Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin pahasti

Vierailija
08.06.2023 |

Olen yksinäinen ja kamalan ruma ja se sai minut kirjautumaan ulkomaalaiselle läskifetissisivustolle. Halusin, että joku näkisi minut ja hyväksyisi minut ja ehkä pitäisi minua lihavuudesta huolimatta haluttavana. Sivustolla on 18 vuoden ikäraja ja ajattelin, että sieltä löytyisi mies, joka fetissinsä vuoksi pitäisi ulkonäöstäni.

Ei mennytkään kauan, kun sain sivustolla yksityisviestin. "Hi", siinä sanottiin. Vastasin että hei vaan, mitäs sinä. Mies sanoi olevansa "a bit horny". Vastasin, että niin minäkin. Yllättäen mies kutsui minua äidiksi. Se ei ole oikeastaan minun juttuni, mutta leikin kuitenkin mukana ja kysyin, oliko hän ollut kiltti poika tänään. Mies vastasi että ei, hän oli kosketellut itseään. Minä sanoin, että sellaisissa asioissa hän voisi kääntyä puoleeni. Lähetin kuvan, jossa poseerasin vaatteet päällä (kasvoja ei näkynyt), ja sanoin, että kuvittele itsesi koskettamassa rintojani. Mies sanoi kuvittelevansa, mutta jokin vastauksessa sai minut pysähtymään. En osaa sanoa, mikä, mutta kysyin seuraavaksi: "Hei, olethan varmasti täysi-ikäinen?"

No, mies ei sanonut olevansa täysi-ikäinen, mutta ei suoraan sanonut olevansa alaikäinen tai että minkä ikäinen hän oli. Tämä tarkoitti mielestäni sitä, että hän oli todellakin alaikäinen. Järkyttyneenä totesin, että keskustelu päättyy tähän. Poika pyysi anteeksi. Kehotin häntä olemaan netissä varovainen, kerroin estäväni hänet ja kielsin ottamasta minuun enää yhteyttä. Hän pyysi uudestaan anteeksi. Poistin viestiketjusta kuvani ja ne muutamat lähettämäni viettelevät viestit. Tämän jälkeen estin hänet ja otin sivuston ylläpitäjiin yhteyttä. Kerroin, että sivustolla oli alaikäinen ja tuo käyttäjä - poika - poistettiin. Minäkin poistin tilini sivustolta.

Tuntuu ihan kamalalta. En tarkoittanut viestitellä alaikäisen kanssa, mutta tosissani luulin, että toisessa päässä on aikuinen mies. Tekoni oli tietysti moraaliton, vaikkakin tahaton, mutta syyllistyinkö myös rikokseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kuka vaan voi olla mitä vaan.

Vierailija
2/2 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voinut netin välityksellä tietää hänen olleen alaikäinen ja hän oli aloitteellinen, et sinä. Lisäksi ilmoitit hänestä ylläpidolle, joten tuskin olet syyllistynyt rikokseen. Netin ja appien sudenkuoppia. Asia olisi eri, jos tiedossasi olisi ollut hänen ikänsä tai hän olisi esittänyt alaikäistä ja sinä ollut aloitteellinen hänen suhteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi