Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni vittuilee päivittäin, mitä tehdä?

Narsistin uhri
06.06.2023 |

Tähän se on mennyt, vaikka työnsä tekee hyvin tulee sanomista. Työpaikan vaihto ei kiinnosta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Olen itse niin etevä vittuilija, että en ole tähän mennessä itseäni parempaa tavannut. Siinäpä sitten ottelisimme esimiehen kanssa. Ja yleisö nauraisi, ehkä jopa taputtaisi parhaille.

15: miksi jätit sanomatta, että se on asiakaspalautetta? Siksi se meni täysin sinun omaan piikkiin. Ehkä työntekijä tosiaan koki olevansa niin osaamaton ja sopimaton siihen työhön, että siksi irtisanoutui.

Vierailija
22/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanouduin töistä outoja, v-mäisiä kommentteja heittelevän pomon vuoksi. Ensin saikulla ja sitten saikun aikana irtisanouduin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta pomoista valittavat naiset ovat aina samanlaisia nillittäjiä ja työpaikan ilmapiirin pilaajia.

Vierailija
24/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse irtisanouduin töistä outoja, v-mäisiä kommentteja heittelevän pomon vuoksi. Ensin saikulla ja sitten saikun aikana irtisanouduin

Veikkaan että ilmapiiri siellä parani heti.

Vierailija
25/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko herkkänahkainen? Vai luuletko vain tekeväsi riittävän hyvää jälkeä? Minulla ollut töissä molempia.

Mikään ei oikeuta kiusaamaan. Perinteinen narsistisen kiusaajan kommentti tuo "sinä olet vaan herkkänahkainen".

Esimerkkinä herkkänahkaisuudesta: välitin asiakkaan täysin asiallisen ja aiheellisen palautteen työntekijälle sanomatta sen tulevan asiakkaalta. Seurauksena kohtaus ja itun huutaminen ja kauhistelu, et toi on kyllä nyt ihan liikaa. Sanoi itsensä irti siinä paikassa. Mielestäni tuo on herkkänahkaisuutta ei narsismia?

Teit väärin kun et sanonut että palaute oli asiakkaalta.

Vierailija
26/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vittuilunsietokynnys on nykyisin niin matala että vastaan kyllä takaisin ja aina tilaisuuden tullen. Keksiköön sitten esimies syyn potkia pihalle jos ei kestä kuunnella.

Vierailija
27/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen lakko ja jos tullaan vittuilemaan niin turpaan. Suoraan turpaan.

Vierailija
28/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa joku esimerkki vittuilusta. Saattaa olla, että esimies ei edes tulkitse sitä vittuiluksi, vaan huumoriksi.

Vierailija
29/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annappa joku esimerkki vittuilusta. Saattaa olla, että esimies ei edes tulkitse sitä vittuiluksi, vaan huumoriksi.

Veikkaan ettå se on ihan Ok huumoria mutta Ap ei_hiekkapillutätinä_halua ymmärtää mitään.

Vierailija
30/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko herkkänahkainen? Vai luuletko vain tekeväsi riittävän hyvää jälkeä? Minulla ollut töissä molempia.

Aaaa wttu mikä mulkku!

Vierailija
31/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Olen itse niin etevä vittuilija, että en ole tähän mennessä itseäni parempaa tavannut. Siinäpä sitten ottelisimme esimiehen kanssa. Ja yleisö nauraisi, ehkä jopa taputtaisi parhaille.

15: miksi jätit sanomatta, että se on asiakaspalautetta? Siksi se meni täysin sinun omaan piikkiin. Ehkä työntekijä tosiaan koki olevansa niin osaamaton ja sopimaton siihen työhön, että siksi irtisanoutui.

Montako kertaa olet saanut fyysisesti pataan elämäsi aikana jo? En vittuile vaan kysyn rehellisesti.

Vierailija
32/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät jotain viranomaisia kiinnostavaa, vihjaapa..

Tää on hyvä.

Anna nimetön vihje poliisille kavalluksesta tai jostain, ihan vaan huolestuneena kansalaisena. 

Tilaa sille verotarkastus.

Mielikuvituksesi on rajana.

Vierailija
33/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät jotain viranomaisia kiinnostavaa, vihjaapa..

Tää on hyvä.

Anna nimetön vihje poliisille kavalluksesta tai jostain, ihan vaan huolestuneena kansalaisena. 

Tilaa sille verotarkastus.

Mielikuvituksesi on rajana.

Eiköhän tuosta ole enemmän haittaa omistajalle ja kaikille työntekijöille, kun yhdelle esimiehelle.

Vierailija
34/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilisin ja ottaisin saikkuja.

Vierailija
35/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se työpaikan vaihto aina ole mahdollista. Itselläni ei ole juuri ollut varaa valita ja työttömyys ei ole kovin hyvä valinta. Tulee karenssiakin jos itse lähtee.

Eri

Vierailija
36/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut vastaan herkkiksiäkin, joita pitäisi kohdella silkkihansikkain ja vaativat erityiskohtelua milloin minkäkin syyn johdosta ja kun ei suostuta niin ulistaan kiusaamisesta.

Vierailija
37/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavaan pikkujouluihin ja hönössä annat vähän nenähierontaa. Ei pikkujoulujen kahinoista potkuja saa.

Vierailija
38/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takaisin, samalla tyylillä.

Vierailija
39/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos esimies ei edes ymmärrä vittuilevansa, niin se pitää kertoa hänelle. Seuraukset saattavat sitten olla esim , että hän näyttää sinulle mitä se todellinen vittuilu on, tai vain lopettaa sen naljailun. Onhan siinä kynnys lähteä valittamaan.

Vierailija
40/45 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitä, oppiipahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi