Millainen ihminen oikein on? Lääkäri kirjoittanut näin.
Asiallinen, hyvävointisen oloinen. Ei esiinny ahdistusta eikä masennusta. Liikehtii runsaasti ja puhuu rönsyillen. Vaikeutta vastata suoraan kysyttyihin kysymyksiin.
Kommentit (54)
Ihan normaali. Hemmetti nuo kuvaukset on ihan päättömiä. En halua enää edes lukea omakannasta noita.
Itse olin viimeksi "hermostunut" ja jotain. Ja paskat. Ihan normi valkotakkipelko ja verenpaineet yli 200, syke toistasataa levossa ja uneton yö takana.
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali. Hemmetti nuo kuvaukset on ihan päättömiä. En halua enää edes lukea omakannasta noita.
Itse olin viimeksi "hermostunut" ja jotain. Ja paskat. Ihan normi valkotakkipelko ja verenpaineet yli 200, syke toistasataa levossa ja uneton yö takana.
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...
Oan kuvauksesi mukaan olit jopa hyvin voimakkaasti hermostunut. En tiedä miksi se sinulle tuo mieleen narkin.
Adhd/ autismin kirjolla. Lähtee rönsyilemään jutut. Esittää tarkkoja kysymyksiä niin ei tarvitse rönsyillä. Kirjolaiset on tottuneet että heidät käsitetään aina väärin niin pyritään täsmentämään kaikki mahdollisimman pitkälle ettei toinen keksi vetää jostain hernettä. Sitten ihmiset vetää herneen selittämisestä.
Saattaa tiedostamattomasti peittää ahdistuneisuutta rönsyilemällä, mahdollisesti ADHD _ ADD spektrumilla.
Saattaa olla jonkin lääkeen tai simulantin. vaikutuksen alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse on vaan huonosta itsetunnostasi ja omista peloistasi, ei lääkärin tunaroinnista. Sinähän olit hermostunut!
Vierailija kirjoitti:
Levoton poliitikko. Salaa jotain?
Epärehellinen/suoranainen valehtelija tuli itsellenikin mieleen runsaasta liikehdinnästä ja kierrellen vastaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan normi valkotakkipelko ja verenpaineet yli 200, syke toistasataa levossa ja uneton yö takana."
Joo, kyllä oli päätön kuvaus
Ylivilkas ja ylipuhelias ekstovertti. Sellainen, joka autonsa väriä kysyttäessä höpöttää maanisesti 10 minuuttia autostaan, mutta ei kerro sen väriä.
Vierailija kirjoitti:
Buranaa saa apteekista ilman reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...Eli kyse on vaan huonosta itsetunnostasi ja omista peloistasi, ei lääkärin tunaroinnista. Sinähän olit hermostunut!
No en kyllä mielestäni. Mutta paha ollahan minulla oli noilla verenpaineilla ja sykkeillä ja nukkumatta, kun jotain sydänkohtaustakin pelkäsin. Minusta hermostunut on aika yliampuvasti sanottu ihan normaalisti käyttäytyvästä ystävällisestä ihmisestä. Mitä ne kirjoittaa niistä jotka ovat kireämpiä tai jopa töykeitä tai näyttävät hyppivän seinille? Näitähän näkee vaikka kaupassa kymmenittäin joka reissulla. Kuten sanoin, ei tee mieli lukea kirjauksia kun tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...Buranaa saa apteekista ilman reseptiä.
Joo mutta reseptillä saa ison purkin vahvempaa. En jaksa juosta apteekissa hakemassa nelisatasta yhtä pakettia kerrallaan, kun ei se ihan kävelymatkan päässä ole.
Toki voi aina arvailla kaikenlaisia diagnooseja mutta yleensä tarvitaan tarkemmat tutkimukset jotta voidaan sellainen kirjoittaa.
Kyllähän lääkäri yleensä ymmärtää, että ihmistä voi jännittää vastaanotolla oleminen, juuri esimerkiksi tuo voi olla siitä oire, että höpöttää omiaan hermostuksissaan. Itse yritän vitsailla jotakin. Mutta en ole koskaan lukenut, mitä siellä minusta on kirjoitettu. Eikä kiinnostakaan.
Menin työterveyteen melkein parantuneen kylkiluunmurtuman ja pahenneen vatsahaavan takia ja oksensin kaksi kertaa käynnin aikana pussiin. Potilaskertomuksessa luki: Potilas on hyvävointinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun..."Ihan normi valkotakkipelko ja verenpaineet yli 200, syke toistasataa levossa ja uneton yö takana."
Joo, kyllä oli päätön kuvaus
Miten niin? Kai se nyt sitä selostusta lukeva lääkäri ilman tuota "hermostunuttakin" tajuaa että ihmisellä on hieman huono olo noilla oireilla? Vai tarviiko niille oikeasti erikseen sekin kuvailla, että potilas vaikuttaa erikoisen hermostuneelta, vaikkei ole kuin sairas ja väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...Eli kyse on vaan huonosta itsetunnostasi ja omista peloistasi, ei lääkärin tunaroinnista. Sinähän olit hermostunut!
No en kyllä mielestäni. Mutta paha ollahan minulla oli noilla verenpaineilla ja sykkeillä ja nukkumatta, kun jotain sydänkohtaustakin pelkäsin. Minusta hermostunut on aika yliampuvasti sanottu ihan normaalisti käyttäytyvästä ystävällisestä ihmisestä. Mitä ne kirjoittaa niistä jotka ovat kireämpiä tai jopa töykeitä tai näyttävät hyppivän seinille? Näitähän näkee vaikka kaupassa kymmenittäin joka reissulla. Kuten sanoin, ei tee mieli lukea kirjauksia kun tulee paha mieli.
Kasvata se itsetunto. Ja googleta mitä hermostunut tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostunut kuulostaa kyllä joltain vihaiselta tai joltain todella oudolta. Tai joltain narkilta, ja minä olin pyytämässä sentään vain beetasalpaajaa, ja jos buranaakin sais selkäkipuun...Oan kuvauksesi mukaan olit jopa hyvin voimakkaasti hermostunut. En tiedä miksi se sinulle tuo mieleen narkin.
Miten niin hermostunut? Minulla on verenpainetauti ja leposyke yli sadan ilman lääkitystä. Tietysti se tuntuu olossa, ja uneton yö pahentaa asiaa.
Entä jos sinne joku menee tuskissaan katkaistuaan jalkansa, niin kirjoittaako lääkäri että riehuu ja heiluu ja karjuu? Kun sitä varmaankin tuskissaan vääntelehtii ja voihkii?
Mun siskon miehelle oli kirjoitettu: Hyväkuntoinen mies, vaimo pitänyt huolen, että annettua ruokavalio-ohjetta noudatetaan tai jotakuinkin noin.
En minä ainakaan tiedä millainen olen, mä olen vain tällainen kuin olen.