Klitorisnainen, tuntuuko sinusta uskomattomalta kun joku saa orgasmin emättimellään?
Siis saa orkut siitä, että emättimeen työnnellään penistä, sormea tai tekopenistä. Ilman minkäänlaista klitoriksen (ulkoisen osan) stimulointia. Kokemukseni mukaan suuri osa naisista pitää yhdynnästä, mutta ei sitten mitään saumaa että saisivat laukeamistaan mistään muusta kuin intensiivisestä nyppylän stimuloinnista.
Kommentit (42)
"Eikä klittaan tarvitse edes koskea" onko tuo joku päämäärä sulle?
Onneksi kaluunkaan ei tarvitse koskea.
Vierailija kirjoitti:
"Eikä klittaan tarvitse edes koskea" onko tuo joku päämäärä sulle?
Oletko vaan kateellinen, kun ite et naimalla saa orkkuasi. Ihme valitusta taas.
Mun edellinen naisystävä laukesi pelkällä yhdynnällä, ei siis tarvinnut klitorista erikseen stimuloida. Ja ne orkut sit oli aika väkevän näköisiä. Rintakehä ja kasvot aloivat helottaa ja lopulta olivat lähes punaiset, sitten kun iso O tuli kylään niin huusi suoraa huutoa. Joskus täytyi äänenvaimennuksena pitää tyynyä suun edessä ettei koko kaupunki kuule orkkuhuutoaan. Nuori hoikka nätti nainen, kastui kertomansa mukaan jo pelkästä seksin ajattelusta. Kun lähetin esim. päivällä tekstarin että hommaillaanko illalla niin oli kuulemma töissä vaikeaa kun pimppa alkoi valua mehua. Seksi siis sujui ja sitä oli paljon. Menkkojen tai käytännössä huoltotauon aikaan suu- ja käsihoitoa, oma-aloitteisesti tarjottuna. No muut jutut ei sit ihan yhtä hyvin sujuneet joten jossain vaiheessa tuli eropelit. Silti muistelen hyvällä juuri sitä miten helposti, kivasti ja kiihkeästi intiimielämä sujui :) Kumpikin tuon suhteen jälkeen kehitti omalla suunnallaan omia uusia kuvioitaan. Nykyinen tuntuu suoraan sanottuna liian tiukalta eikä ihan yhtä hyvin kostu. Liukuvoidetta on pakko käyttää mukavuussyistä. Eikä tule pelkällä yhdynnällä :(
Vaimoni on saanut alusta lähtien orgasmeja yhdynnöissä ja sai niitä tuhansia vuosikymmeniä, ilman että sai edes koskea klitorikseen yhdynnän aikana. Sitä ennen toki halusi klitoriksen nuolemista. Kuten edellinen kirjoitti myös vaimollani on orgasmit olleet aina rajuja, tosin ilman huutoa. Pelkällä klitoriksen hyväilyllä hän ei ole saanut koskaan, aina vaatinut jotain pillun sisään ja mitä pillu on saanut ottaa puristettavakseen. Olen joskus jopa kiusannut pillua vain yhdellä sormella ja pillu yrittänyt epätoivoisesti ottaa otetta. Kullin kanssa ei ole ollut ongelmaa kun ottanut aina kiinni kuin sika limpusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on saanut alusta lähtien orgasmeja yhdynnöissä ja sai niitä tuhansia vuosikymmeniä, ilman että sai edes koskea klitorikseen yhdynnän aikana. Sitä ennen toki halusi klitoriksen nuolemista. Kuten edellinen kirjoitti myös vaimollani on orgasmit olleet aina rajuja, tosin ilman huutoa. Pelkällä klitoriksen hyväilyllä hän ei ole saanut koskaan, aina vaatinut jotain pillun sisään ja mitä pillu on saanut ottaa puristettavakseen. Olen joskus jopa kiusannut pillua vain yhdellä sormella ja pillu yrittänyt epätoivoisesti ottaa otetta. Kullin kanssa ei ole ollut ongelmaa kun ottanut aina kiinni kuin sika limpusta.
Sinähän olet, täällä moneenkin kertaan kirjoittanut miten vaimosi saa; nykyisin ei naimalla vaan nuolemalla. Mitähän kohtaa mahdat nuolla, jos et sitä klitorista? Ihan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet, täällä moneenkin kertaan kirjoittanut miten vaimosi saa; nykyisin ei naimalla vaan nuolemalla. Mitähän kohtaa mahdat nuolla, jos et sitä klitorista? Ihan kiinnostaa.
Nuolemalla klitorista kuten olen sanonut aina. Mutta se ei yksinään ole koskaan riittänyt orgasmiin asti. Aina vaatinut pillun hyväilyä sisältä, sormin tai dildolla jotta on saanut orgasmeja.
Nyt vaimoni on taas innostunut enemmän seksiin, joten en ihmettelisi jos haluaisi nuolemisen asemestä yrittää orgasmeja naimalla ja vaikka saisinkin niitä. Edellistä noin 3 v. Naisten halut ja mieliteot seksissä näyttävät olevan muutostilassa koko ajan joten mihen pitää olla hereillä. Vaimosta ja vaimon haluista on yhdyntäorgasmit olleet kiinni tähänkin asti. Minulle on käynyt kaikki tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolemalla klitorista kuten olen sanonut aina. Mutta se ei yksinään ole koskaan riittänyt orgasmiin asti. Aina vaatinut pillun hyväilyä sisältä, sormin tai dildolla jotta on saanut orgasmeja.
Nyt vaimoni on taas innostunut enemmän seksiin, joten en ihmettelisi jos haluaisi nuolemisen asemestä yrittää orgasmeja naimalla ja vaikka saisinkin niitä. Edellistä noin 3 v. Naisten halut ja mieliteot seksissä näyttävät olevan muutostilassa koko ajan joten mihen pitää olla hereillä. Vaimosta ja vaimon haluista on yhdyntäorgasmit olleet kiinni tähänkin asti. Minulle on käynyt kaikki tavat.
Meillä ainakaan eivät ole koko aikaa missään muutostilassa. Joten älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaimoni on taas innostunut enemmän seksiin, joten en ihmettelisi jos haluaisi nuolemisen asemestä yrittää orgasmeja naimalla ja vaikka saisinkin niitä. Edellistä noin 3 v. Naisten halut ja mieliteot seksissä näyttävät olevan muutostilassa koko ajan joten mihen pitää olla hereillä. Vaimosta ja vaimon haluista on yhdyntäorgasmit olleet kiinni tähänkin asti. Minulle on käynyt kaikki tavat.Meillä ainakaan eivät ole koko aikaa missään muutostilassa. Joten älä yleistä.
Montako kymmentä vuotta ja raskautta olet ollut saman naisen kanssa?
Aloittaja, tuntuuko uskomattomalta etten ole asiaa juuri miettinyt?
Muhahaa, miehet täällä naisten orgasmien asiantuntijoina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaimoni on taas innostunut enemmän seksiin, joten en ihmettelisi jos haluaisi nuolemisen asemestä yrittää orgasmeja naimalla ja vaikka saisinkin niitä. Edellistä noin 3 v. Naisten halut ja mieliteot seksissä näyttävät olevan muutostilassa koko ajan joten mihen pitää olla hereillä. Vaimosta ja vaimon haluista on yhdyntäorgasmit olleet kiinni tähänkin asti. Minulle on käynyt kaikki tavat.Meillä ainakaan eivät ole koko aikaa missään muutostilassa. Joten älä yleistä.
Montako kymmentä vuotta ja raskautta olet ollut saman naisen kanssa?
Riittävän monta tietääkseni asian.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Miehet ovat kokeneet useamman orgasmin eri naisten kanssa kuten esimerkiksi sinä. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Miehet ovat kokeneet useamman orgasmin eri naisten kanssa kuten esimerkiksi sinä. Näin se vaan on.
Oikeita vai teeskenneltyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeita vai teeskenneltyjä?
Sun kanssa kaiketi teeskenneltyjä.
Jos mies ei tajua milloin nainen oikeasti saa, niin on aika tumpelo sängyssä. Tai naisen pillu löysä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi orgasmi pitäisi saada ilman klitoriksen stimulointia? Ei kukaan vaadi miehiäkään laukeamaan ilman terskan koskettelua.
Vaimo laukeaa aina ilman että klitoris saa mitään erityistä huomiota. Hän ei pidä klitoriksen hyväilystä käsin/leluilla. Laukeaa pikapanoissa takaapäin seisten minuutissa jos on kiihoittunut.
Kun penis ja häpyluu osuu oikeisiin paikkoihin, niin vaginaorgasmi nainen ei muuta tarvitse.
Exä taas ei lauennut juuri koskaan panemalla vaan kaipasi aika rajuakin klitoriksen vatkaamista lauetakseen. Nautti silti panemisesta ja siitä miltä muna tuntuu sisällä.
Miksi tämä klitoriksen huomiotta jättäminen on suorastaan pakkomielle joillekin miehille?
Tuntevatko jotain ylemmyyttä siitä, vai teeskentelevätkö heidän naisensa orgasminsa.
Käsittämättömiä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä klitoriksen huomiotta jättäminen on suorastaan pakkomielle joillekin miehille?
Tuntevatko jotain ylemmyyttä siitä, vai teeskentelevätkö heidän naisensa orgasminsa.
et ymmärrä että naiset on erilaisia. minä haluaisin antaa vaimon klitorikselle huomiota, mutta hän ei pidä siitä. Hänelle toimii paljon paremmin G-pisteen sormetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ymmärrä että naiset on erilaisia. minä haluaisin antaa vaimon klitorikselle huomiota, mutta hän ei pidä siitä. Hänelle toimii paljon
paremmin G-pisteen sormetus.
Minä ymmärrän, sinä et. Sama kuin sanoisi miehelle,ettei kalun hyväily tunnu hyvälle.
USEMIMAT naiset haluavat sen klitoriksensa hyväilyä, harvoin ei, näin se menee.
Ei kai miehet sentään näin tietämättömiä ole? Tottakai osa naisista saa g piste orkkuja. Itselläni on ollut useampikin sellainen. Ne tykkää yleensä olla päällä. Sitten omaa asentoaan säätämällä saa sen kalun osumaan oikeaan kohtaan, näyttää yleensä olevan joku 5cm emättimen sisäpuolella etuseinämässä.
Siinä mies pääsee helpolla. Ratsastaja ratsastaa itselleen orkut eikä klittaan tarvitse edes koskea.