Mikä on pituutesi ja oletko tyytyväinen siihen?
Oma pituus 171 cm (nainen) ja olen ihan tyytyväinen. Pituutta löytyy sen verran, että harvemmin tulee esim väkijoukossa tilannetta, jossa en näkisi muiden takaa yhtään mitään, mutta sitten toisaalta en kuitenkaan ole mitenkään huomiotaherättävä pituudeltani.
Kommentit (35)
173cm (nainen) - ihan tyytyväinen olen pituuteeni. Normaalikokoisena aikuisena mahdun suurimpaan osaan standardimitoista, en ole liian lyhyt tai pitkä minnekään.
168 ja oikein tyytyväinen. Mielestäni kaikki vaatteet ovat aina sopivan mittaisia ja tunnen olevani pitkä ja silti sovin mukavasti mieheni kainaloon.
166 cm, 66 kg, 66 vuotta, nainen. En mikään mannekiinivartaloinen, mutta aina löytyy sopivat vaatteet kaupasta heti. Ihan tyytyväinen olen.
20 cm. Ihan tyytyväinen. Myös naiset kiitelleet.
161 nainen. Haluaisin olla viitisen senttiä pidempi257.
165cm nainen. Olen tyytyväinen, en ole ikinä toivonut olevani pidempi, oman perheen naisista olen pisin niin tuntenut itseni jopa pitkäksi 😅
Vierailija kirjoitti:
157 cm. En. Haluaisin olla pitkä, hoikka ja kaunis.
Lyhyydessä ärsyttää eniten, ettei yllä ikinä mihinkään. Kaupassakin joudun pyytämään apua, jos haluan jotain ylähyllyltä. Kotivessassa en ylety peilikaapin yläpuolella olevaan pistorasiaan. Keittiön kaappien neljästä hyllykorkeudesta kaksi ylintä on ilman keittiötikkaita tavoittamattomissani
Lisäksi lyhyellä on lyhyet jalat ja joutuu käyttämään paljon enemmän askelia saman matkan kävelyyn kuin pitkäjalkainen
Äläs nyt, lyhyet ovat söpöjä.
Sateella kastun myöhemmin kuin moni muu teistä.
M 162 cm
172 cm nainen. Ihan jees, ei valittamista.
172 cm nainen. Olen ihan tyytyväinen pituuteeni. Yläasteella olin yhdessä vaiheessa yksi luokkamme lyhyimmistä, mutta muutto pohjoisemmaksi jättikin toiseksi pisimmäksi tytöistä! :D Ehkä ainoa "haitta" on se, etten kehtaa käyttää korkokenkiä. En osaa myöskään kävellä niissä, mutta jotenkin tunnen itseni kirahviksi. Ja sitten kuitenkin katson ihastuneena, kun itseäni pidemmät naiset käyttävät korkeita korkoja.
On mullakin ongelmat!
157cm nainen. Välillä ärsyttää kun ei johonkin ylety, mutta vielä enemmän ärsyttää ihmisten taivastelu. Luulisi että aikuiset ei enää jaksaisi ihmetellä että toiset vaan on lyhyitä ja toiset pitkiä.
170cm nainen. Pituus on varmaan ainoa asia, johon olen aina ollut itsessäni tyytyväinen. En ole ikinä kokenut olevani liian pitkä tai lyhyt.
153cm nainen. Tyytyväinen olen elämääni. Kaupoissakin korokkeita millä saa ylähyllyiltä tavaraa. Hankalinta on pakastealtaasta ottaa, jos on enää viimiset tuotteet siellä kauemmassa reunassa.