Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pituutesi ja oletko tyytyväinen siihen?

Vierailija
06.06.2023 |

Oma pituus 171 cm (nainen) ja olen ihan tyytyväinen. Pituutta löytyy sen verran, että harvemmin tulee esim väkijoukossa tilannetta, jossa en näkisi muiden takaa yhtään mitään, mutta sitten toisaalta en kuitenkaan ole mitenkään huomiotaherättävä pituudeltani.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

199,1cm tyytyväinen

Vierailija
2/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 175 cm ja ihan ok on. Sinällään ehkä aavistuksen pidempään tai lyhyempään olisi helpompaa löytää esim. vaatteita (tall-mallistosta passaa pitkäjalkaiselle housut, muta paidoissa on liian selkä ja normimalleissa hihat lyhyitä), mutta toisaalta ylettyy hyvin kaupan ylähyllyillekin ja festareilla näkee väkijoukossa. Mulle miehen pituus ei ole ikinä ollut ongelma, mutta keskimittaa lyhyemmille miehille tää taas tuntuu olevan liikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm (mies) ja olen myös ihan tyytyväinen. Oikeastaan en koskaan mieti asiaa paitsi nyt kun sitä kysyttiin. Pituus riittää aika lailla kaikkeen paitsi verhojen vaihtamiseen eikä koskaan tule vastaan tilannetta, jossa olisin liian pitkä.

Vierailija
4/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

155 ja tyytyväinen olen. Lempinimi "tasku venus" sopii itselleni oikein hyvin 🥰

Vierailija
5/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 179cm

Murrosiässä kärsin kovasti varsinkin kun kasvoin muita aikaisemmin ja olin jossain vaiheessa päätä pidempi kaikkia luokan muita oppilaita.

Nykyään varsin iloinen ja ylpeä joka sentistä

Vierailija
6/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

158cm, nainen, ihan tyytyväinen olen. Eipä tuota lisääkään mistään irtoa:D

Vierailija
7/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

156 cm. Eihän tämä hyvältä tunnu.

Vierailija
8/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

182cm, nainen. Olen kärsinyt ja kipuillut pituuteni kanssa, vasta kolmekymppisenä olen tajunnut että mähän olen upea ilmestys.

Vierailija
9/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 cm. En. Haluaisin olla pitkä, hoikka ja kaunis. 

Lyhyydessä ärsyttää eniten, ettei yllä ikinä mihinkään. Kaupassakin joudun pyytämään apua, jos haluan jotain ylähyllyltä. Kotivessassa en ylety peilikaapin yläpuolella olevaan pistorasiaan. Keittiön kaappien neljästä hyllykorkeudesta kaksi ylintä on ilman keittiötikkaita tavoittamattomissani

Lisäksi lyhyellä on lyhyet jalat ja joutuu käyttämään paljon enemmän askelia saman matkan kävelyyn kuin pitkäjalkainen 

Vierailija
10/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm nainen olen ja tyytyväinen pituuteeni. Voisin olla vaikka vieläkin pidempi, pitkät ihmiset ovat upeita ja näyttäviä.

Vierailija
11/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm mies. Ihan tyytyväinen olen, en ole koskaan sen kummemmin pituuttani miettinyt. Kaipa se vähän lyhyempi on kuin keskiverto, mutta mitä sitten?

Vierailija
12/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm nainen. Ihan OK, pituuteni ei ole sen suuremmin mua koskaan haitannut, mutta voisin mä 10 cm lisää ottaa ihan mielelläni. 😄

Vierailija
13/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm nainen. Pituutesi on ihan ok. Vaatteiden löytäminen on tosi helppoa. Toisaalta joskus tuntuu, että haluaisin olla pidempikin, kun en yltä johonkin.

Vierailija
14/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, nainen, koen itseni liian pitkäksi ja yksi ex näin sanoikin, että olen liian pitkä (hän oli minua 5 cm pidempi). Miehet pitävät lyhyistä, naisellisista naisista, eivät hujopeista (minua miehen pituus taas ei kiinnosta kauheasti, usein 170cm miehet kääntävät pään)

Toisaalta arjessa se on kätevää kun yltää ylähyllyille ilman jakkaraa ja luulen että miesvaltaisella alalla tulee myös helpommin vakavasti otetuksi kun ei ole ihan lyhyt.

Vierailija
15/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm, pituus ok mutta leveys voisi olla pienempi :D En ole ylipainoinen, mutta ruumiinrakenteeltani harteikas ja lanteikas ja jotenkin romuluinen, en siis mikään siro. Lisäksi rintava niin olen vähän liikaa mallia maatalon emäntä :D

Vierailija
16/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm mies. Sinällään en ole hirveästi, ainakaan tietoisesti kärsinyt pituudestani, mutta kyllä vaikka +10 cm olisi kiva. Se ei vaikeuttaisi elämää millään tavalla, mutta toisi mukaan paljon etuja.

Vierailija
17/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

152cm nainen ja erittäin tyytyväinen. Välillä harmittaa vaikeus löytää sopivia vaatteita, kun on myös hoikka. 😊

Vierailija
18/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

152cm mies ja tyydyttymätön.

Vierailija
19/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 183 senttimetriä korkea mies ja ikinä en ole halunnut olla korkeampi tai matalampi. Eli varmaan olen sitten ihan tyytyväinen.

Vierailija
20/35 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

158cm, olen ihan tyytyväinen pituuteeni, mutta siitä en tykkää, että keittiön yläkaapin toinen hylly on mun pään yläpuolella, kiva ottaa lautaspinosta jotain vähän alempaa. Onneksi on pitkä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan