt hyviä tarjouksia, tai ainakin viime viikolla oli. Käys vilkaisee täältä http://www.orasel.fi/tu_vaunut.html

Toivottavasti linkki toimii. Hyvinä juttuina noissa vaunuissa oon pitäny myös ilmakumipyöriä, kaksoiskuulalaakereita ja sitä, että renkaat voi irroittaa yhdellä kädellä. Vaunut ovat tukevat ja lämpimät.

Tänään sain lähetettyä joulukortit, käytyä kaupassa, kokkailtua ja leivottua piparit. Sit käpsin vielä reilun tunnin lenkin ihanassa vesisateessa. Tosi joulukuiset fiilikset...

Alkaapa kello olla jo niin paljon, että on aika viedä poika nukkumaan. Herää sit aamulla kasilta lauleskelemaan...

rimma

Vierailija
22/25 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi perehtyä asiaan tarkemmin ja käydä vielä siellä Partasella =)

Minnis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuopiossa Partasen merkki on ora. On siellä jotakin muutaki merkkiä, mut ian vaan pari kappaletta... Se mies osaa kyllä esitellä ja yrittää olla hauska jne.. Sieltä ei pääse pois ihan vartissa jos sen miehen " kynsiin" joutuu. Itse en oikein tykännyt hänen tyylistään esitellä niitä vaunuja.

Oran vaunut vaikuttivat todella hyviltä ja se mes sai meidätkin vakuuttumaan niin hyvin että meinattiin ostaa sen merkkiset vaunut. Yksi tuttava kuitenkin kertoi että orasta menee runko todella helposti rikki. Vääntyy suuntaan taikka toiseen. Hän korjaa vaunuja ammatikseen niin luulen hänen tietävän. Ja tälle väitteelle tuli vielä vahvistus kun ystäväni sanoi että heidän oran vaunut lenkottaa toiselle puolella ja ovat sen takia hyvin ärsyttävät. Kerroin tämän asian sille Partasen miehelle niin hän tietysti kiisti väitteen ja selitti miksi se on pötypuhetta :D

Jouhi 24

Vierailija
24/25 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, ku pitää jo tässä vaiheessa ruveta niien kans pelkäämään.

Rahahuolista kärsiminenki on varmasti tosi ressaavaa tässä tilassa. Meillä on taas siinä mielessä päinvastanen tilanne, että äitiysloman alkaminen tarkottaa mulle roimaa palkankorotusta, koska oon kitkuttanu siihen mennessä yli vuojen hoitovapaalla ilman mitään muita tuloja. Miehelle on jääny kaikki isommat menot, mutta käyttörahaa en oo onneksi joutunu pyytään.

Kolomonen ja Sin-na oli vastannu Kelan hakemuksen täyttämiskysymykseen, kiitos vastauksista! Ymmärsin tuon nyt niin, että en täytä tulojen kohalle mitään, vaan pistän lisätietoja-kohtaan tiedon, että haen edellisten vanhempainpäivärahojen suurusena. Pakko luottaa siihen, että maksavat sitte sen hakijalle edullisimman laskutavan mukaan, ku eroa on yli sen 20 prossaa.

Joko oon hehkuttanu, että meki karataan täältä lumettomasta Etelä-Suomesta (, joka mun mittapuulla tarkottaa kaikkea Oulun läänistä alaspäin;) 15. päivä autojunalla pohjoseen joulunviettoon? Takas tullaan vasta 29. päivä, joten ehtii kyläillä kaikessa rauhassa kaverit ja sukulaiset. Ihanaa tietysti nähä omia vanhempia taas elokuun jälkeen, ja joulu lapsuuenkodissa on kieltämättä mulle se ainoo oikee joulu. Koko matkaa (1000km suuntaansa) en ois kyllä jaksanu enää autossa istua, ainakaan yhteen menoon, Leannalle peukkuja, että sun matka menee hyvin. Nyt meille jää siis ajettavaa " vaan" 300 km junassa nukutun yön jälkeen. Aika kallista tuo junailu kyllä on, ku lennot ois maksanu saman verran, mutta pitihän tuotaki kokeilla.

Udidi ja Dumbo rv 24+5

Vierailija
25/25 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojunaa ollaan myös joskus katsottu mutta on niin ruhtinaallisen hintainen perheelle jonka koko on 2 aik 5 lasta.

Ke sai jo ja sunnuntaina uudelleen,harjoitusta istumiseen autossa.ke taittui eestaas 350km bussissa ja sunnuntaina haemme kakkos neidin tädiltä,kilometrejä kertyy toiset 350.Istuminen ei kyllä ole mulle se pahin vaan kaikki raskas nostelu ja jos joutuu oikeen kovaa vauhtia kävelemään!

Mukavaa perjantaita kaikille!

L+5+rv 25