Mitä mieltä ihmisestä, joka ei pidä vihkisormusta vaikka on naimisissa?
Kommentit (55)
Naiseen ei voi luottaa. Pettää 83% todennäköisyydellä. M28
En ole pitänyt sormusta kolmeen vuoteen. Otin sen pois, kun olin leikkaukseen menossa. Sen jälkeen lääkitys turvotti niin, ettei se enää mahtunut. Ei ole tullut kokeiltua, joko se mahtuisi sormeen.
Kihla- ja vihkisormus ovat ihmisten keksimiä sääntöjä, joita ei tarvitse noudattaa, jollei halua.
Kun nyt saisi ostettua ja säästettyä rahaa edes autoon.
Kadotin sormukseni kasvimaalle, enkä ole halunnut toista. Uskon, että kulta löytää takaisin omistajalleen :-).
Mun mies käyttää ja minä en. Jotenkin jäi pois käytöstä korona-aikana kotona kökkiessä ja en sen jälkeen ole jaksanut enää laittaa kuin joskus esim. juhliin.
Sormet turvottelee iän myötä eikä ylimääräistä rahaa suurentaa.
Ekologinen ihminen
Arvometallien kaivuun tuhoaa luontoa
ja/tai
ihmisarvoa kunnioittava. Arvometallien kaivuussa käytetään lapsityövoimaa ja lähes orjana roolissa.
Työssä, jossa hygienia tärkeää.
Sama kuin monella muullakin. Aikanaan työ esti käytön, jäi myös vapaallakin käyttämättä. Käsiin tuleva ihottuma hautoo ihoa sormusten alla. Joskus juhlissa pidän ( esim. laskemme häissä).
Naimisissa on oltu 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä pidänkin vihkisormusta vaikka en ole naimisissa! Njäh njäh että olenkin ovela jätkä!
Suomessa miehellä on yleisemmin kihla- kuin vihkisormus.
Hölmö perinnne ja symboli. En itsekään käytä, kun en tajua miksi minun pitäisi viestiä siviilisäätyäni kenellekään.
Sormuksen pitäminen sattuu, en jaksa käyttää mitään muitakaan koruja ja töissä ei edes saa käyttää sormuksia. Sitä paitsi kukaan ei ole katsellut minua sillä silmällä ainakaan kymmeneen vuoteen joten en ymmärrä ketä minun sormukseni voisi edes kiinnostaa. Ja jos katselisi niin sormuksestako se riippuisi tuntisinko itse samoin?
En käytä kotona koskaan mitään koruja, näin ollen en vihkisormustakaan. Töihin sen useimmiten laitan, jollei käy niinkuin tänään, että unohdin sekä kellon että korut. Ei se ole niin vakavaa.
En voi töissä käyttää (anestesiahoitaja), käytän kyllä siviilissä muuten.
Siinä on ihminen, joka ei pidä vihkisormusta. Mitä muuta pitäisi ajatella?