Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa, ulkona on joku!

Vierailija
07.12.2006 |

Huh, pientä rapinaa kuuluu harvakseltaan terassilta. En näe ulos täältä sohvalta. Kissakin havahtui ääniin ja alkoi tuijottaa ulos päin. Tiedän että takaovi on auki, ja sisään pääsisi helpostikin. Kaameeta, miksen lukinnut ovea, ja laittanut verhoja ikkunan eteen! Ärsyttävää miten aikuista voi alkaa pelottamaan näin paljon! Varmaan vaan luonnollista rapinaa, mutta sydän hakkaa täysillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä lähtee liikkuessa paljon ääntä. Ole huoleti, käy sulkemassa se ovi ja mene nukkumaan. Hyvää yötä!

Vierailija
2/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla nousta sohvalta, koska pelkään että se ryntää sisälle. Ootan että tilanne rauhoittuu ja jännitys lakkaa. Tuleeko kellään muilla tällaista oloa koskaan? Oon asunut kerrostalossa lähes aina, ja nyt maan tasalla aina välillä tulee tämmöisiä. Kiitos tsempistä kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ottaisin selvää/pistä mies ottamaan selvää äänestä, ettei jää häiritsemään/vaivaamaan/pelottamaan.

Aina kun täälä kuuluu kummia niin asialle löytyy joku ihan naurettava selitys ja sitten hekotan.

Vierailija
4/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tunnen itseni naurettavaksi! En kehtaa miestä herättää, oon kerran turhaan herättänyt vastaavan vuoksi.

Vierailija
5/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkäsin aivan hulluna. Veri vaan kohisi korvissa ja sydän jyskytti, kuuntelin korvat höröllä kaikkia ääniä enkä pystynyt nukkumaan. Äitini oli tulossa aamulla, en ollut ollenkaan arvannut etten kestäisi yhtä yötä yksin. Ja niinkuin muka äidistäni olisi jotain apua.

Aamulla viiden aikaan läheisen autiotalon pihaan tuli auto, näin sen ikkunaverhojen raosta. Jaha, nyt ne murhaajat sitten tuli. Ja sitten mä rauhoituin jotenkin. Lakkasin pelkäämästä. Että oikei, väistämätön tapahtukoon, minkäs sille sitten mahtaa.

Mua lohdutti se ajatus, että äitijni oli tulossa aamulla, joten ruumiini ainakinlöydettäisiin tuoreeltaan. Oikeesti! Että ihminen voi olla kahjo!

Jäin sitten kumminkin henkiin.

Tsemppiä!!

Vierailija
6/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakaan ei enää tuijotellut ulos. Eläimistä on kyllä hyvä turva toisaalta. Sen jälkeen kun se Ulvilan kotiintunkeutujajuttu tapahtui, niin on hirvittänyt kahta kauheemmin. Kerrostalossa on toisaalta turvallisemman tuntuinen asua. Kiva kuulla, että en oo ainoa pelkuri. Joskus oon miettinyt jännityselokuvien sankareita, että miten ne uskaltaa tehdä juttuja! Koen muuten kyllä itseni lähes täysipäiseksi, mutta näköjään vainoharhainen olen. Enhän uskalla yksinkään olla usein!

Vierailija
7/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sitten mitään hätää. Kainaloon tutumaan!

8

Vierailija
8/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kissakaan ei enää tuijotellut ulos. Eläimistä on kyllä hyvä turva toisaalta. Sen jälkeen kun se Ulvilan kotiintunkeutujajuttu tapahtui, niin on hirvittänyt kahta kauheemmin. Kerrostalossa on toisaalta turvallisemman tuntuinen asua. Kiva kuulla, että en oo ainoa pelkuri. Joskus oon miettinyt jännityselokuvien sankareita, että miten ne uskaltaa tehdä juttuja! Koen muuten kyllä itseni lähes täysipäiseksi, mutta näköjään vainoharhainen olen. Enhän uskalla yksinkään olla usein!

Vierailija
9/9 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin. Siksi jännnityselokuvat on niin jänniä, kun eläydyn täysillä!