Huppu päässä julkisella paikalla, mitä mielikuvia tulee?
Minulle tulee mielikuva, että rikollinen tai muita ongelmia.
Kommentit (74)
Pään yläpuolella lukee "Shady individual", kuten Witcher 3:ssa
Riippuu hupusta, säästä ja muusta vaatetuksesta. Käytän itse huppua viileällä, tuulisella tai sateisella säällä. Enkä tunnusta olevani rikollinen tai narkkari.
Mä pidän tuulipuvuntakin huppua päässä siksi, että muuten päätä palelee. Sen alla on toki villainen pipo tai lämpimämmällä säällä silkkihuivi. Kesähelteillä ei ole koko takkia, joten ei huppuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekakäyttäjä. Laiha, kumarainen, tupakoi.
Taidat olla hyvinkin ennakkoluuloinen ja ahdasmielinen. Minua ei ainakaan haittaa huppupäät. Jokainen saa kulkea omalla tyylillään.
Kevään ja alkukesän aurinkoon huppu on kaikkein kätevin suoja. Normaalisti kävelen varjon puolella, mutta katua ylittäessä liikennevaloissa tai muuten varjon puuttuessa huppu on helppo vetää päähän ja sitten pois. Ei paina eikä pilaa kampausta, ei huku. Olen siis tosi herkkä auringolle varsinkin touko - kesäkuussa.
Huppu on päässä, kun häikäisee ja aurinkolasit jäi, kun haluan ettei mua häiritä, kun tuulee ja kun on kylmä.
Lähes aina narkkari tai rikollinen. Joissain tapauksissa joku kovista leikkivä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina narkkari tai rikollinen. Joissain tapauksissa joku kovista leikkivä pelle.
Ei mitenkään voi olla paleleva nuori nainen?
Joku rosmo tommonen on. Hupparit pitäs kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään voi olla paleleva nuori nainen?
Ei niin. No okei, joskus sekin.
Narkkari joka piileksii valvontakameroilta ja velanperijöiltä.
Eikö huppu ja lippalakki sen alla ole nuorisorikollisen tunnusmerkki.
Tuleeko esimerkiksi räntää viistosti taivaalta? Jos kyllä, niin en ihmettele huppua. En tosin ihmettelisi muutenkaan. "Epäilyttävä käytös" huolestuttaa enemmän kuin mikään pukeutumistyyli.
ierailija kirjoitti:
Jotkut ei tykkää piposta ja pitää mieluummin huppua.
Mutta sen hupun alla pitää silti käyttää lippistä?
Kovasti päätä tuntuu palelevan.
Jos on nuori niin on rikollinen, jos vanhempi niin peittelee pälvikaljuaan. Eli lyhyesti: nuorella uhma, vanhalla häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö huppu ja lippalakki sen alla ole nuorisorikollisen tunnusmerkki.
On. Tai sitten joku larppaa täysillä rap-lifestyleä ilman rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on nuori niin on rikollinen, jos vanhempi niin peittelee pälvikaljuaan. Eli lyhyesti: nuorella uhma, vanhalla häpeä.
Ei, peittele mutta kaljulla on auringossa huonona ominaisuutena palaa. Kun on kaljuuntunut ymmärtää miksi Teksasissa käytetään stetsoneita.
Kulli kädessä julkisella paikalla, mitä mielikuvia tulee?
En yhtään mitään.
Ehkei aloittajankaan pitäisi, koska tuntuu olevan varsin yksioikoinen.