Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan yksinäinen pieni perhe.

Vierailija
08.06.2023 |

Siis minä, mies ja lapsi, sukulaisia ei ole.
Minua on alkanut surettaa tää asia.
Onko kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne sillä erotuksella ettei ole miestä ja lapsi on 11 vuotias. Ei ole sukulaisia. Työkavereiden kanssa en halua vapaa-aikaa viettää. Lapsella on omat kaverit tietenkin. Tuttavia löytyy harrastusten kautta itselle muttei kyläillä.

Vierailija
42/45 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa ollaan. Pikkuperhe, varhaisteini-ikäistä lasta ja me( äiti ja iskä). Vain vhän sukua ja verkostoa. Isovanhemmat kaikki kuolleet. Yritän olla aktiivinen hs osallistua paljon.

Haluaisin tutustua ja lähentyä samanlaisen perheen kanssa. Olisi hienoa viettää joskus  lomiakin yhdessä. Asumme länsirannikolla, mutta eihän matka ole este.

Miten voimme saada yhteyden toisiimme! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla ilkeä?

Ja joulun alla.

Yksinäisiä ihmisiä on, ei se aina ystävystyminen niin vain käy.

Vierailija
44/45 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki monta lasta

mulla on 4

Tää on totta. Mulla sama tilanne kuin ap:lla, ei ole kummankaan vanhemmat isovanhempina elämässä mitenkään, ei sukulaisia. 

tietoisesti tein useamman lapsen jotta heillä olisi aikuisena ihmisiä ja sisaruksia ja sukua. Jos olisin tehnyt vain yhden lapsen, hänkin olisi yksin.

rankkaa on ollut useampi lapsi kasvattaa ihan itse ilman mitään apua ja tukea koskaan. Lastenhoitoon en ole saanut koskaan apua mistään, vaan aina piti jaksaa, sairaana ja uupuneena. Mutta mä rakennan samalla uuden, erilaisen suvun. Sellaisen minkä itsekin olisin toivonut lapsena saavani.

Vierailija
45/45 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on teinitkin lähinnä perheen/sukulaisten kanssa. Joten jos heitä ei ole niin ystäväperheet ois kiva juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan