Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille tulee vieras kyläilemään muutamaksi päiväksi niin ostatteko hänelle oman deodorantin vai...?

Vierailija
08.06.2023 |

Vai lainaatko hänelle omaa deodoranttiasi?

Minulle tapahtui tällainen nolo juttu, että en älynnyt etukäteen ostaa vieraalle deodoranttia vaan hän pyysi lainaksi omaani. En sitten pystynyt käyttämään sitä itse, koska olen kai bakteerikammoinen, vaikka vieras olikin ihan siisti tyyppi. Minun mielestäni deodorantti on melkein yhtä intiimi kuin hammasharja.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäättekö oikesti saavanne kuolemantaudin yhteisestä dödöstä.

Vierailija
22/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota yövieraita, ei dödöongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei en lainaa enkä osta

Kaveri menee kauppaan ja ostaa mitä tarvitsee

Vierailija
24/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?

Luit sitä, että oli,kohtelias ja empaattinen emäntä vieraalleen.

On voinut olla niinkin, että vieraalla oli heikko rahatilanne, sillä maksaahan se jo matkakin melkoisesti.

Vieras kuitenkin halusi tavata, vaikka tilipäivä ei juuri ollutkaan, matkaa ennen.

Vierailija
25/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kyllä hänelle seuraavana päivänä oman deodorantin (jonka sai sitten mukaansa).

Miksi? Jokainen vastaa itse omista hygieniatarvikkeistaan. Eikä niitä lainalla muilta.

Vierailija
26/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vieraita varten tamponeja, siteitä ja hammasharjoja. Jos ei ole mukana dödöjä, niin käyttävät talossa jo olevia.

Sama täällä. Aina pari uutta käyttämätöntä hammasharjaa kylppärin kaapissa.

Ja hammastahnaa.

Siteitä ja tamponeitakin on myös varasto.

Vierailija
27/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomien sukupolvien hommat haisee.

Vierailija
28/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisellä on omat mukana, mutta mulla on kyllä aina vierashammasharjoja ja pari dödöäkin varalta, jos nyt yllätysvieraita tulee ja vaikka vierailu venähtää.

Vierailija
29/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?

Luit sitä, että oli,kohtelias ja empaattinen emäntä vieraalleen.

On voinut olla niinkin, että vieraalla oli heikko rahatilanne, sillä maksaahan se jo matkakin melkoisesti.

Vieras kuitenkin halusi tavata, vaikka tilipäivä ei juuri ollutkaan, matkaa ennen.

Voi olla, ja voi olla olematta. Vieraan henkilökohtainen hygienia on varmaan muutenkin jo sillä tolalla, että en meille tahtoisi kovin kauaksi aikaa viihtymään. Vieras siis matkustelee mieluummin, kuin pitää huolta hygieniastaan. 

Vierailija
30/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalla on velvollisuus ihan itsellään tuoda tullessaan tarvitsemansa hygieniatarvikkeet sekä tarvittaessa käydä ostamassa itselleen uuden, mikäli vanhansa pääsee loppumaan tmv.

En todellakaan lainaile omiani.

Vierailija
31/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei kyllä ihmetytä, että ihmisillä alkaa nykyään olemaan vastustuskyky jotain aids-potilaan tasoa, jos dödökin on on niin henkilökohtainen, että sitä ei voi jakaa.

Vierailija
32/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lainaisin omiani! Saastuuko ne vieraan kainaloista?

Vierailija
33/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina käyttämätön deodorantti kaapissa ihan muutekin hätävarana. 

Hyvä hyvä, ei pääse hiki yllättämään ;)

Vierailija
34/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku 10 dödöä niin on mista antaa omaksikin.

Vierailija
35/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, en tosiaankaan käyttäisi samaa dödöä toisen kanssa. Olisin toki voinut tarjota teinien kamalia suihkedödöjä. Ei varmaan olisi kelvanneet.

Yksi omista ystävistäni on tuolla tavalla rasittava. Olettaa aina, että meiltä löytyy kaikki vauvanruoista tamponeihin, vaikka talossa ei ole ollut vauvaa liki kymmeneen vuoteen. Mutta muuten ihana kaveri, niin koitan aina ennakoida ja katsoa, että tavallisimpia juttuja on kaapissa, kun hän meille saapuu.

Vierailija
36/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota, hoitoainetta ja suihkugeeliä saa meillä yövieraat käyttää, jos haluavat, mutta henkilökohtaiset hygieniavälineet kantakoot kukin mukanaan.

Vierailija
37/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vieras, onlo hän pahasti velkaantunut vai?

Vierailija
38/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina useampi dödö varastossa ettei ole paniikki jos vanha loppuu. Olisin lahjoittanut yhden niistä, jos vanhingossa unohtaa. Jos odottaa että meidän talo tarjoaa jopa dödön niin veisin kauppaan, johon matkaa on 50 m

Vierailija
39/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vieras tuo omat hygienia tarvikkeet mukanaan. Saippuaa toki tietysti esillä. Tosin mulla on suihkutettava dödö joten voisi kyllä lainata sitä tarvittaessa.

Vierailija
40/43 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on spraydödöä vieraita varten. Aika usein joku jää ex tempore saunomaan, niin ihan kiva olla yksi unisex tuoksuinen spraypullo varalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi