Huppu päässä julkisella paikalla, mitä mielikuvia tulee?
Minulle tulee mielikuva, että rikollinen tai muita ongelmia.
Kommentit (74)
"Oh my god, they didn't kill Kenny"
Tänään tuli ihminen vastaan lenkkipolulla huppu syvällä päähän vedettynä. Kasvot olivat luurankomaisen laihat , samoin jalat, joiden laihuutta ei collegehousutkaan peittäneet. Oli parka sairaaloisen anorektikko , mutta käveli ja käveli ja käveli.
Riippuu muusta asusteesta, mutta pääasiassa nisti, white trash, Juoppo, muuten vaan liuhu ukko. Erityisesti jo musta/tumma huppari.
Jumppatrikoot ja ulkoilupusakka päällä; ihan perustreenaaja.
Entäs kun on Louis Vuitton -laukku olalla?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun on Louis Vuitton -laukku olalla?
Ja vielä julkisella paikalla.
Takin huppu vaimensi K-Marketin (Tre) kovalla soivaa musiikkia. Ensi kerralla ehkä korvatulpat. Nerokasta.
Itse laitan hupun päähän, jos on kylmä tai tuulinen ilma. En ole rikollinen.
Mulla on useinkin huppu päässä koska korvat on tosi herkät kylmälle ja viimalle, ja pipoja en halua pitää.
Ei herätä mitään mielikuvia.
Nainen 30v
Vierailija kirjoitti:
Kulli kädessä julkisella paikalla, mitä mielikuvia tulee?
Tähän samalla asenteella pitäisi vastata porukan
"ei mitään. pitäähän sen tuulettua"
" on kuuma pakko ottaa se esiin"
jne.
Vierailija kirjoitti:
ierailija kirjoitti:
Jotkut ei tykkää piposta ja pitää mieluummin huppua.
Mutta sen hupun alla pitää silti käyttää lippistä?
Kovasti päätä tuntuu palelevan.
Ja varsinkin kaupoissa, sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko esimerkiksi räntää viistosti taivaalta? Jos kyllä, niin en ihmettele huppua. En tosin ihmettelisi muutenkaan. "Epäilyttävä käytös" huolestuttaa enemmän kuin mikään pukeutumistyyli.
Epäilyttävää käytöstä on pitää huppua sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan rikollisen mielikuva, jos käyttää huppua? Itse käytän, jos sataa, on tuulinen päivä, sataa lunta tms. Huppu suojaa niskaa tuulilta ja muulta, se on oivallinen keino suojata itseään. Toki muut rikolliset käyttävät ehkä huppua, ettei mediaan tule heidän kasvojaan esille, mutta se on täysin eri asia, jos käyttää huppua arkielämässä.
Jos olet esim. veneellä pikkumyrskyssä ja huppu päässä niin on hieman eri asia kuin pikku siwassa olut osastolla nojailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Että sen korvia tai päätä palelee.
Huppareita on niin monella, että olisi aika vainoharhaista luulla jokaista rikolliseksi narkkariksi.
Täti käy joskus Helsingissä käydessään vaikka siellä Piritorilla katsomassa miten pukeutuu.
Syrjäytynyt mielenterveys-ongelmainen.
Ai jaa. No jos on vaikka kylmä, ja vetää hupun päähän, on sitten rikollinen.
Sinä olet kyllä sellainen leimaaja ettei tosikaan
Mitä mieltä ihmisestä?
Millainen ihminen?
Olit mitä olit, se huppu saa sinut joka tapauksessa näyttämään epäilyttävältä tai surkealta.