Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa Rammsteinin taru olla kohta taputeltu

Vierailija
07.06.2023 |

Eihän tuossa ole enää vaihtoehtona kun bändin alasajo.

Kommentit (2249)

Vierailija
2181/2249 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö muuten, että se saksalainen Kayla Shyx mikälie viivytti videonsa julkaisua lähes 10 päivää, jotta sai tiedon Youtubelta, että voi rahastaa sillä? Olivat managereidensa kanssa ilmoittaneet, että laittavat videon Rammsteinista tulemaan, mutta halusi varmistaa, että saa siitä kunnolla rahaa kun menee viraaliksi. No, 5 miljoonaa katselua, joten rahaa on kertynyt Kaylalle ihan kivasti. Tsing, tsing. Kuulostaa aika laskelmoivalta, manipuloivalta ja ahneelta.

Paljonkohan oikeasti Kayla on tienannut monetisoimalla metoo-ulostulonsa?

Siinä olisi kyllä paljon motiivia kerrakseen.

Tai paljonkohan turvamiehet ovat tienanneet kun ovat kääntäneet katseensa pois?

Eli sä uskot, että 100 turvamiestä ja muut näissä bileissä olleet valehtelevat, mutta sitten nämä muutamat naiset, joista suurin osa anonyymeja, puhuvat totta?

Minä ainakin uskon naisia ennemmin kuin miehiä. Aina.

Aina kannattaa käyttää järkeä.

Tässä tulee mieleen sekin, että nämä naiset ovat varmasti arvanneet että voivat somessa joutua valtavan vihavyöryn kohteeksi. Harva myöskään oikeasti hinkuu oikeudenkäyntiin, jossa vastaajana on joku kuuluisa miljonääri, jolla on varaa palkata kalliita lakimiehiä puolelleen. Näillä naisilla on enemmän menetettävää kuin voitettavaa näissä keisseissä.

Lisäksi naiset ovat joutuneet ensiksi jo toimittajien grillauksen kohteeksi. Eiköhän siinä olisi karsiutunut jo ne jotka kuvittelivat tekevänsä helposti rahaa väärillä väitteillä.

Ja naisiahan on myös yli 30 kpl, tosin vain kaksi on tehnyt rikosilmoituksen.

En siis lähtisi siksi suoralta käsin väheksymään heidän lausuntojaan. Ja jonkun kertomuksen mollaaminen pelkän sukupuolen perusteella ei sekään ole järjen käyttöä.

Nuo naisethan saavat tällä paljon julkisuutta ja kuten tuosta Kaylastakin oli, niin youtube-video on varmaan tuottanut hänelle jo melkoisen summan rahaa.

Tänä päivänä metoo-aktivimi on julkkisnaisille tosi kovaa valuuttaa. Sillä pääsee helposti julkisuuteen ja saa itselleen nimeä.

Samoin lehdet saavat niillä klikkauksia. Siksi huolivat oikeastaan kenet vaan syyttelemään kun uusi kohde tiedossa. Marilyn Mansonin "syytteisiin" luettiin esim. se, että hän oli jostakusta naisesta kertonut tyhmän vitsin. Ja tämä nainen siis laskettiin näihin Mansonin "uhreihin".

"Olen metoo-uhri, koska hänen vitsinsä oli epämukava."

:D Ihan naurettavaa.

Sinähän taisit sanoa, että ne naiset ovat anonyymejä, joten et uskonut heihin. Miten sitten he voivat saada julkisuutta ja mitä sillä tekevät, jos kerran ovat anonyymejä????

Se, että sinä olet kateellinen Kaylan ansaitsemasta rahasta, alkaa olla jo vitsi. Kannattaa olla suu supussa näin läpinäkyvistä väitteistä.

On nimittäin hölmöä syyttää muita että heillä on agenda, kun oma agendasi paistaa läpi kuin Naantalin aurinko 🤣

Varmaan joku muu. Mutta ei minustakaan kyllä anonyymeille voi juuri antaa arvoa, koska ei ole mitään mahdollisuutta punnita sitä heidän todistustaan. Ei tiedetä, ovatko he edes oikeasti tavanneet bändiä. Onko mikään totta heidän sanomisissaan.

