Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitorisnainen, tuntuuko sinusta uskomattomalta kun joku saa orgasmin emättimellään?

Vierailija
07.06.2023 |

Siis saa orkut siitä, että emättimeen työnnellään penistä, sormea tai tekopenistä. Ilman minkäänlaista klitoriksen (ulkoisen osan) stimulointia. Kokemukseni mukaan suuri osa naisista pitää yhdynnästä, mutta ei sitten mitään saumaa että saisivat laukeamistaan mistään muusta kuin intensiivisestä nyppylän stimuloinnista.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan parhaimmat orkut kun mies nussii kovaa. Klitoriksesta saatava orkku ei tuo sellaista eläimellistä tyydytystä. Opin tämän taidon vasta reilusti yli kolmekymppisenä.

Vierailija
42/42 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä klitoriksen huomiotta jättäminen on suorastaan pakkomielle joillekin miehille?

Tuntevatko jotain ylemmyyttä siitä, vai teeskentelevätkö heidän naisensa orgasminsa.

Käsittämättömiä kommentteja!

et ymmärrä että naiset on erilaisia. minä haluaisin antaa vaimon klitorikselle huomiota, mutta hän ei pidä siitä. Hänelle toimii paljon

paremmin G-pisteen sormetus.

Minä ymmärrän, sinä et. Sama kuin sanoisi miehelle,ettei kalun hyväily tunnu hyvälle.

USEMIMAT naiset haluavat sen klitoriksensa hyväilyä, harvoin ei, näin se menee.

Ongelma on tässä: Jos kolmesta naisesta kaksi ei tykkää klitorikseen koskemisesta, niin silloin subjektiivisesti suurin osa naisista ei sitä halua. En minäkään erityisesti välitä kalun "hyväilystä".

Se riippuu ihan ihmisestä mistä tykkää ja klitoristakin voi hyväillä monella eri tapaa ja aika vaikea tietää mikä toimii mihin jos ei kukaan puhu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme