Mitä ajattelet naisesta jolla on näyttävä vihkisormus
Sellainen josta näkee että rahaa on palanut. Iso timantti.
Kommentit (24)
Ihmettelen kuinka viitsii pitää epäkäytännöllistä, ja usein ei-niin-kaunista mönttiä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tuollaisia asioita huomaan, saati että jäisin jotain kenenkään koruista ajattelemaan.
Jos kuitenkin sormus timantteineen olisi niin valtavan huomiota herättävä, että minäkin sen huomioisin, olisi päällimmäisenä ajatuksena olisi sen epäkäytännöllisyys. Esimerkiksi käsienpesu, aurinkorasvan levitys, ruuanlaitto... Minä en siis itse käytä sormuksia kuin juhlissa. Kivelliset sormukset jäävät aina kiinni hiuksiin, vaatteisiin, laukkuihin jne, elleivät kivet ole upotettuja.
Olen yhtä käytännöllinen, joten tuskin huomaisin, ellei tämä tulisi esille jossain arkisessa yhteydessä sormuksen jääden kiinni johonkin.
Silti jotenkin mietin tässä nyt, että eikö rahan laittaminen johonkin muuhun (koruunkin) ole fiksumpaa. Se on jännä, että rahaa näyttävät juuri he, keiden juuri kannattaisi olla harkitsevampia rahan käytössä pidemmällä aikavälillä.
Paljain silmin et taatusti erota, onko suuri timantti vai joku muu kimmeltävä kirkas kivi. Samoin ei erota paljain silmin hopeaa valkokullasta. Ymmärrän tuon hinnalla pröystäilyn vain, jos kyseessä joku oikeasti erikoinen sormus, esimerkiksi vintagemallin suuri ja näyttävä kultainen lapponia tai Helky Juvosen näyttävä kultasormus, jossa timantteja tai helmiä . Sellaisen kohdalla katson, että vau, onpas tyylitajua ollut vihkisormusta valitessa
Että kas siinäpä nainen, jolla on näyttävä vihkisormus.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tuollaisia asioita huomaan, saati että jäisin jotain kenenkään koruista ajattelemaan.
Jos kuitenkin sormus timantteineen olisi niin valtavan huomiota herättävä, että minäkin sen huomioisin, olisi päällimmäisenä ajatuksena olisi sen epäkäytännöllisyys. Esimerkiksi käsienpesu, aurinkorasvan levitys, ruuanlaitto... Minä en siis itse käytä sormuksia kuin juhlissa. Kivelliset sormukset jäävät aina kiinni hiuksiin, vaatteisiin, laukkuihin jne, elleivät kivet ole upotettuja.
Varsinkin sormkaat on hankalat, jos kivi on koholla. Nättejä noi sormukset kuitenkin ovat.
Ei kiinnosta katsella muiden sormuksia.....Aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Paljain silmin et taatusti erota, onko suuri timantti vai joku muu kimmeltävä kirkas kivi. Samoin ei erota paljain silmin hopeaa valkokullasta. Ymmärrän tuon hinnalla pröystäilyn vain, jos kyseessä joku oikeasti erikoinen sormus, esimerkiksi vintagemallin suuri ja näyttävä kultainen lapponia tai Helky Juvosen näyttävä kultasormus, jossa timantteja tai helmiä . Sellaisen kohdalla katson, että vau, onpas tyylitajua ollut vihkisormusta valitessa
Mun äidillä on Lapponian koruja ja hänelle tuli viime vuonna ihan yllätyksenä, minkä arvoisia ne nykyään ovat. Hän on saanut ne isältä nuorena, kun ne olivat vielä edullisempia, mm. vihkisormukset ovat vanhemmillani Lapponiaa.
Minä tuijotan vain rintoja ja arvioin kuppikokoa.
En katsele muiden koruja muutenkaa tai oikeastaan en edes katsele muutenkaan ihmisiä sen tarkemmin.
Työhaastatteluun laitan aina vaatimattomamman rivisormuksen oikean vihkisormuksen tilalle.
Mitä onko kaikkien lapponiakorujen hinta noussut? Itsellä 15v vanha hopeasormus. Miten paljon?
Hänen puolisonsa ei ole suomalainen
Ajattelen, että hänellä on hieno vihkisormus.
Todennäköisesti en edes huomaisi, mutta jos kuvitellaan että huomaisin, ajattelisin luultavasti että onpa överi. Jos aloituksessa haettiin sitä että olisinko kateellinen niin ei, en olisi. Ymmärrän kyllä laadun päälle mutta pidän eleettömästä tyylistä. En haluaisi mitään super näyttävää sormusta mutta laadukkaan ehdottomasti.
Mies on epävarma ja todennäköisesti pienimunainen.
Pidän näyttävistä koruista muuten, mutta juuri vihkisormus saisi mielestäni olla pidättyväisempi, mielellään kihlasormuksen kanssa samanlainen pari. Ymmärrän hyvin, että tämä mielipiteeni perustuu siihen, että en pidä avioliittoinstituutiosta ja koen sen korostamisen vaikkapa erityisen näyttävällä sormuksella epämiellyttävänä ja itselleni vieraana: näyttää siltä kuin siviilisääty olisi sormuskäden myötä aina esillä.