Ja onhan tässä tapauksessa selvästi sinunkin mainostamasi Kayla, joka on hyötynyt sekä julkisuudesta että rahallisesti, jos tosiaan monetisoi videonsa. Ja Shelbya on haastateltu ties mihin lehtiin. Hänkin taisi olla jokin "taiteilija" somessa eli varmaan näkyvyys tekee hyvää.

Ja mikäköhän se minun agendani on? Muuta kuin olen kyllästynyt näihin jatkuviin huomionhakuisten naisten huteriin syytöksiin, jotka uskotaan automaattisesti ja ylpeästi myönnetään, että tehdään niin, koska syyttäjä on nainen. Se riittää tuomitsemiseen.

Ja minua myös ärsyttää, että te teette samalla kaikista naisista niin aivottomia kun väitätte, että juuri tällaisia me olemme. Meitä vaan juotetaan känniin ja johdatetaan ties minne ja mitään emme voi itse sille tehdä. "Rakenteellista" naisten vainoamista siellä ja täällä. Nainen ei saisi itse edes valita seksikumppaneitaan tai aviomiestään jos tekee niin typerästi, että valitsee miehen, johon on liian iso "valtaero". Huhhahhei.

Mulle on aivan sama pitääkö joku sinun kaltaisesi minua hölmönä siksi, etten lähde tuollaiseen typerään naisten holhoamiskäytäntöön mukaan.

No ei ne niille asiaa tutkiville ole anonyymeja. Ei sun tarvitse punnita ja tietää heistä yhtään mitään.

Niin, kannattaakin odottaa, tuleeko mitään syytteitä. Liettuassa todettiin, ettei todisteita moisesta ole.

Sen sijaan toimittajiin, jotka ovat juuri tässä metoo-kampanjoinnissa mukana, en luota pätkääkään.

Katsoin itse koko Depp-Heard-oikeudenkäynnin ja seurasin kuinka media valehteli siitä. Se avasi kyllä silmät.

Itsekin katsoin koko oikeuden käynnin, joka minuutin. Mutta tämä on eri tapaus. Täysin. Ja syyttäjänä oli siinä oma ex-vaimo. Ja Deppillä ei ollut muita syytöksiä kuin yhdestä lähteestä.

Osa on juurikin tätä porukkaa; kun Depp niin silloin kaikki muutkin.

Näillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Se oli jenkkimedia ja suomalaisten toimittajien tapa kääntää jutut suoraan sieltä. Eivät vaivautuneet (tai ehtineet) katsomaan itse sitä 7!!! Viikkoa kestänyttä oikeudenkäyntiä.

Tämä ei ole oikeudenkäynti,jossa voit itse katsoa esitetyt todisteet livenä.

Vierailija
2182/2249 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö muuten, että se saksalainen Kayla Shyx mikälie viivytti videonsa julkaisua lähes 10 päivää, jotta sai tiedon Youtubelta, että voi rahastaa sillä? Olivat managereidensa kanssa ilmoittaneet, että laittavat videon Rammsteinista tulemaan, mutta halusi varmistaa, että saa siitä kunnolla rahaa kun menee viraaliksi. No, 5 miljoonaa katselua, joten rahaa on kertynyt Kaylalle ihan kivasti. Tsing, tsing. Kuulostaa aika laskelmoivalta, manipuloivalta ja ahneelta.

Eli sä uskot, että 100 turvamiestä ja muut näissä bileissä olleet valehtelevat, mutta sitten nämä muutamat naiset, joista suurin osa anonyymeja, puhuvat totta?

Aina kannattaa käyttää järkeä.

Tässä tulee mieleen sekin, että nämä naiset ovat varmasti arvanneet että voivat somessa joutua valtavan vihavyöryn kohteeksi. Harva myöskään oikeasti hinkuu oikeudenkäyntiin, jossa vastaajana on joku kuuluisa miljonääri, jolla on varaa palkata kalliita lakimiehiä puolelleen. Näillä naisilla on enemmän menetettävää kuin voitettavaa näissä keisseissä.

