Jordanian kuningaskin joutui opettelemaan kokkaamaan ja pesemään pyykkiä ennekuin pokasi Ranyan:)
Jotenkin ihana tarina. Palestiinalaispakolaisen tytär anto ensin pakit Prinssille josta tulikin kuningas. Prinssi joutui menemään armeijavaatteissaan ensitapaamiseen ja lumoutui Ranyasta siskonsa luona. Ranyapä ei suostunutkaan uuteen tapaamiseen noin vaan vaan sanoi suoraan : Olen kuullut juttuja sinusta!
Kunigas joutui opettelemaan kokkaamista ja kaikkea ennenkuin sai Ranyan.
Miehet ottakaa mallia.
Kommentit (9)
Ranya kun on puhtaan ruuan kannattajia ei roskaruoka maistu. Prinssillä oli vaan yhdet armeijavaatteet ja joutui pyykkäämään ne itse ennen tapaamista :D! Ei ollut kuulemma ihan helppoa.
Jep olen fiiliksissä, nainen tunsi oman arvonsa. Ei ollut kusetettavissa.
Kyllä sitä tekisi Ranyan näköisen naisen vuoksi, mutta ei perus AV-mamman vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Jep olen fiiliksissä, nainen tunsi oman arvonsa. Ei ollut kusetettavissa.
No eikö tuo ollut aika lailla vakiokamaa?
Ja hei, oletko koskaan katsonut tätä pariskuntaa yhteiskuvassa? Puutarhatonttu ja kaunotar. Ryhtyykö moderni arvonsa tunteva nainen moiseen?
Ai pyykkääminen ja ruuanlaittaminen on jotain ihmetaitoja, joilla naiset lakoaa!?
Kuningas käsitti heti että Ranyan pakolaistausta ja ominaisuudet tuovat maalle kunniaa vaan ja oli sitkeä piirityksessään, ovat onnellisia olllet yhdessä kauan.