Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen festareiden hinta yleisesti 200€, kuka tuollaisia maksaa?

Vierailija
06.06.2023 |

Varsinkin kun artistit ovat sitä samaa suomalaista kuraa mitä tulee joka paikasta muutenkin. Flown hinta on noussut vähiten viime aikoina.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/333cf205-3e77-4a3f-b5a3-762e2e…

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa yhdeksi päiväksi Rockfesteille. Reilun 300 km:n ajomatka ja yöllä tullaan takaisin sen jälkeen kun Def Leppard on lopettanut. Mötley Crüe ja Def Leppard on ne mitä mennään katsomaan. Voidaan ehtiä paikalle niin, että nähdään osa Stratovariuksen keikasta. 

Liput ostin tammikuussa ja yhden lipun hinta oli 129€. Plus sitten polttoaineet ja ruoat.

Vierailija
62/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvänä aikuisena helppo maksaa.

Ei tunnu nousevat korot ja inflaatio enää missään kun kyseessä on kännifestarit. 😂

Joku jaksaa valittaa jos muut ei ole yhtä köyhiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow-festarin liput yli 200€. Ja keitä siellä esiintyy? Christine and the Queens, Lorde, Blur ja Wizkid. En tiedä sanooko nimet teille mitään, mutta mulle ei kyllä niin yhtään mitään. Jos siellä esiintyisi Britney Spears, Pantera, jussi69 tai ihan vaikka Fröbelin palikat, niin nimi soittaisi edes jotain kelloja. Mutta että maksa 200€ ja saat kuunnella Wizkidiä. No mutta jes. Tämän minä maksan.

Vierailija
64/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruisrock 3 päivää 225€, oikeasti.. :D

Mitä artisteja siellä on millä tuo hinta perustellaan?

5 päivää Glastonburyssä maksaa 335 puntaa, joten päivähinnaksi tulee melkeinpä sama hinta kun yhdelle maailman parhaista ja isoimmista festareista. Nyt ei ole kyllä hinnat aivan kohdallaan.

Hinnat on kohdillaan jos liput myydään loppuun, kuten varmaan myydään. Ihan turhaa kitinää.

Vierailija
65/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flow-festarin liput yli 200€. Ja keitä siellä esiintyy? Christine and the Queens, Lorde, Blur ja Wizkid. En tiedä sanooko nimet teille mitään, mutta mulle ei kyllä niin yhtään mitään. Jos siellä esiintyisi Britney Spears, Pantera, jussi69 tai ihan vaikka Fröbelin palikat, niin nimi soittaisi edes jotain kelloja. Mutta että maksa 200€ ja saat kuunnella Wizkidiä. No mutta jes. Tämän minä maksan.

Selvästikään et ole ihan kohderyhmää. Mikä tässä on sinulla ongelma?

Vierailija
66/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+majoitus, ruoat, juomat, liikkuminen, n. 500e. Festaripaikkakuntien lähiseuduilta majoitushinnat tuplaantuu festariviikonlopun ajaksi.

Vierailija
67/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kallis niin kauan kuin liput menevät kaupaksi. Monella on vielä liikaa rahaa.

Vierailija
68/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit on nykyään vähän enemmän semmoista edustamista, jossa käydään firman, sponsorien tai veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
69/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan pelkästään Rod Stewartin konsertista 205€.

Vieläkö se esiintyy?

Vierailija
70/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää, kellä on liitua.. eiks niin?

Onks tää joku maalaisten läppä vai miksi sitä viljellään täällä? Kuulostaa juntilta. Tyhmäähäh se on joka tapauksessa maksaa liikaa. Jos sulla oikeasti ois rahaa, niin et viettäis aikaasi missään suomijunttifestareilla, vaan aivan jossain muualla.

Ei ole oikeaa hintaa, vain markkinahinta. Jos kelit menee kohdalleen, niin nämäkin kaikki festarit on loppuunmyyty. Miksi heidän pitäisi myydä halvemmalla? Itse asiassa voi olla että hintoja kannattaisi nostaa. Esim. jos tuplaisi lipun hinnan ja kävijöiden määrä putoisi puoleen, niin järjestelyihin menisi paljon vähemmän rahaa ja tämä olisi parempaa bisnestä

Vierailija
71/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvänä aikuisena helppo maksaa.