Lisäksi naiset ovat joutuneet ensiksi jo toimittajien grillauksen kohteeksi. Eiköhän siinä olisi karsiutunut jo ne jotka kuvittelivat tekevänsä helposti rahaa väärillä väitteillä.

Ja naisiahan on myös yli 30 kpl, tosin vain kaksi on tehnyt rikosilmoituksen.

En siis lähtisi siksi suoralta käsin väheksymään heidän lausuntojaan. Ja jonkun kertomuksen mollaaminen pelkän sukupuolen perusteella ei sekään ole järjen käyttöä.

Nuo naisethan saavat tällä paljon julkisuutta ja kuten tuosta Kaylastakin oli, niin youtube-video on varmaan tuottanut hänelle jo melkoisen summan rahaa.

Tänä päivänä metoo-aktivimi on julkkisnaisille tosi kovaa valuuttaa. Sillä pääsee helposti julkisuuteen ja saa itselleen nimeä.

Samoin lehdet saavat niillä klikkauksia. Siksi huolivat oikeastaan kenet vaan syyttelemään kun uusi kohde tiedossa. Marilyn Mansonin "syytteisiin" luettiin esim. se, että hän oli jostakusta naisesta kertonut tyhmän vitsin. Ja tämä nainen siis laskettiin näihin Mansonin "uhreihin".

"Olen metoo-uhri, koska hänen vitsinsä oli epämukava."

:D Ihan naurettavaa.

Sinähän taisit sanoa, että ne naiset ovat anonyymejä, joten et uskonut heihin. Miten sitten he voivat saada julkisuutta ja mitä sillä tekevät, jos kerran ovat anonyymejä????

Se, että sinä olet kateellinen Kaylan ansaitsemasta rahasta, alkaa olla jo vitsi. Kannattaa olla suu supussa näin läpinäkyvistä väitteistä.

On nimittäin hölmöä syyttää muita että heillä on agenda, kun oma agendasi paistaa läpi kuin Naantalin aurinko 🤣

Varmaan joku muu. Mutta ei minustakaan kyllä anonyymeille voi juuri antaa arvoa, koska ei ole mitään mahdollisuutta punnita sitä heidän todistustaan. Ei tiedetä, ovatko he edes oikeasti tavanneet bändiä. Onko mikään totta heidän sanomisissaan.

Ja onhan tässä tapauksessa selvästi sinunkin mainostamasi Kayla, joka on hyötynyt sekä julkisuudesta että rahallisesti, jos tosiaan monetisoi videonsa. Ja Shelbya on haastateltu ties mihin lehtiin. Hänkin taisi olla jokin "taiteilija" somessa eli varmaan näkyvyys tekee hyvää.

Ja mikäköhän se minun agendani on? Muuta kuin olen kyllästynyt näihin jatkuviin huomionhakuisten naisten huteriin syytöksiin, jotka uskotaan automaattisesti ja ylpeästi myönnetään, että tehdään niin, koska syyttäjä on nainen. Se riittää tuomitsemiseen.

Ja minua myös ärsyttää, että te teette samalla kaikista naisista niin aivottomia kun väitätte, että juuri tällaisia me olemme. Meitä vaan juotetaan känniin ja johdatetaan ties minne ja mitään emme voi itse sille tehdä. "Rakenteellista" naisten vainoamista siellä ja täällä. Nainen ei saisi itse edes valita seksikumppaneitaan tai aviomiestään jos tekee niin typerästi, että valitsee miehen, johon on liian iso "valtaero". Huhhahhei.

Mulle on aivan sama pitääkö joku sinun kaltaisesi minua hölmönä siksi, etten lähde tuollaiseen typerään naisten holhoamiskäytäntöön mukaan.

No ei ne niille asiaa tutkiville ole anonyymeja. Ei sun tarvitse punnita ja tietää heistä yhtään mitään.

Siinähän tutkivat. Tuhannet bäkkärillä olleet naiset vs. muutama eri tavalla tilanteet kokeneet, en paljoa lottoisi heidän puolestaan.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Itse tiedät, että medialla on tapana valehdella näistä metoo -jutuista, mutta silti uskot heitä kiven kovaan tässä jutussa?

Se, että useita anonyymeja syyttäjiä on liittynyt kuoroon, ei tarkoita yhtään mitään julkisuuden henkilön kohdalla. Heistä levitetään jatkuvasti ties mitä sontaa. Ja niin kova pala kuin se onkin monille naisille myöntää, niin myös naiset valehtelevat. 

Vierailija
2184/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumpali kirjoitti: "Vieraiden odotukset ovat kuitenkin ilmeisesti toisinaan eronneet hänen ajatuksistaan. Nyt esiin astuneiden naisten toiveet ja odotukset eivät todennäköisesti olleet täyttyneet."

Onko muita jotka tulkitsevat kommentin jokseenkin: "Katkerat naiset eivät saaneet mitä halusivat ja kostavat sen näin."

Noin miehet yleensä sanovat.

Ja ovat aika usein oikeassa.

Seurasin yhden tunnetun rockbändin touhuja läheltä vuosikaudet. Ja seuraava kuvio toistui:

A) nuori ja kaunis nainen saa kutsun keikan jälkeisiin bileisiin. Nainen ja vokalisti päätyvät kuhertelemaan ja siirtyvät jossain vaiheessa panemaan. Panon jälkeen nainen saa paikan porukan ihailluimman miehen rinnalla ja hän voi tuntea itsensä illan kuningattareksi. Nainen on iloinen ja tuntee että seksi oli ok.

B) nuori ja kaunis nainen saa kutsun keikan jälkeisiin bileisiin. Nainen ja vokalisti päätyvät kuhertelemaan ja siirtyvät jossain vaiheessa panemaan. Panon jälkeen nainen unohdetaan kun vokalisti keskittyy kavereihinsa tai painaa illan aikana muitakin. Nainen onpettynyt ja tuntee että seksi oli väärin.

Kuitenkin molemmissa tapauksissa seksiin päädyttiin samalla tavalla, eikä mitään luvattu. Nainen vain oletti tai toivoi että seksuaalisuudellaan hän saisi aseman statusmiehen valittuna ja naisten hierarkian ykkösenä, joko siksi illaksi tai pysyvästi.

Sama ajattelutapa on tässä. Naiset luovuttavat vallan Till Lindemannille ja heittäytyvät haaremitytöiksi, olettaen ja toivoen että kuningas kohtelee heitä hyvin. Mitään perusteita tälle ei ole, ja lienee selvää että postinkantaja Timo Suomimann saisi naisilta pakit, eikä Timolta odotettaisi hyvän kuninkaan maneereja sen jälkeen kun tämä on ukkomiehenä vokotellut lapsenlastensa ikäisiä naisia.

Mutta jotenkin vain naimisissa olevan isoisän penis on päätynyt parikymppisen naisen suuhun, ja tämä on pettynyt kun siitä ei seurannutkaan sitä mitä toivottiin. Naiset ovat jopa sanoneet että kokivat sen kunnia-asiaksi kun tulivat Till Lindemannin valitsemiksi, ja vasta jälkikäteen ajattelivat että kyse olikin hyväksikäytöstä.

Olisiko naisten aika katsoa peiliin ja miettiä ihan rehellisesti kivikautisia vaistojaan?

En jaksanut lukea koko jaaritteluasi. Nykypäivänä ei enää onnistu kuitata asioita vain naisten valheiksi. Metoo teki siitä lopun.

Metoo teki siitä lopun ainoastaan feministien mielissä.

Tosimaailmassa syytteet pitää todistaa. Naisen sana ei riitä.

Ei riitä miehenkään.

Riittää, siihen asti kunnes toisin todistetaan.

Unohditko miten laki toimii?

"Syytön kunnes..."

Niin. Naisen ja miehen sana riittää ihan yhtä paljon tai vähän.

Ei.

Yrität hakea Neuvostoliittotyylistä ratkaisua. "No sovitaan ettei me oteta tätä koko teidän aluetta, laitetaan 50-50".

Syytön kunnes toisin todistetaan. Syyttävän osapuolen sana on arvoton ja syytetty on syytön, kunnes syytetty on todistettu syylliseksi.

Ei se noin mene. Rikosilmoitus kun tehdään, niin painava asia siinä on uhrin lausunto. Poliisi sitten tutkii asiaa jossa keskeinen informaatio on sen uhrin kertomus ja syyttäjä päättää sitten tehdäänkö syyttämispäätös. Sen jälkeen oikeudessakin vielä käsitellään sitä uhrin kertomusta ja päätös perustuu usein siihen. Uhrin sanat ovat siten tärkeä osa todistusta.

Suomessa oikeus on pitänyt jopa pienen lapsen kertomusta uskottavampana ja muun tiedon yhteydessä todempana kuin aikuisen miehen sepityksiä ja linnaa tuli äijälle.

Kantsii vähän ottaa selvää asioista, eikä huudella kuin hullu kylänraitilla.

Hei aivokuollut.

"Uhrin" sana ei tee kenestäkään edes 1% syyllistä, ennen kuin syyllisyys on oikeudessa todistettu.

Vierailija
2185/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti että Till Lindemann oli ikänsä takia valta-asemassa naisiin nähden.

Ai jaa. Miksei postinkantaja Timo Suomimann sitten olisikaan? Taitaisi jäädä nuoret naiset saamatta?

Vierailija
2186/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Hesarissa joku kolumni rocktähtien huonosta käytöksestä yleensä naisia kohtaan. Muuten olisikin korkea aikakin kyseenalaistaa rockkulttuurin naiskuva ja naisfanien kohtelu, mutta järjetöntä että se tehdään Rammsteinin kustannuksella, vaikka yhtyeeseen ei kohdistu mitään muuta kuin juoruihin, huhuihin ja valemuistoihin perustuva ajojahti ilman yhtä ainoaa todistetta naisten huonosta kohtelusta.

Vierailija
2187/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Hesarissa joku kolumni rocktähtien huonosta käytöksestä yleensä naisia kohtaan. Muuten olisikin korkea aikakin kyseenalaistaa rockkulttuurin naiskuva ja naisfanien kohtelu, mutta järjetöntä että se tehdään Rammsteinin kustannuksella, vaikka yhtyeeseen ei kohdistu mitään muuta kuin juoruihin, huhuihin ja valemuistoihin perustuva ajojahti ilman yhtä ainoaa todistetta naisten huonosta kohtelusta.

Ensin pitäisi kyseenalaista että naiset hyppäävät vapaaehtoisesti rocktähtien haaremitytöiksi, ja sitten odottavat rokkarien kohtelevan heitä kuin he olisivat hyvien kuninkaiden suojeluksessa.

Miksi naiset eivät lopeta tätä? Sillähän ongelma ratkeaisi. Ihailisitte Rammsteinin musiikkia ja Tillin sanoituksia, mutta seksin suhteen kohtelisitte häntä kuin muitakin 60v varattuja isoisiä.

Vierailija
2188/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi kyseenalaista että naiset hyppäävät vapaaehtoisesti rocktähtien haaremitytöiksi, ja sitten odottavat rokkarien kohtelevan heitä kuin he olisivat hyvien kuninkaiden suojeluksessa.

Miksi naiset eivät lopeta tätä? Sillähän ongelma ratkeaisi. Ihailisitte Rammsteinin musiikkia ja Tillin sanoituksia, mutta seksin suhteen kohtelisitte häntä kuin muitakin 60v varattuja isoisiä.

Tämä. Naisfanien kohtelu lihapaloina on suora seuraus naisfanien asettautumisesta lihapaloiksi. Niin vain annetaan seksiä rocktähdille, mutta samat miehet postinkantajina tai insinööreinä eivät pääsisi pöksyihin.

Naisfanit päsevät yksityisbileisiin ja saavat extrahuomiota jota miesfanit eivät saa, mutta totta kai syy tähän on seksuaalisuus.

Jokainen oikeustoimikelpoinen naisfani on tästä tietoinen, tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
2189/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisfanit voivat lopettaa pahojen poikien perässä juoksemisen. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2190/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naisfanien kohtelu lihapaloina on suora seuraus naisfanien asettautumisesta lihapaloiksi. Niin vain annetaan seksiä rocktähdille, mutta samat miehet postinkantajina tai insinööreinä eivät pääsisi pöksyihin.

Naisfanit päsevät yksityisbileisiin ja saavat extrahuomiota jota miesfanit eivät saa, mutta totta kai syy tähän on seksuaalisuus.

Jokainen oikeustoimikelpoinen naisfani on tästä tietoinen, tai ainakin pitäisi olla.

Muistan keskustelun erään naispuolisen sisällöntuottajan kanssa.

"Miksi mun 10 000 seuraajaa vaan katsoo mun kroppaa? Haluaisin olla mies niin seuraajat olisi kiinnostuneita mun sisällöstä eikä tisseistä ja perseestä"

"Jos olisit mies, sinulla olisi 10 seuraajaa"

"..."

Tämä on mitä tässä haetaan. Ei haluta lopettaa rocktähtien perässä juoksemista tai huomion hankkimista seksuaalisuudella. Mutta haluttaisiin muuttaa asioita siten ettei seksuaalisuudella saatu huomio olisi seksuaalista - paitsi toki silloin kun nainen sellaista haluaa, esimerkiksi päästäkseen rocktähden tyttöystäväksi.

Vierailija
2191/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän suurinosa meistä olemme, ongelma onkin että tämä nuori wokesukupolvi haluaa käyttää seksuaalisia avujaan hyödyksi samalla kun uhriutuvat kuinka miehet näkevät heidät vain seksiobjekteina.

Vierailija
2192/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta itsensä huumatuksi kokeneita naisia siis olikaan ja oliko kaikki raiskauksesta syyttävät samoja, jotka väittävät tulleensa huumatuksi? Yksikään nainen ei kuitenkaan ehtinyt/muistanut/ymmärtänyt hakeutua huumetestiin päivystykseen, vaikka se olisi erittäin tärkeää huumaustapauksissa jo oman terveyden kannalta, koska edes huumaaja ei välttämättä tiedä mitä käytetty aine on.

Tästä tuskin on luvassa muuta kuin syytteitä kunnianloukkauksista. Toivottavasti lehdet jotka kehittelivät jutun saavat syytteitä. Lehdistö tässä on käyttänyt naisia hyväkseen.

Vierailija
2193/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää nykyajan tekopyhyys. "Rock yhtyeen bäkkärillä harrastetaan seksiä ja käytetään huumeita" ihan ennenkuulumatonta miten tällainen voi olla mahdollista🤣

Vierailija
2194/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on liikkeellä. Kulkeeko Lindemann jatkossa body cam mukanaan.

"VAPAAOTTELIJA Conor McGregoria vastaan esitetyissä syytöksissä on tapahtunut uusi käänne, kertoo yhdysvaltainen viihdesivusto TMZ.

Aiemmin tällä viikolla TMZ uutisoi väitteistä, joiden mukaan McGregor olisi pakottanut naisen seksiin kesken NBA-finaaliottelun. Naisen lakimiehen kirjoittamien kirjeiden mukaan hirmuteot tapahtuivat miestenvessassa, johon McGregorin turvamies pakotti naisen.

Nyt TMZ on saanut haltuunsa videon, jolla näkyy, miten mustaan t-paitaan pukeutunut McGregor ja valkopaitainen nainen jutustelevat yhdessä. Tämän jälkeen McGregor tarttuu naista kädessä ja kaksikko katoaa yhdessä miestenvessaan.

Lakimiehen kirjelmän mukaan McGregorin turvamies olisi ollut mukana vessassa, mutta videolla wc-koppiin katoavat vain nainen ja McGregor.

Vapaaottelija on kiistänyt kaikki väitteet edustajiensa välityksellä.

TMZ:N mukaan nainen on muuttanut tarinaansa tapahtumien kulusta videon julkaisemisen jälkeen. Hän haluaa oikeudenkäynnin sijaan sovitteluun NBA:n, Miami Heatin ja McGregorin kanssa."

Conor McGregoria syytettiin järkyttävästä teosta nyt pamahti julki video, joka kääntää asian päälaelleen https://www.is.fi/urheilu/art-2000009663503.html

Vierailija
2195/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna enää euroakaan tälle bändille.

Vierailija
2196/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna enää euroakaan tälle bändille.

Aika moni on antanut pelkästään kuluneen viikon aikana. Neljä albumia yhä edelleen Suomen virallisella top 50 listalla.

Ensimmäinen sometarina oli sekava, outo ja siinä oli omituisia aukkoja ja epäloogisuuksia. Muut tarinat koskevat joko huumaamista tai juhlien ilmapiiriä, mutta huumaamisesta ei ole pienintäkään todistetta. Juhlat on olleet backstagella, eli aina samassa rakennuksessaa kuin muun bändin juhlat ja missä pyörii sata työntekijää valvomassa mm. turvallisuutta. Ja kummasti joka väite muistuttaa aiemmin pyörineitä huhuja ja juoruja, joissa ei ole mitään perää.

Vierailija
2197/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset" Siis ihan kaikki Rammsteinia tai ylipäätään jotain yhtyettä fanittavat naiset niputat samaan kategoriaan? Itse en ikinä menisi sänkyyn vanhan ukon kanssa vaikka yhtyeen musiikista satunkin pitämään. 

Taitaa olla ne tietyt bändäritytöt jotka nimenomaan sitä seksiä haluavat rocktähtien kanssa. Kuuluvat eri kategoriaan kuin tavalliset fanit, jotka ovat enemmän kiinnostuneita musiikista kuin bändiläisistä. 

Ja toisaalta, vaikka joku "hyppää vapaaehtoisesti haaremitytöksi" niin ei se anna silti moraalista oikeutta kohdella sitä toista seksin osapuolta kuin roskaa/h u o r a a/arvotonta esinettä. Mutta tyypillistä miehille, että vika on aina naisessa ja naisen käytöksessä, ei koskaan miehessä itsessään...

Vierailija
2198/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisfanit voivat lopettaa pahojen poikien perässä juoksemisen. Sitä saa mitä tilaa.

"Naiset voisivat lopettaa sen minihameessa kulkemisen. Sitä saa mitä tilaa"

t. mies jonka mielestä rais kaus on aina raiskatun oma vika

Huomaatko logiikan? Samalla logiikalla tyypillisesti ollaan puolusteltu rais kaajia kuin millä sinä syyllistät naisfaneja. Ilmeisesti sinun mielestä on ok vaikka Lindeman olisi oikeasti rais kannut jonkun faninsa koska logikkaasi mukaan "sitä saa mitä tilaa"

Vierailija
2199/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun muut naiset ovat kertoneet, että Shelby valehtelee?

Uskon Shelbyä.

Miksi? Mikä tekee Shelbystä niin vakuuttavan?

Mikä tekee Rammsteinista niin vakuuttavan?

Ja miksi Till Lindemann on pyhä lehmä, jota puolustellaan ihan naurettavuuksiin asti, vaikka vääristelemällä ja valehtelemalla, jos ei muu enää auta.

Koska miehet on aina miesten puolella. "Bros before hoes" jne jne. Miehet ei ole koskaan viimekädessä naisten puolella, koska omaa sukupuolta puolustetaan viimeiseen asti (vaikka miehet ovat historian saatossa olleet vastuussa sodista, rais kauksista, ym ym pahuudesta)

Sen takia naisten kannattaa pitää toistensa puolia. Kuten tältäkin palstalta näkee, niin mies puolustaa aina toista miestä, teki tämä mitä tahansa. Vaikka tap paisi vaimonsa ja lapsensa niin jo vain löytyy ymmärtäjiä, nimenomaan miehistä...

Vierailija
2200/2249 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammsteinen rumpali on nyt julkaissut hyvän kirjoituksen. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009663057.html

”Meille on myös tärkeää, että Tillin bileitä ei sekoiteta virallisiin jatkobileisiin.”

Juuri tämä on nimen omaan mennyt sekaisin. Suomessa on koko ajan puhuttu keikan etkoista ja jatkoista. En minä ainakaan tiennyt, että muu bändi ei halua olla noiden Tillin juhlien kanssa tekemisissä.