Googlen haku "persoonallinen koti" antaa toinen toistaan samanlaisempia kämppiä. Ei vähääkään uniikkia!
Kaikki samasta muotista vedettyjä ja sitten ovat olevinaan omaperäisiä.... Missä on ihmisten mielikuvitus, missä ne oikeasti uniikit kämpät? Olisi ihana katsella jotain aidosti omantakeista sisustustyyliä, eikä samaa massaa silmänkantamattomiin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin yhden Ilta-Sanomien artikkelin:
No tässä on tosiaan jo jotain omaperäistä! Tykkään katsella erilaisia sisustuksia, kaikista en itse edes niin tykkää tai jopa inhoan, mutta arvostan sitä että ihmisen koti näyttää häneltä itseltään eikä samasta trendimuotista valetulta. Tuo linkattu koti on kyllä lisäksi myös aika kiva. :)
AP
Keltaisen kahvipannun blogissa on jotain vähän erilaista, mutta ei tosiaan samanlaista kuin monissa ulkomaalaisissa sisustusjutuissa. Mun mielestä tämä kissan telkkari on aika hauska:
https://keltainenkahvipannu.blogspot.com/2021/01/aurinkoinen-maanantai-…
Tavallaan ihan hyvä yritys ja sinällään nätti koti, mutta kyllä tuo tietty värimaailma ja tapa elävöittää sisustusta on jo aika moneen kertaan nähty. Tämä ei tosiaan ole ihan niin minimalistinen kuin monet asunnot ovat, mutta siltikään ei tuossa mitään kovin omaperäistä ole. Tavaraa on vain enemmän.
Totta. Mulla on "outo" koti, mutta aika vähän kuvia kodistani. Osittain siksikin, että yhden huoneen remontti on seissyt jo vuosikausia paikoillaan ja sen huoneen tavarat ovat pitkin muuta asuntoa. Elokuussa alkaa vielä taloyhtiön ikkunaremontti, joten en nyt vielä sen huoneen remonttia ryhdy edes jatkamaan.
Kuulostaa hyvältä että sulla on "outo koti", luultavasti on siis itsesi näköinen! :) Kiitos kaikista linkeistä, noita on kiva katsella. Ehkä eniten someen postaavat ovat niitä jotka ajattelevat trendien olevan se mitä kaikki haluavat nähdä ja sitten ne oikeasti uniikit ovat uniikkeja juuri siksi että ovat katseilta piilossa.
AP
Mun makkarissa ei ole mitään valkoista. Ei edes katto. Mutta ei ole varsinaisia sisustuskuvia siitäkään. Tässä nyt yksi kuva makkarin seinältä :D
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidkIek8yNGYW…
Ihanaa että ihmiset laittavat kotinsa just itse haluamansa värikseksi, arastelematta! Kiitos kun jaoit, kiva väri!
AP
Aikoinaan mun siskoni oli ollut tyttärensä kanssa (tyttö oli silloin alakouluikäinen) Tuurissa ja olivat nähneet pöytälampun (alla oleva kuva). Siskoni oli ihmetellyt, kuka hullu tollasenkaan ostaa kotiinsa. Siskontyttö oli sanonut äidilleen: "No vaikka sun siskos" ja systeri osti lampun mulle. Tuosta lampusta lähti sitten makkari muotoutumaan sellaiseksi kuin se nyt on.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEig7PphZpfzGV…
Hae englanniksi, niin alkaa löytyä muutakin.
Tämä on Suomen oloissa jo hyvin persoonallinen, mutta Pinterest on täynnä tätä tyyliä ja sitä näkee paljon myös ulkomaisissa sisustuslehdissä. Tykkään kyllä tästä kodista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasitteko oikeasti? Itse sain värikkäitä tuloksia mummonmökistä kirpparityyliin ja hienompiin salonkeihin.
Teidän pitää itse osata hakea itsellenne persoonallinen sisustus eikä googlata toisten persoonallisia sisustuksia ja kopioida niitä
Juu osaan toki googlettaa ja löydän muutakin kaivamalla, mutta jotenkin ärsyttää tuo "persoonallinen koti" -haku kun kaikki siinä olevat tulokset voisi olla periaatteessa samasta kämpästä.
AP
No mitä sä Googlen algoritmistä hermoilet hyvä ihminen. Ja muutenkin lopeta tuollainen oxymoron.
Mene kiekkariin tai antiikkiliikkeeseen ja osta rohkeasti sitä mitä mieli tekee. Sisusta aidon persoonallisesti.
Mikä saa sinut ajattelemaan etteikö oma kotini olisi juurikin sisustettu omalla tyylilläni? ;) En oikeastaan hae apinoimisen vuoksi vaikutteita, mutta tykkäisin vain katsella erilaisten ihmisten itsensä näköisiä koteja. Eikä ollut tarkoitus hermoilla, mutta ärsytti. :D
AP
Ehkä ne ovat heidän itsensä näköisiä. Ei jokainen ihminen ole räiskyvä erikoisuudentavoittelija. Jotkut ovat perustyyppejä jotka eivät edes viihtyisi erikoisessa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
No tässä on tosiaan jo jotain omaperäistä! Tykkään katsella erilaisia sisustuksia, kaikista en itse edes niin tykkää tai jopa inhoan, mutta arvostan sitä että ihmisen koti näyttää häneltä itseltään eikä samasta trendimuotista valetulta. Tuo linkattu koti on kyllä lisäksi myös aika kiva. :)
AP
Keltaisen kahvipannun blogissa on jotain vähän erilaista, mutta ei tosiaan samanlaista kuin monissa ulkomaalaisissa sisustusjutuissa. Mun mielestä tämä kissan telkkari on aika hauska:
https://keltainenkahvipannu.blogspot.com/2021/01/aurinkoinen-maanantai-…
Tämä on hyvin tyypillinen suomalainen Unelmien talo & koti -sisustus.
Auttaisiko hakusanojen muutos? Jos persoonallisen sijaan hakeekin englanniksi värikästä, outoa, erikoista, fantasiamaista kotia. Hauskoja taloja muuten heti kättelyssä haulla "weird home". Ei sisustuskuvia, joita hait, mutta hauskoja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko hakusanojen muutos? Jos persoonallisen sijaan hakeekin englanniksi värikästä, outoa, erikoista, fantasiamaista kotia. Hauskoja taloja muuten heti kättelyssä haulla "weird home". Ei sisustuskuvia, joita hait, mutta hauskoja katsella.
Eclectic home decor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasitteko oikeasti? Itse sain värikkäitä tuloksia mummonmökistä kirpparityyliin ja hienompiin salonkeihin.
Teidän pitää itse osata hakea itsellenne persoonallinen sisustus eikä googlata toisten persoonallisia sisustuksia ja kopioida niitä
Juu osaan toki googlettaa ja löydän muutakin kaivamalla, mutta jotenkin ärsyttää tuo "persoonallinen koti" -haku kun kaikki siinä olevat tulokset voisi olla periaatteessa samasta kämpästä.
AP
No mitä sä Googlen algoritmistä hermoilet hyvä ihminen. Ja muutenkin lopeta tuollainen oxymoron.
Mene kiekkariin tai antiikkiliikkeeseen ja osta rohkeasti sitä mitä mieli tekee. Sisusta aidon persoonallisesti.
Mikä saa sinut ajattelemaan etteikö oma kotini olisi juurikin sisustettu omalla tyylilläni? ;) En oikeastaan hae apinoimisen vuoksi vaikutteita, mutta tykkäisin vain katsella erilaisten ihmisten itsensä näköisiä koteja. Eikä ollut tarkoitus hermoilla, mutta ärsytti. :D
AP
Ehkä ne ovat heidän itsensä näköisiä. Ei jokainen ihminen ole räiskyvä erikoisuudentavoittelija. Jotkut ovat perustyyppejä jotka eivät edes viihtyisi erikoisessa kodissa.
Mutta ei kannata sitten käyttää määrittelyä persoonallinen koti...
Määrittele uniikki, ap. Kaikki mitä keksit, on keksitty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Mutta ei kannata sitten käyttää määrittelyä persoonallinen koti...
Se on persoonallinen, ei vaan sun mieleen.
Järkky määrä roinaa. Sekava rytmitön kämppä.