Ei tunnu nousevat korot ja inflaatio enää missään kun kyseessä on kännifestarit. 😂

Joku jaksaa valittaa jos muut ei ole yhtä köyhiä...

Taas tämä köyhistä öyhöttäminen alkoi.. kokemukseni perusteella niillä jotka katsovat kuinka rahaa käyttävät sitä rahaa myös on. Sitten ovat nämä liidulla kerskuvat jotka elvistelevät velkarahalla.

Vierailija
72/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian kallis niin kauan kuin liput menevät kaupaksi. Monella on vielä liikaa rahaa.

En usko, että kaikki myy loppuun tänä vuonna.

Vierailija
73/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en maksa ite, sain VIP-lipun. En tiiä ostaako noita VIP-lippuja kukaan itelleen oikeesti, vai meneekö ne kaikki firmoilla, jotka sitten jakaa niitä asiakkailleen ja muille sidosryhmille. En edes muista milloin olen ite lippuni maksanut. 

Kyllä niitä vip-lippuja ihan porukka ostaa mutta aika pitkälti ne on niitä jotka käy just yhdellä festarilla per kesä ja panostavat sitten rahallisesti siihen. Omassa ystäväpiirissä monet käy useammilla festareilla per kesä ja eipä silloin porukka kyllä ostele mitään vip-lippuja.

Mikä musiikkielämys on sellainen, jossa muutama tuhat ihmistä pakkautuu toisiinsa kiinni ja heiluttelevat käsiään ja ulvovat  lavalla olevan bändin tahdissa? En menisi sellaiseen vaikka siitä maksettaisiin 5000 euroa tunti.

Mulla oli tuollainen kuva festareita kanssa. Muutama vuosi sitten kuitenkin sain lipun Ilosaareen ja kun asun kaupungissa (eli ei tarvinnut matkustaa minnekään), niin päätin että menen katsomaan mitä siellä on. 

Olikin yllättävän kivaa. Ei sellasta tungosta ja kaaosta, vaan aika leppoisaa. Tosin kun oli ihan kiva ilma, niin sekin vaikutti. Jos olisi satanut, niin kokemus olisi varmaan ollut epämiellyttävämpi. Ei ole pakko mennä lavan eteen, voi katsoa esiintyjiä kauempaakin. Koska oli kotikaupunki, niin tuli nähtyä myös paljon tuttuja. Festarit olivatkin siis ihan positiivinen kokemus. Ei nyt kuitenkaan ihan niin positiivinen, että lähtisin  varta vasten esim. Turkuun Ruisrockiin. Mutta kun ei tartte matkustaa tai yöpyä poissa kotoa, niin voin mennä. 

Vierailija
74/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole kallista. Kolmet festarit tänä vuonna luvassa.

Vierailija
75/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan ja hengaillaan,  taustalla joku räppäri määkii.

Moisesta huvista jotkut vielä maksaa.

Ei kiitos..

Vierailija
76/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muutkaan saa mennä koska sinulla ei ole varaa?

Vierailija
77/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juodaan ja hengaillaan,  taustalla joku räppäri määkii.

Moisesta huvista jotkut vielä maksaa.

Ei kiitos..

Eiköhän jokainen mene kuuntelemaan sellaista musiikkia, jota itse haluaa kuunnella vapaa-ajallaan. Sinullekin varmasti riittää mukavia konsertteja!

Vierailija
78/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ilmeisesti maksaa kun tuppaavat olemaan loppuunmyytyjä.

Ei jotenkin yllättänyt että tässäkin ketjussa eniten näreissään näyttävät olevan itsensä korostajat jotka eivät omien sanojensa mukaan junttifestareille muutenkaan menisi edes aseella uhaten :-D

Näillä tyypeillä tuskin edes on kavereita joiden kanssa festareille menisi.

Vierailija
79/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan pelkästään Rod Stewartin konsertista 205€.

Vieläkö se esiintyy?

Ei kun muuten vain myydään lippuja konserttiin.

Vierailija
80/123 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjolla lavan alla Tillin patukkaa, monikin vosu maksaa tämän summan.